Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Bir süredir gözümde olan pirelli mt 60rs leri bugün taktırdım.Eve dönüş yolunda üstümde eski lastikleri taşıdığım için pek bir test etme şansım olmadı malesef.Aancak görüntü ve tarz olarak çok tam istediğim gibi oldu :queen:.Zamanla lastik ile ilgili geri dönüşleri yapacağım.

lQnvOJ.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bir süredir gözümde olan pirelli mt 60rs leri bugün taktırdım.Eve dönüş yolunda üstümde eski lastikleri taşıdığım için pek bir test etme şansım olmadı malesef.Aancak görüntü ve tarz olarak çok tam istediğim gibi oldu :queen:.Zamanla lastik ile ilgili geri dönüşleri yapacağım.

[url=https://hizliresim.com/lQnvOJ][url]https://i.hizliresim.com/lQnvOJ.jpg[/url][/url]

O lastikleri tracer700 de kullanan arkadaşim var,akdeniz ve egede yaz aylarinda erimis asfalt harici her koşulda memnun kaldigini soylemişti.

Sert virajla işim yok diyorsan her turlu işini görür.
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
O lastikleri tracer700 de kullanan arkadaşim var,akdeniz ve egede yaz aylarinda erimis asfalt harici her koşulda memnun kaldigini soylemişti.

Sert virajla işim yok diyorsan her turlu işini görür.

Benim çok sert viraj ile bir işim yok ancak bu lastikle baya yanaklara kadar yatırıyor millet izledim ve kullanıcı yorumu da aldım :cat:.Zaten ducati scrambler için yapılmış bir lastik diye biliyorum yanlışım yoksa.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Benim çok sert viraj ile bir işim yok ancak bu lastikle baya yanaklara kadar yatırıyor millet izledim ve kullanıcı yorumu da aldım :cat:.Zaten ducati scrambler için yapılmış bir lastik diye biliyorum yanlışım yoksa.

Lastik hakkında geri dönüşlerini bekliyorum. Metzeller M9RR alacağım yoksa bir dahaki lastikleri alma zamanım gelince. Lakin motorun önden de fotoğraflarını çekebilir misin? Ayrıca düşündüğüm gibi çok güzel durmuş. Ben benim MT'ye takacaktım ama zamansızlıktan ve eski lastiklerimin yersiz patladığından dolayı Pilot Road4 takmıştım. Güle güle eskitmen dileğiyle...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:12 ----------

Alakasız olacak ama motorların yatma açısını gösteren bir site falan var mı ?

Totalde bu motor şu kadar yatar die bilemiyorum ama ^^Yamaha My Ride^^ app'sini kullanabilirsin. sabit bir yere koy telefonunu ve motoru sür. App'yi kapattığında kaç derece yattığını, max ve ortalama hızını, gittiğin rotayı falan herşeyi görebiliyorsun.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Bir süredir gözümde olan pirelli mt 60rs leri bugün taktırdım.Eve dönüş yolunda üstümde eski lastikleri taşıdığım için pek bir test etme şansım olmadı malesef.Aancak görüntü ve tarz olarak çok tam istediğim gibi oldu :queen:.Zamanla lastik ile ilgili geri dönüşleri yapacağım.

[url=https://hizliresim.com/lQnvOJ][url]https://i.hizliresim.com/lQnvOJ.jpg[/url][/url]
Bu lastikleri Barkın çok övüyordu. Hatta Wunderwaffe ye de bunlardan takmıştı ama 6000km gider yumuşak hamur olduğu için diyordu. Güle güle kullan bu arada.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben en az 10k-12k gider die bakıyorum açıkçası. Bu kadar çabuk bitmez herhalde die düşünüyorum.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
NC bile bunların arkasını 6.000'de bitiriyor vallahi. MT rahat rahat bitirir...

Deme yaw :salut: İki arka lastiğe bir ön lastik gitse bile gözüme batmaz (virajda kaymama şartıyla.). Pilot road4 maalesef bu motora olmadı. 6000km kullandım. Nereden baksan yaz sonuna kadar devam ederim kullanmaya :pale:

Kış için sağlam bir eldiven bulursam veya bir set dizersem; bu sefer kışlık lastik alıp, yardırmaya devam ederim. 10gün motor sürmeyince daral geliyor bana.
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
NC bile bunların arkasını 6.000'de bitiriyor vallahi. MT rahat rahat bitirir...

MT 07 de kulanan arkadaş 13.000 değiştirmiş nc nasıl 6.000 de bitirmiş anlamadım:silent:,sonuçta oyun hamuru değil bu 6.000 olağanüstü bir rakam bence.Neyse ben deneyip görücem artık,yazarım buraya bol bol merak eden çok fazla kişi vardı çünkü :cat:
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
ben fabrika çıkışlı lastiği sorunsuz 10 bin kullandım dahada gideri vardıda yağmurda düştüm diye değiştirmiştim 6 binde bitiyorsa vay halimize benim rosso larında ömrü kısadır yanlıyorumda o kadar
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,006
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
MT 07 de kulanan arkadaş 13.000 değiştirmiş nc nasıl 6.000 de bitirmiş anlamadım:silent:,sonuçta oyun hamuru değil bu 6.000 olağanüstü bir rakam bence.Neyse ben deneyip görücem artık,yazarım buraya bol bol merak eden çok fazla kişi vardı çünkü :cat:

Bitti'lerimiz aynı olmayabilir. Pilot Road 4 / Road 5'lere 15.000'den sonra bitti diyorum ben mesela, artık optimum çalışmıyorlar ama 30.000 kullanan da var... O kadar kullanıyor olmak lastiğin faydalı ömrü 30.000 demek değil.
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
ben fabrika çıkışlı lastiği sorunsuz 10 bin kullandım dahada gideri vardıda yağmurda düştüm diye değiştirmiştim 6 binde bitiyorsa vay halimize benim rosso larında ömrü kısadır yanlıyorumda o kadar

Battallaxlar ile 40 k yapan gördüm forumda'da en uzun omurlu lastiklerden biri oldugu zaten hep konusuldu.Taş gibi sert mubarek eskitemiyorsun tam uzun yol icin tasarlanmış:mrgreen:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Battallaxlar ile 40 k yapan gördüm forumda'da en uzun omurlu lastiklerden biri oldugu zaten hep konusuldu.Taş gibi sert mubarek eskitemiyorsun tam uzun yol icin tasarlanmış:mrgreen:

Vakit bulunca, motorun birde ön, arka ve yandan resmini çeker misin? Bu lastiklerle nasıl görünüyor die hep kendi kendimi yiyordum. Canlısını bulmuşken değerlendirmek lazım :rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Enduroculardan şöyle bir comment var, mt60 dişli lastik olduğu için ufak taşları fırlatıyormuş— şehiriçinde çok olmaz belki— bu sebeple radyatör koruma takmak radyatör delme riskine karşı iyi olacaktır diyorlar. Haberiniz olsun.
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Vakit bulunca, motorun birde ön, arka ve yandan resmini çeker misin? Bu lastiklerle nasıl görünüyor die hep kendi kendimi yiyordum. Canlısını bulmuşken değerlendirmek lazım :rendeer:

Güzel kardeşim sahibindene ilanmı koyucaksın habersiz :mrgreen: istanbulda isen buyur gel canlı gör fotograf da tam gorüntuyu alamayabilirsin.Yarin bi zincir temizligi yapicam o sirada cekerim bir kaç foto:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------

Enduroculardan şöyle bir comment var, mt60 dişli lastik olduğu için ufak taşları fırlatıyormuş— şehiriçinde çok olmaz belki— bu sebeple radyatör koruma takmak radyatör delme riskine karşı iyi olacaktır diyorlar. Haberiniz olsun.

