Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Arkadaşlar selam iyisinizdir umarım,Yamaha websitesine koymuş motoru fiyat konusunda bir bilgisi olan var mı ben bayiye uğrayamadım İstanbul da sanırım motor eli kulağında geldi gelicek siteye koyduklarına göre...
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Arkadaşlar selam iyisinizdir umarım,Yamaha websitesine koymuş motoru fiyat konusunda bir bilgisi olan var mı ben bayiye uğrayamadım İstanbul da sanırım motor eli kulağında geldi gelicek siteye koyduklarına göre...

yılbaşından önce koymuşlardı ama fiyat belli değil. dün aydın motora uğradım sordum 18 bin TL üstü olur büyük ihtimal dedi kur farkından dolayı dedi.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Hondayla Yamahayı bir tutmayalım lütfen Yamaha bu sene esnaflık abidesi gösteriyor adamlar motorlarını avrupadan daha ucuza satıyor burda Honda sanki çok elit bir markaymış gibi az üretim yapan çok kar gereken firma taktiği güdüyor kusura bakmasında 16 bin liraya sattıkları nc700ün şuanki fiyatını kurla falan bağlayamayız.
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
2014 nc750x modeli 24.000 tl şuan

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

Hondayla Yamahayı bir tutmayalım lütfen Yamaha bu sene esnaflık abidesi gösteriyor adamlar motorlarını avrupadan daha ucuza satıyor burda Honda sanki çok elit bir markaymış gibi az üretim yapan çok kar gereken firma taktiği güdüyor kusura bakmasında 16 bin liraya sattıkları nc700ün şuanki fiyatını kurla falan bağlayamayız.

Yamaha fazer 8 ile xj6 nın fiyatlarını açıklayınca esnaflığını görücez. Beklediğim fiyat gelmezse xj6 için bende gidip cbr650f alacağım xj6 devirsion f için 23000 tl bekliyorum ben
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
74
XJ6 serisi gelmeyebilir bu sene diyorlar, MT-07 18 civarı olacakmış... ABS yok. Bileğine ve nefsine güvenenler Fazer 8 veya MT-09 bakabilir... Bu şartlarla ben ya MT-07 alırım ya da biraz daha bekleyip ikinci el daha büyük bir motor..
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
XJ6 serisi gelmeyebilir bu sene diyorlar, MT-07 18 civarı olacakmış... ABS yok. Bileğine ve nefsine güvenenler Fazer 8 veya MT-09 bakabilir... Bu şartlarla ben ya MT-07 alırım ya da biraz daha bekleyip ikinci el daha büyük bir motor..

XJ6 gelir neden gelmesin rakipleri geliyor. Ama 650F den çekindikleri için belki satamayız elimizde patlar diye vazgeçmiş olabilirler. Yamaha sitesinde tanıtımı var. Fiyatı da şubat 15 den sonra 21-22 yapar.MT-09 da en az 26.000 olur
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
RODWIN250R, fiyat konusunda neden bu kadar heyecanlısın? O şu olacak, bu o olacak... Salla gitsin yorulma böyle detaylara, kaçtan satarlarsa satsınlar. :)
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
RODWIN250R, fiyat konusunda neden bu kadar heyecanlısın? O şu olacak, bu o olacak... Salla gitsin yorulma böyle detaylara, kaçtan satarlarsa satsınlar. :)

Heyecanlı değilim .Gönül eyliyorum böylece. Fuara kadar vakit geçsin. Stratejik planlama ve analiz mantığı yapıyorum ..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
24 liramız var da 26 olursa naparız diye düşünüyoz hacı, niye öyle diyon... :)
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,651
mt 07 motorun fiyatı ingilterede 18 bin tl
xj6 çıplak versiyonu bu sene Turkiye'ye gelmiyecek sadece grenajlı modeli satılacak
Türkiye ile ingilteredeki satış fiyatları neredeyse aynı sadece küsürler oynuyor bu motorları bekleyenlerin bu fiyatları dikkate almasını tavsiye ederim
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
72
Ben iki gün önce daytona motorsa uğramıştım sordum...Fiyatının çok düşük olacağı söyleniyor diye sordum onu söyleyenler herhangi insanlar değil yamaha yetkilileri dedikleri gibi doğru düşük fiyatlı olacak dedi kur farkından dolayı çok ufak oynama olabilir dedi bende 17500 olur mu dedim 16-170 arası bekleniyor 17500ü görmez dedi bu arada fiyat abs olmayan versiyonu içinmiş...
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
o değil de 20-21 bin olunca sanki derin bir nefes alıcaz.neden inanmak istemiyor insanlar 16-17 bin olacağına anlamak mümkün değil.zorla bize bu motoru pahalıya sat der gibiyiz.neden gelmesin bu motosiklet 16-17 bine.avrupada insanlar 2 aylık maaşıyla motosiklet alıyor.biz 3 sene kredi çekip te alıyoruz.azıcık fiyat düşük olacak denilince şoka giriyoruz.16-17 bin liraya gelince bu motosiklet kar edilmiyor mu,maaliyetine mi bize bırakacaklar bunu.bu motosiklet düşük fiyatla girsin ki ben de honda cb500x i uygun fiyata alayım.yoksa almıyorum motosiklet falan.
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
o değil de 20-21 bin olunca sanki derin bir nefes alıcaz.neden inanmak istemiyor insanlar 16-17 bin olacağına anlamak mümkün değil.zorla bize bu motoru pahalıya sat der gibiyiz.neden gelmesin bu motosiklet 16-17 bine.avrupada insanlar 2 aylık maaşıyla motosiklet alıyor.biz 3 sene kredi çekip te alıyoruz.azıcık fiyat düşük olacak denilince şoka giriyoruz.16-17 bin liraya gelince bu motosiklet kar edilmiyor mu,maaliyetine mi bize bırakacaklar bunu.bu motosiklet düşük fiyatla girsin ki ben de honda cb500x i uygun fiyata alayım.yoksa almıyorum motosiklet falan.

Kapitalist ekonomide bizler yani müşteri yolunacak tavuk misali dir. Cb 500x güzel seçim olur ama rakam 21000 gibi haberin olsunda sonradan hüsrana uğrama dostum.
Bu arada mt07 yi mümkün değil 16-17 veremezler mt09 24 iken
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst