Bahsedildiği fiyattan giriş yaparsa, fiyatına göre detaylar hiç fena değil gibi, bu fiyata arka maşası kutu profil olmayan bi motosiklet aklıma bile gelmiyor şuan :silent:
montajda çok tatmin edici bence, farklı kalite plastik birleşimlerinde bile kusur veya çapak falan yok...
Sizlere ters gelebilir ama MT-09' dan daha tutarlı hatlara sahip bence

Daha bi Roadster MT aile üyesi duruşu var
Beğenmediğim noktalar çıksada Yamaha' nın MT ailesini (09 hariç ) tasarım anlamında hep taktir etmişimdir zaten, bu aile bireyini de gayet beğendim.
Umarım fiyat-performans anlamında sınırları zorlamakla kalmaz aşar :cherry: Böcek kabuğu morcivertini yediğim MT si bildiğin güzel olmuş:mrgreen:
