Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
20
http://i.hizliresim.com/6R19N3.jpg
Buda benim cihaz telefondan giriyo
rLD3Nz.jpg
[/url][/IMG]rum biraz sıkıntı oluyo o yuzden
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
36
Mt 07 icin 210 civari top speedlerden bahsediyolardi onunla 220 gordum. Bunun icin de 220 civari diyolar yabanci sitelerde yurt disindayim simdi motorum turkiye de donunce bende bakicam merak ettim baya
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Buyuk ihtimalle oyle rakamlar olsa gerek 07 de bile 220 yle giderken daha devir vardi. Egzoz taktirmayi dusunuyor musunuz peki?

Hata oldu biz İzmir MT olarak grupta 2 mt09`uz. Bende ki RaceBlu Alper`de ki Turuncu. Alper görmüş 247`yi.. Onun egzos hazır zaten Twobrother var fakat 2000 km`de takacak. Şuan 1000 deyiz ikimizde 2. rodajları bekliyoruz 1600`e kadar standar ;)
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
36
Hata oldu biz İzmir MT olarak grupta 2 mt09`uz. Bende ki RaceBlu Alper`de ki Turuncu. Alper görmüş 247`yi.. Onun egzos hazır zaten Twobrother var fakat 2000 km`de takacak. Şuan 1000 deyiz ikimizde 2. rodajları bekliyoruz 1600`e kadar standar ;)

Cok guzel hayırlı olsun. Bende parasini ayarlayabilirsem akrepin sesini cok sevdim
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
20
Bugun rodaj bakimi yaptim 1330 da ancak gidebildim 195 tl tuttu yag yag filitresi 150 tl ve 45 tl de iscilik siz kaca yaptiniz arkadaslar bakimi
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
121
İki ayrı MT-09 da max 224 olarak test ettim. Gaz kolundada devirde de pay var ama sanki 224 le sınırlandırılmış gibi geldi bana. 247 km hıza çıkan çok ilginç geldi bana
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Bugun rodaj bakimi yaptim 1330 da ancak gidebildim 195 tl tuttu yag yag filitresi 150 tl ve 45 tl de iscilik siz kaca yaptiniz arkadaslar bakimi

Ben yağ, yağ filtresi, senkton ayarı ile birlikte 210 tl`ye yaptırdım. Bu arada İzmir İzmoto senkron ayar cihazı almış. İzmir`de bakım yaptıracaklara duyrulur. Servis kitapçığında 1000 km bakımında senkron ayarı`nda tik var yapılması gereklidir diye. Çoğu serviste bu cihaz olmadığı için yağ, yağ filtresi değiştirip sallıyorlar. Motosikletin çalışmasında bir ayarsızlık olduğunu ilk aldığımdan beri farkediyordum fakat 3 silindir diye bu şekilde çalışıyordur diye üstüne düşmüyordum. Senkron cihazında tüm silindirlerimin ölçümleri faklı çıktı ve hepsi aynı ayara getirilerek (rolantide ve faklı devirlerde) hepsi eşitlendi. Şimdi direk 4 silindir gibi çalışıyor. Hiç seste kaçıklık yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst