Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
16.000 liraya satılabileceğini ben de düşünmüyorum. Vergi dilimi itibari ile üst segmentte.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
20.000 den aşağı satmaz.yamaha pahalı bi marka aklınıza sığıyor mu bu motorun 16.000 olcağı
ktm duke 200 abs bile euronun tavan yaptığı bu günlerde 16.000 e epey yaklaştı
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
16 olabilir. Yamaha, rekabet için bazı modellerini gayet uygun satıyor. Dört silindirli XJ6'yı bile uzun bi süre 17'den satmıştı.
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tr'ye 16binden girer. Son kullanıcıya 20-22bin girer. Ninja300 bile 17bin iken bu 20bin olursa çok iyi.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hocam ciddimisiniz adanadaki bayiye kapora verelim o zaman 16 verilir bu motora :)
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Üst vergi dilimine giriyor diyorsunuz da. Sadece yılda ödeyeceğiniz vergi 200 yerine 500 olacak. Onun dışında motorun ana parasında devlete giden vergi yüzde olarak aynı. Dolayısıyla 16 ya gelebilir. Gelirse de benim NC'yi nah satarım :mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
16 liraya gelememesi için hiçbir sebep yok ki, bu fiyata satıcam diyen Yamaha.Tr niye satamasın ki mesela :silent:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Benim tahminim 16.000 lira motorun net fiyatıdır.Üstüne Ötv ve Kdv binmemiş fiyatıdır.
Sonuçta Yamahada ki çalışanlar Motorun Ötv'sini Kdv'sini belirlemiyor.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
Üst vergi dilimine giriyor diyorsunuz da. Sadece yılda ödeyeceğiniz vergi 200 yerine 500 olacak. Onun dışında motorun ana parasında devlete giden vergi yüzde olarak aynı. Dolayısıyla 16 ya gelebilir. Gelirse de benim NC'yi nah satarım :mrgreen:
evet 650 cc sonrası mtv değişiyor ancak ötv değişmiyormuş
%37
yine de 16 bin fiyatı fazla iyimser
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
74
MT-09 anahtar teslimi 24 küsür ise MT-07 en fazla 18-20 olur diye düşünüyorum... 16 olursa bir saniye durmam ;)
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
276
Motor fiyatı 23.000 den az olsun, benden sonra mesaj atan 5 kişiye ben alıcam motoru söz :p Mümkün değil yahu yapmayın. Honda' nın 700lüklerine rakip işte. Honda' nın üzerine 2-3.000 TL ekleyin. Her zaman Yamaha aynı sınıftaki Honda' dan bu kadar fazla. Hiç bir zaman değişmeyecek.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bahsedildiği fiyattan giriş yaparsa, fiyatına göre detaylar hiç fena değil gibi, bu fiyata arka maşası kutu profil olmayan bi motosiklet aklıma bile gelmiyor şuan :silent:

montajda çok tatmin edici bence, farklı kalite plastik birleşimlerinde bile kusur veya çapak falan yok...

Sizlere ters gelebilir ama MT-09' dan daha tutarlı hatlara sahip bence :) Daha bi Roadster MT aile üyesi duruşu var :)

Beğenmediğim noktalar çıksada Yamaha' nın MT ailesini (09 hariç ) tasarım anlamında hep taktir etmişimdir zaten, bu aile bireyini de gayet beğendim.

Umarım fiyat-performans anlamında sınırları zorlamakla kalmaz aşar :cherry: Böcek kabuğu morcivertini yediğim MT si bildiğin güzel olmuş:mrgreen:







 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
74
Bunun abisi yeni 3 silindirli, 115hp MT-09'a 24binTL diyorlar, onunla aşağı yukarı aynı fiyatı nasıl çekebilirler buna??? 4 silindirli Xj-6 serisi de ucuz kaldı, Honda fiyatları uçtu sadece..... Ya da olta atıyorlar bize, 24bin'den MT-09 teslim alan var mı? Böyle oltalar atıp sonra "Motor yok, gelecek" deyip 3'er 5'er geçirmesinler sonra Inazuma gibi... Bilemiyorum....
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
benim şahsi fikrim;MT 07 nin honda NC 700 S'e rakip olarak çıkartıldığı.

NC700S 50.8 PS / Tork 70 Nm >>> 20.850 TL

ER6N 72.1 PS / Tork 64 Nm >>> 23.490 TL

MT07 74.8 PS / Tork 68 Nm >>> 16.000 TL ???


MT07 ile NC700S aynı kulvarda değiller bence 20 beygir fark var arada.

ER6N'ye rakip olur. Hele hele 16.000'den verirse, ne ER6 kalır ne NC700S :mrgreen:

ER6 ve NC700S sahiplerinin elinde patlar motor :pl:
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
74
Ben diğer markaların modellerinin fiyatlarından değil de Yamaha'nın kendi ürün gamındaki modellerin fiyatlarından çıkarım yapıyorum, 18-20 gibi bir rakam hayal ediyorum.... 16 olursa bu motoru almamak için çok çok ciddi ters gelen bir özelliği olması lazım kendi açımdan düşününce.... Biraz minyon olabilir gövdesi belki de... teknik verilere bakınca CBR 250'den çok da daha iri bir yapısı yok.. Ama benim gibi moto çizmesiyle 1,73 olan ve genelde şehiriçi kullanan bir adam için bu daha da iyi....
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
cb500f icin bile 16000 mechul.

18-20 arasi tahminler dogru cikar:)

ayrica hacim onemli degil 700 ve ya 850. herhangi bir hacimde 3 silindirlisi 18-19 olsaydi keske
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst