Arkadaşlar merhaba. 2018 mt 07 sahibiyim. Motosiklette kafama takılan birkaç şey var. Motorum 8 bin km olmak üzere.
- Motor çalışırken eksantrik mi desem subap mı desem şıkırdama gibi farklı bir ses geliyor. Hakkında araştırma yaptım ama bu sefer daha çok kafam karıştı. Motorun çalışma prensibi crossplane ve torklu olduğu için mt lerde bunun normal olduğunu söyleyen var. Bazı kullanıcılarda servise gidince eksantrik zincir gerginliğinden kaynaklandığını, garantiden 10 dakikada değiştirdiklerini vs. hallettiklerini söylüyor. Servise gidip soracağım fakat sizlerinde tecrübelerini öğrenmek istiyorum.
- Diğer sorumda, motosikletimde yaklaşık son 3 aydır akrapovic titanium egzoz takılı. DB killer ile birlikte kullanıyorum. Bu ürünler motor için özel lisanlı ürünler fakat backpressure gibi değişen parametreler sonucunda uzun vadede herhangi bir sorun yaratır mı? Yani orjinal egzozu söküp direkt bunu takıyoruz sonuçta, motorun sağlığı açısından ekstra başka bir şey yapılması gerekiyor mu?