600 f in torku 64 nm sanırsam, er6 da 66 nm, bu er6 nın 600f i geçeceği anlamına gelmiyor diye cümleye gireyim dedim ama insanda hiç şevk bırakmıyosun ki, çok haklısın, sen çok biliyon, fazerı hepsi tokatlar gibi yazarak.
Ne güzel test ettim diye uzun uzun yazmışsın, merak ettiğim bir motor olduğu için de gayet heyecanla okudum ama internetteki mcn, motorcyle.com gibi bu camia da sözü az çok geçen sitelerin yapmış oldukları testlerdeki sonuçlardan farklı olduğu, hatta zıt olduğu için senin değerlendirmelerine şüpheyle yaklaşıyorum dedim, bunun sebeplerini de gayet açık, net ve "insan" gibi yazdım, dikkat ettiysen, ya sen ne anlarsın arkadaş, sen git fazerınla oyna, sen anca mt nin plakasını okursun, yürrüüüü anca gidersin şeklinde bişeyler yazmadım. Seviyeyi farketmen adına söylüyorum.
Adamlar yaptıkları testte, Yamahanın, egzozu öyle konumlandırdık ki, yere sürtmeden önce motoru 51 derece yatırabilirsiniz dediğini söylüyor, bunun da R6 ile aynı olduğunu söylüyor, şimdi bi tarafta bu adamların yaptıkları testlerin sonuçları ki hepsi az çok birbirini destekliyor, yani birisi iyi yol tutuyor derken öbürü berbat demiyor, 3 aşağı 5 yukarı aynı şeyleri söylüyorlar, diğer tarafta senin "kullandığım en berbat virajı olan motor" yorumun. Şimdi bunları ben yazmış olsam, sen de okumuş olsan ve bahsettiğim tüm testleri de izlemiş olsan, yaaa bak gördün mü aslında çok kötüymüş, demek bu adamlar reklam yapıyor, bu motoru yalandan şişiriyolar mı dersin, yoksa bizim arkadaş biraz abartmış ya da motora alışamamış mı dersin ? Ayrıca AEA, eğer gerçekten senin dediğin kadar kötü olsaydı bunu mutlaka yüzlerine vururdu diye düşünüyorum, adamın tv programı yok ki, internette yayınlıyor, kimseden bi beklentisi yok.
Ben senin yerinde olsam, hiç tanımadığım birinin yazdıklarına yorum yapacaksam eğer, çok haklısın yaaa, 600rr ı da geçer zaten, mt09 on numara beş yıldız diyeceğime, evet altın elbiseli adam böyle demiş ama onun test ettiği 2008 modeldi, benim motorum 2013 model ve o kasadan her açıdan daha iyi falan derdim ama sen bu şekilde yazmayı tercih ediyorsan diyecek birşey yok tabii, istediğin gibi yazmakta özgürsün. Hala neye bu kadar celallendiğini de anlayabilmiş değilim ya...