Teşekkürler dikkate alacağım:cat: Ama bu oyle aman aman dişli bir lastik degil fotograflarda oyle gorunuyor sadece.Bende biraz kalın disli sanmistim ancak gordugumde soyle bi lastige elimi koydugumda oyle olmadigini anladim.Farkli bir lastik ya herifler piste falan giriyor diz degdiriyor ilginc bir teknoloji :sunny:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Enduroculardan şöyle bir comment var, mt60 dişli lastik olduğu için ufak taşları fırlatıyormuş— şehiriçinde çok olmaz belki— bu sebeple radyatör koruma takmak radyatör delme riskine karşı iyi olacaktır diyorlar. Haberiniz olsun.

Mt-07’de herşey radyatöre fırlıyor. Çamur vs falan da. Radyatör koruma şart bu yüzden.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

Güzel kardeşim sahibindene ilanmı koyucaksın habersiz :mrgreen: istanbulda isen buyur gel canlı gör fotograf da tam gorüntuyu alamayabilirsin.Yarin bi zincir temizligi yapicam o sirada cekerim bir kaç foto:cat:

Mt-07’yi büyük ihtimalle daha değiştirmeyeceğim ve ileride bu lastikleri istediğim için foto istedim. Ahahaha hiç aklıma gelmedi fake satış hesabı açmak :cat:


Belki çok zengin olursam mt-09 almak isterim ama böyle giderse zengin olacağımı hiç sanmıyorum. Birde mt-07’den ciddi zevk alıyorum. Biraz daha tork olsa tadından yenmez :cherry:
 
Katılım
19 Ocak 2020
Mesajlar
4
Arkadaşlar merhaba. 2018 mt 07 sahibiyim. Motosiklette kafama takılan birkaç şey var. Motorum 8 bin km olmak üzere.
- Motor çalışırken eksantrik mi desem subap mı desem şıkırdama gibi farklı bir ses geliyor. Hakkında araştırma yaptım ama bu sefer daha çok kafam karıştı. Motorun çalışma prensibi crossplane ve torklu olduğu için mt lerde bunun normal olduğunu söyleyen var. Bazı kullanıcılarda servise gidince eksantrik zincir gerginliğinden kaynaklandığını, garantiden 10 dakikada değiştirdiklerini vs. hallettiklerini söylüyor. Servise gidip soracağım fakat sizlerinde tecrübelerini öğrenmek istiyorum.
- Diğer sorumda, motosikletimde yaklaşık son 3 aydır akrapovic titanium egzoz takılı. DB killer ile birlikte kullanıyorum. Bu ürünler motor için özel lisanlı ürünler fakat backpressure gibi değişen parametreler sonucunda uzun vadede herhangi bir sorun yaratır mı? Yani orjinal egzozu söküp direkt bunu takıyoruz sonuçta, motorun sağlığı açısından ekstra başka bir şey yapılması gerekiyor mu?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Tahrik zincirinin gevşekliğine baktın mı? MT-07 taş gibi motordur. Öyle cart die egzantrik zinciri problemi yaşatmaz. Ayrıca katalizörü ve susturucusu ile takılan akrep; motosikletin orjinal ekipmanı. Bu yüzden bir ayar yada bir sıkıntı fazla yaşatmaz. Büyük olasılıkla zincirin bollaşmıştır. Diğer şekilde ise servise gitmende fayda var.
 
Katılım
19 Ocak 2020
Mesajlar
4
Cevabınız için teşekkür ederim. Bende sizin gibi düşünüyorum kolay kolay bir şey olmaz ama yinede içime bir şüphe düştü. Zincirden dolayı değil de, rölantide çalışırken de geliyor bu ses. Gidişinde herhangi bir sıkıntı yok ama ses dikkatimi çekmeye başladı. Bulduğum bir videoda (https://www.youtube.com/watch?v=u0iW0_thIVI) başka biri de fark etmiş. Belki de bir sorun değildir ama videoda ki gibi bir ses.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst