Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
25
Dün MT-09 u Antalya Yamaha bayiinde inceledim..tabi siparişle gelen satılan makineydi..sadece dokunabildim..üstüne oturup pozisyon,rahatlık vs inceleme şansım haliyle olmadı..yanlız malzeme kalitesini beyendim..MT-07 ninde aynı malzeme kalitesiyle geleceğini tahmin ediyorum..Bayideki arkadaş 24900 olduğunu söyledi..1000 liralık bir artış MT-07 de nekadar artışa sebep olabilir bilemiyorum..ne söylesem afaki..kaldıki F650 GS den bu makinaya geçeceğim inşallah..fiyat konusu önemli..hayırlısı bakalım..
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Dün MT-09 u Antalya Yamaha bayiinde inceledim..tabi siparişle gelen satılan makineydi..sadece dokunabildim..üstüne oturup pozisyon,rahatlık vs inceleme şansım haliyle olmadı..yanlız malzeme kalitesini beyendim..MT-07 ninde aynı malzeme kalitesiyle geleceğini tahmin ediyorum..Bayideki arkadaş 24900 olduğunu söyledi..1000 liralık bir artış MT-07 de nekadar artışa sebep olabilir bilemiyorum..ne söylesem afaki..kaldıki F650 GS den bu makinaya geçeceğim inşallah..fiyat konusu önemli..hayırlısı bakalım..

Ona bin lira artış söz konusu olursa 7'ye 300-500 birşey oynar çokta dert değil bizim istediğimiz fiyat barajında gelirse.
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
139
arkadaşlar euro 2.6 iken italyada xj6 5160 euroya satılmaktaydı. 5160euro x 2,6tl = 13416 TL den
türkiyede ise aynı dönemde + %37 ÖTV eklersek 13416 x 1,37 = 18379 tl den satılması gerekirken aşağı yukarı 19000 tlye satıldı.
şu an italyada xj6 ve mt07 fiyatları aynı, ki türkiyede de aynı olacaktır.
mt-07 nin şu an açıklanan italya fiyatları;
ABSsiz: 5690euro
ABSli: 6190euro
eğer renk olarak Deep ARmor ya da Racing Blue isterseniz arada bi 100 euro da renk farkı var.
dolayısı ile;
euro kuru 3,00 Tl olarak düşünğrsek...
abs siz olanı 5690euro x 3,00tl = 17070tl
artı %37 ÖTV ----> 17070tl x 1,37ÖTV = 23385TL olacaktır. Yamaha Türkiye bu fiyatı da 24000 bine yuvarlamak isteyecektir.
23 binden daha aşağısını beklemeyin. hesap ortada... anlayana...
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
arkadaşlar euro 2.6 iken italyada xj6 5160 euroya satılmaktaydı. 5160euro x 2,6tl = 13416 TL den
türkiyede ise aynı dönemde + %37 ÖTV eklersek 13416 x 1,37 = 18379 tl den satılması gerekirken aşağı yukarı 19000 tlye satıldı.
şu an italyada xj6 ve mt07 fiyatları aynı, ki türkiyede de aynı olacaktır.
mt-07 nin şu an açıklanan italya fiyatları;
ABSsiz: 5690euro
ABSli: 6190euro
eğer renk olarak Deep ARmor ya da Racing Blue isterseniz arada bi 100 euro da renk farkı var.
dolayısı ile;
euro kuru 3,00 Tl olarak düşünğrsek...
abs siz olanı 5690euro x 3,00tl = 17070tl
artı %37 ÖTV ----> 17070tl x 1,37ÖTV = 23385TL olacaktır. Yamaha Türkiye bu fiyatı da 24000 bine yuvarlamak isteyecektir.
23 binden daha aşağısını beklemeyin. hesap ortada... anlayana...
ne yaptın sen hocam :) mt 09 24bin küsur. mt 07 23bin olamaz...
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
139
Güzel kardeşim. Mt-09 de zaten 27 bin falan olacak. Euro kuru almış başını gitmiş. Sen geçen senenin fiyatlarından mi satılacak zannediyorsun
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Milletin sevkini kirdi gitti:)
Ne ala memleket 24bin e girse 'ha tamam o zaman' diyecegiz sanki.insanlar(2-3 hevesli haric) 24bin lira verip te alir mi bunu biraz mantik.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Cbr 125 in 8 milyar Cbf 150 ninde 5 milyar olduğu bir ülkede yaşıyoruz. İnanırım artık.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
The MT-07 has landed! :)

1176331_10153744143820487_550405458_n.jpg


1555284_10153744143800487_1867013601_n.jpg
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Çok yüksek gelip milletin hevesini kursağında bırakmasalar da bu kadar sayfa boşa gitmese :)
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
İngiltere fiyatı 5200 pound artı vergiler. Bizde ki artı ötv ve kurla kaba bir hesap yaparsak 26350 tl oluyor :(
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Yamaha mt-09 ingiltere'de 7700 pound.yani senin hesaba gore 38000tl yapmasi lazim turkiye'de.haa mt-07nin 26bin lira olmasi sana inandirici geliyorsa veya ingilizlerin alim gucu falan filan senin icin onemsiz ayrintiysa bilemem.bu motosikleti bir tane allahin kulu almaz 26bin liraya falan.20bin liradan yukari sat diye yalvariyoruz sanki hepimiz yamaha'ya.16 dediler kurdan dolayi 18-19 olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst