Adam nc700s kullanmış ve beğenmemiş, bence çöp demiş.
Sana ne dokunuyor? Pazarın mı daralacak? Zarar mı edeceksin satarken diye korkup pazarlama çalışması mı yapıyorsun? Yoksa Nc700 ü nikahına mı aldın ölene kadar kullanacaksın? Kısaca sana ne ülen? İstediği gibi giydirir kullanıp beğenmediği motora. Senden icazet mi alacaktı millet?
Sana ne dokunuyor? Pazarın mı daralacak? Zarar mı edeceksin satarken diye korkup pazarlama çalışması mı yapıyorsun? Yoksa Nc700 ü nikahına mı aldın ölene kadar kullanacaksın? Kısaca sana ne ülen? İstediği gibi giydirir kullanıp beğenmediği motora. Senden icazet mi alacaktı millet?