Arkadaşlar merhaba. Forumdan pek ses çıkmıyor. Fazla binemediğim için ben de bir şeyler yazamıyorum. Daha 300 km oldu.. Kullanıcılara bir şey sormak istiyorum, motorun ısısını kontrol ettiniz mi hiç. Dün yaklaşık 10 derece dış ısıda 1 saat kadar bindim, arada hafif yüklenmelerle birlikte genel rodaj kuralları içinde kullandım. Sonra motoru park ettikten sonra ortalama yakıta bakmak için kontağı çevirdiğimde birden fan açtı ve motor sıcaklığının 104-105 derece civarında olduğunu gördüm. Fan açınca motoru çalıştırdım ve biraz rolantide soğusun dedim, 3-4 dk sonra da fan açıkken kontağı kapatıp çıktım. Bu normal mi?
Bu arada yol bilgisayarına göre ortalama tüketimim 5,4/100km.
Not : STD modunda hala motoru arada zıplatıyorum. Vites yükseltme ve düşürmelerim akıcı değil. Bu hem acemiliğimden hem de kalın kış eldivenimden kaynaklı olabilir. Bunlara çalışmam lazım, eğitim şart
Selamlar.