- Katılım
- 8 Eyl 2005
- Mesajlar
- 11
Bugun bende 1000 km bakımın yaptırdım iz moto izmirde 3 lt yağ yağ filtresi işçilik ile beraber 210 tl ödedim.Senkron ayarıda yapıldı.Cok fazla kaçıklık yokmuş.Vites geçişlerım daha rahat şuan bakım oncesıne göre.Yamalube tam sentetik kullanmıslar sanırım 10-40w oldugu için motosiklet daha cabuk ısı artışı gösteriyor.Gidişi performansı daha iyi olduğu kesin 