- Katılım
- 18 Nis 2013
- Mesajlar
- 2,495
Arkadaşlar selam iyisinizdir umarım,Yamaha websitesine koymuş motoru fiyat konusunda bir bilgisi olan var mı ben bayiye uğrayamadım İstanbul da sanırım motor eli kulağında geldi gelicek siteye koyduklarına göre...
Arkadaşlar selam iyisinizdir umarım,Yamaha websitesine koymuş motoru fiyat konusunda bir bilgisi olan var mı ben bayiye uğrayamadım İstanbul da sanırım motor eli kulağında geldi gelicek siteye koyduklarına göre...
yılbaşından önce koymuşlardı ama fiyat belli değil. dün aydın motora uğradım sordum 18 bin TL üstü olur büyük ihtimal dedi kur farkından dolayı dedi.
21000 tl gözden çıkarın bence. Honda da 700 lük Ler 24.000tl bu sene
nc 700 alaçama araba alırımmalum araba motorlu
![]()
Hondayla Yamahayı bir tutmayalım lütfen Yamaha bu sene esnaflık abidesi gösteriyor adamlar motorlarını avrupadan daha ucuza satıyor burda Honda sanki çok elit bir markaymış gibi az üretim yapan çok kar gereken firma taktiği güdüyor kusura bakmasında 16 bin liraya sattıkları nc700ün şuanki fiyatını kurla falan bağlayamayız.
XJ6 serisi gelmeyebilir bu sene diyorlar, MT-07 18 civarı olacakmış... ABS yok. Bileğine ve nefsine güvenenler Fazer 8 veya MT-09 bakabilir... Bu şartlarla ben ya MT-07 alırım ya da biraz daha bekleyip ikinci el daha büyük bir motor..
RODWIN250R, fiyat konusunda neden bu kadar heyecanlısın? O şu olacak, bu o olacak... Salla gitsin yorulma böyle detaylara, kaçtan satarlarsa satsınlar.![]()
o değil de 20-21 bin olunca sanki derin bir nefes alıcaz.neden inanmak istemiyor insanlar 16-17 bin olacağına anlamak mümkün değil.zorla bize bu motoru pahalıya sat der gibiyiz.neden gelmesin bu motosiklet 16-17 bine.avrupada insanlar 2 aylık maaşıyla motosiklet alıyor.biz 3 sene kredi çekip te alıyoruz.azıcık fiyat düşük olacak denilince şoka giriyoruz.16-17 bin liraya gelince bu motosiklet kar edilmiyor mu,maaliyetine mi bize bırakacaklar bunu.bu motosiklet düşük fiyatla girsin ki ben de honda cb500x i uygun fiyata alayım.yoksa almıyorum motosiklet falan.