Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
11
Bugun bende 1000 km bakımın yaptırdım iz moto izmirde 3 lt yağ yağ filtresi işçilik ile beraber 210 tl ödedim.Senkron ayarıda yapıldı.Cok fazla kaçıklık yokmuş.Vites geçişlerım daha rahat şuan bakım oncesıne göre.Yamalube tam sentetik kullanmıslar sanırım 10-40w oldugu için motosiklet daha cabuk ısı artışı gösteriyor.Gidişi performansı daha iyi olduğu kesin :)
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
39
Herkese selam,arkadaşlar mt 09 ile fazer 8 arasında kaldım.fazer 8 4 silindir olması ,motor sesinin harika olması ve uzun yol için uygun olması beni cezbediyor.hatta seneye yeni çıkan fz1fazer gelecekmiş.almışken en iyisini alayım diyorum.150 Ps lik yeni fazer ss
motoru ile dehşet bir şey .ne dersiniz?
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
26
Herkese selam,arkadaşlar mt 09 ile fazer 8 arasında kaldım.fazer 8 4 silindir olması ,motor sesinin harika olması ve uzun yol için uygun olması beni cezbediyor.hatta seneye yeni çıkan fz1fazer gelecekmiş.almışken en iyisini alayım diyorum.150 Ps lik yeni fazer ss
motoru ile dehşet bir şey .ne dersiniz?
fazer8'i kullanmis mt-09'u halen kullanan biri olarak sunu soyleyebilirim, uzun yol rahatligi (ruzgar acisindan) vazgecilmez bir kriter degil ise eger mt-09'u tavsiye ederim :cat:
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Toplamda 600 km'lik Bodrum-İzmir gezimizi kız arkadaşım ile tamamlamış bulunmaktayım. Std(105bg) modda en düşük hızım 110 en yükseği 120 km olacak şekilde 100 km'de 4.5 lt yakıt yakarak gezimi gerçekleştirdim. (2 kişi 85+50 kg, full dolu topcase, full dolu arada sırt çantası) Arkada topcase olduğu için artçım şikayetçi değildi. Benim ise biraz totom ağardı :flower: 270 km'lik gidiş yolunu tek mola vererek tamamladık. Uzun yol hakkında başka sorusu olan varsa seve seve :silent::cherry:

M9PrA2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
26
cin'den siparisini verdigim arka sehpa topuzlari geldi, mt-09 icin uygun, ihtiyaci olan varsa link :
http://www.aliexpress.com/item/6mm-Swingarm-Spools-Black-Fit-YAMAHA-YZF-R1-R6-R6S-TRIUMPH-Daytona-675-APRILIA/1585173060.html
not: 18 gunde geldi, kargo bedava
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
249
Toplamda 600 km'lik Bodrum-İzmir gezimizi kız arkadaşım ile tamamlamış bulunmaktayım. Std(105bg) modda en düşük hızım 110 en yükseği 120 km olacak şekilde 100 km'de 4.5 lt yakıt yakarak gezimi gerçekleştirdim. (2 kişi 85+50 kg, full dolu topcase, full dolu arada sırt çantası) Arkada topcase olduğu için artçım şikayetçi değildi. Benim ise biraz totom ağardı :flower: 270 km'lik gidiş yolunu tek mola vererek tamamladık. Uzun yol hakkında başka sorusu olan varsa seve seve :silent::cherry:

http://i.hizliresim.com/M9PrA2.jpg

Güzel foto olmuş :) Motorum için Topcase düşünüyorum, sizdeki kaç lt. ve orjinal yamaha mı?
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------

 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
http://www.youtube.com/watch?v=kmzrYz7FbSg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=xowp-v7IuSA

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=3FGpGD1obFU

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=JvQAHA1PNK4

GSX-R600 VE 600RR'da karbüratör olmadığını öğren önce sen.
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
36
yurt disindan on cam veya koruma takozu siparis eden var mi aramizda? yoksa yurt icinden kac paralara temin ettiniz?
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
36
Malumunuz motorsiklet hırsızlığı aldı başını gidiyor şu son zamanlarda sahibinden e bakarken bir arkadaşımızın da mt 09 unun çalınmış oldugunu görunce bende ne yapabilirim bununla ilgili diye düşünmeye başladım. Mt sine kasko yaptıran var mı aramızda varsa ne fiyat çıkarttılar bunun haricinde her hangı alarm veya takıp sıstemı kullanan varsa bunu motorun neresıne yerlestırdıler?
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Arkadaşlar motosikletimi değiştireceğimden dolayı topcase ve demiri mi satmaktayım. Alana şimdiden hayırlı uğurlu olsun..

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-mt09-orjinal-topcase-ve-tasima-demiri-173775617/detay

Hayırdır hocam, neden satıyosun? Nesinden memnun kalmadın? Enduroya gecicem deme :)

Sport touring mi alacaksın, artcılı daha rahat bir motor mu istiyorsun?

Hazır yeri gelmişken sorayım, şu hassas gaz kolu muhabbetinden çok çektin mi sen de, std. ve A modundayken paso teker diyor herkes, sen ne diyosun?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------

koruma takozu kendim yaptım ve cok memnunum

http://i.hizliresim.com/Bo5DGv.jpg

Biraz kaba duruyor estetik açısından ama koruyucu olduğu tartışılmaz tabii ki. Elinize sağlık.

Yaparken seçtiğiniz demir ya da bağlantıları nasıl ayarladınız? Yani demek istediğim olur ya düşme anında, demir veya bağlantıları çok sağlam olduğundan darbeyi motora verir mi, şase ya da motorda bir sıkıntı yaratır mı sizce?

Bir de sanırım sizin motor da satılık. Sahibinden de görmüştüm. Siz neden satmayı düşünüyorsunuz? Memnun olmadığınız, ya da size sattırmak isteyecek kadar beğenmediğiniz nesi var sizce?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst