Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
http://www.tvyo.com/saffetin-garaji/video/saffetin-garaji-5-ocak-2014-yayini

saffet beyden dinliyelim. reklam konusunda üstüne yok nasılsa
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
ne yorumu ne anlatması mt 09 un kardeşi dedi sadece. sırf reklam bu abimiz. baştan sonra programı yamahaya adamış. test sürüşü yok kilosunu beygirini bizde biliyoruz. ne sürüşten ne malzeme kalitesinden ne de başkabişeyinden bahsetmedi. gittik milanoya mt 07 yi gördük geldik. anca görür gelirsin demek geliyor insanın içinden :)
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
saffet çok gereksiz konuşuyor bee.sürekli tarihinden falan bahsediyo,saçma ayrıntıları anlatıyo. bi BARKIN'a bak bide saffete...
 
Katılım
23 Tem 2012
Mesajlar
41
Bu motoru bir de Barkın Bayoğlu'nun ağzından dinlemeyi sabırsızlıkla bekliyorum.Çünkü burada yoruma dair en ufak bir şey yok
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
saffet beni mahfetti yani içimi baydı adamın programı,bu adam niye bukadar meşhur anlayamadım.
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
60
beyler 5 Ocak diyor, Yamaha'nın neden Saffeti seçtiği belli oluyor bu video ile.

mt-07 bölümü bu pazar yayınlanacak galiba
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Videoda elektrikli modeli izlerken baygınlık geldi. Uzatmışlar da uzatmışlar. Saffet motorların üzerinde emanet gibi duruyor.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
saffet beni mahfetti yani içimi baydı adamın programı,bu adam niye bukadar meşhur anlayamadım.

Barkın bayoğlu candır ama kendide söylüyor benim tvde program yapmam zor diye ama yinede yamaha onuda götürmeliydi lansmana. Programını bende sevmesemde saffet Üçüncünvünün teknik alt yapısı ve yaptıkları hepimizi biraz aşar uzun seneler tofaş takımının patronluğunu yapmakla beraber ilk modern türk ralli otomobilinin gelişmesi ödüllü türk yatlarının gelişmesi gibi birçok önemli projede teknik danışmanlık ve projenin baş sorumluluğunun yapmkıştır, öyle veya böyle programlarını çok basite indirgesede hitap ettiği kitle farklıdır ancak linkte paylaşacağım projesine bakarsanız bile nasıl bir motor sevgisi olduğunun görürsünüz ama tekrar ediyorum bir AEA Değildir elbette yamaha barkınıda götürmeliydi.

http://www.autocar.com.tr/haberdetay/hayalden-gercege/47
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,655
mcn 19 şubat'da internet sitesin'den mt-07'nin kendi deneme sürüşlerini yazacaklarmış,Bilginize.

http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/newsresults/first-rides-tests/2014/february/yamaha-mt-07-launch-today/
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
74
Pistonheads testi ve yorumları aşağıda...

http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=29443

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------

Honda CB 500F gibi bir commuter olmadığı, tam bir zevk makinesi olduğu yazıyor :) ABS'siz versiyonun frenlerini de çok beğenmişler, MT-09'dan daha basit bir motor olmasının da kullanım zevkini artırdığını söylüyorlar.. Tek eleştiri standart egzoz sesinin özellikle rölantide çok ruhsuz olması... Motoru teslim almadan bile önce Akrapovic taktırım diyor eleman...
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
Ben fuar zamanı almayı düşünüyorum, genel olarak yorumları gayet olumlu. Motosiklete her binen, ilk başta egzoz konusunda hayal kırıklığına uğradığından bahsetmiş. :) Titreşimin iki silindir için gayet az olması, çevikliği, yakıt tüketimi konusunda cimri olması, kullanım kolaylığı genel olarak övülüyor.

Pistonheads testi ve yorumları aşağıda...

http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=29443

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------

Honda CB 500F gibi bir commuter olmadığı, tam bir zevk makinesi olduğu yazıyor :) ABS'siz versiyonun frenlerini de çok beğenmişler, MT-09'dan daha basit bir motor olmasının da kullanım zevkini artırdığını söylüyorlar.. Tek eleştiri standart egzoz sesinin özellikle rölantide çok ruhsuz olması... Motoru teslim almadan bile önce Akrapovic taktırım diyor eleman...
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
insanlar mevcut durumdan bıkmışlar ki (fiyatların hala belli olmamasıyla ilgili) konu sönmüş. tanıdığım bir bayii ile görüşme fırsatım oldu; fiyatla ilgili sorulara artık fuar zamanı geldi diyerek cevap veriyor ben de zorlamadım.

Motorlar mart sonu nisan başı gibi teslim edilebilir dendi; baya canımı sıktı bu durum. neyse yine bize beklemek düşüyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst