yamaha model kusuyor yeni tracer9 serisi

Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
yeni mt09 dan sonra r9 dan sonra euro5.5 güncellemeli tracer9 da nasibini aldı.şimşek hızında yeni model yağdırıyor adamlar yetişmekte güçlük çekiyorum.burada ama r9 mt09 a şaşırdığım güncellemelerin aslında daha da ötesinin olabiliceğini görüyoruz.daha ne konulabilir derken standart donanımda baz modelde bile 'elcik ısıtma,hız sabitleme,7inç ekran,full ayarlanabilir ön arka amortisörler,ayarlı ön cam,viraj aydınlatma standart geliyor.bunlar hayli hayli yeterli derken yetmeyenleride düşünmüşler bunlara ek dünyada ilk kez matrix far teknolojisi bir motosiklette kullanılmış oluyor gt modelinde.çok şaşırdım bunu daha önce neden hiç bir motor markası kullanmamış aklına gelmemiş çok enteresan ki tur motorlarına bence çok gerekli bir sistem.extra garmin navigasyon elektonik ön cam anahtarsız çalıştırma gibi bir kaç extra özellik daha var.
yine bunlarda yetmediyse gt+ seçeneği ile kör nokta,adaptif hız sabitleme,lastik basınç sistemi özel kaplanmış dayanıklı bir zincir ile sunuluyor
2025-Yamaha-MT09ATRDXCS-EU-Icon_Performance-360-Degrees-001-03.jpg

2025-Yamaha-MT09ATRDXCS-EU-Icon_Performance-Studio-008-03.jpg

2025-Yamaha-MT09ATRS-EU-Redline-360-Degrees-001-03.jpg

2025-Yamaha-MT09ATRS-EU-Redline-Action-013-03.jpg

2025-Yamaha-MT09ATRS-EU-Redline-Action-007-03.jpg

2025-Yamaha-MT09ATRDXS-EU-Ceramic_Ice-Action-008-03.jpg

ön farları çok beğendim aşırı dikkat çekiyor belliki aydınlatması araba gibi olmuş güçlü duruyor.bana harley davidson pan amerikayı hatırlattı ön yüz olarak.geriye bir tek mt10 kaldı bakalım o nası olucak belliki oda yenilenmeye gidicek yada r1 gibi avrupadan kalkıcakmı bilmiyorum.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Tipini çok beğendim, hele kırmızısı çok güzel olmuş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Farkettiniz mi bilmiyorum, artık her yeni motosikletin altında 10 santim boru yığını mevcut, Euro 5,5+ sağolsun. Çoğu güncel motosikletin motoru eski versiyonlarına göre 5-6 santim daha yukarıda artık. Daha yüksek ağırlık merkezi, daha kötü yol tutuşu, daha az depo kapasitesi, daha pahalı fiyat, daha yüksek ağırlık, daha fazla benzin sarfiyatı, vs... Piç ettiler güzelim motosikletleri...
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Vay arkadaş ya. Biz ne zaman bunları rahatlıkla alabileceğiz acaba ?
 
Katılım
23 Mar 2017
Mesajlar
186
Tebrikler yamaha. Ürün gamında tasarımını beğendiğim tek modeli de beter etmeyi başarmışsın.
 
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
619
Motosikleti
Hero X-Pulse 200 4v
Yamaha model kusmuş gerçekten. Her motoru bir öncekinden nasıl daha şekilsiz yaparız yarışına girmişler. Sanırım son güzel yamaha, star venture idi.

2018-Yamaha-Star-Eluder-Review-bagger-touring-motorcycle-7.jpg
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
farlar torosa benzemiş :) ama hoş görünüyor, sanki her an dönüşecek bir transformers gibi
 
Katılım
15 Ocak 2024
Mesajlar
480
Motosikleti
Honda Forza 250 / Triumph Street Triple 765 RS
Son zamanların en çirkin Yamaha modeli olabilir. :cherry:
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Tüm markalarda bir tasarım dili değişikliği var, maalesef geldiğimiz nokta mok gibi. Ama zaten tüketiciler de biraz öyle artık; yeni nesiller harcadığı para piyasanın daha büyük bir bir dilimini kapsıyor.

Klasik tarz motosikletler candır vesselam. Misal görsel anlamda bir Triumph Scrambler 1200 XE'e kim laf edebilir? (Hadi etsin de görelim... Hahaha.)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Tüm markalarda bir tasarım dili değişikliği var, maalesef geldiğimiz nokta mok gibi. Ama zaten tüketiciler de biraz öyle artık; yeni nesiller harcadığı para piyasanın daha büyük bir bir dilimini kapsıyor.

Klasik tarz motosikletler candır vesselam. Misal görsel anlamda bir Triumph Scrambler 1200 XE'e kim laf edebilir? (Hadi etsin de görelim... Hahaha.)

abi poh gibiymiş ya ben sevmedim bu arada üstteki manda kasa yamahada poh gibiymiş :D

tracerı tasarlarken sis farı fetişi bir yelekli abiyle yaptılar sanırım o ne ya ön camla çamurlukta boş yer kalmış sis için sonraki kasada orasıda olur bu gidişle
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Tüm markalarda bir tasarım dili değişikliği var, maalesef geldiğimiz nokta mok gibi. Ama zaten tüketiciler de biraz öyle artık; yeni nesiller harcadığı para piyasanın daha büyük bir bir dilimini kapsıyor.

Klasik tarz motosikletler candır vesselam. Misal görsel anlamda bir Triumph Scrambler 1200 XE'e kim laf edebilir? (Hadi etsin de görelim... Hahaha.)

honda monkeyin büyümüş hali. çok da biçimsiz bi motor, hele o egzoz tasarımı tam facia, kaç kişinin bacağı yandı bu modellerde.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,261
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
tracerı tasarlarken sis farı fetişi bir yelekli abiyle yaptılar sanırım o ne ya ön camla çamurlukta boş yer kalmış sis için sonraki kasada orasıda olur bu gidişle

Yamaha durur mu yabışdırmış cevabı: :cat:
pj2pbhm.jpg
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,649
Motosikleti
Ns200 15"
Eskiden motosikletler de 1 adet far yeterli olurdu ancak şimdi 8 tane belki yeterli...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
NE GÜZEL FAR yapmışlar sis takmaya gerek kalmamış
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bana çok kötü gelmedi açıkçası tipi. Çok takıyorsunuz tipe. Alın kullanın işte.

Bu arada öndeki delik Ram air zannettiydim ama radar şeysiymiş. Tüh. En ufak kazada sağlam masraf çıkarır bu zamazingo. Far fiyatından şikayet edenler radar fiyatına bakın bir de. Sonrasında kalibrasyon işçiliği falan da var. Of of.
 
Katılım
13 Eyl 2016
Mesajlar
594
Farkettiniz mi bilmiyorum, artık her yeni motosikletin altında 10 santim boru yığını mevcut, Euro 5,5+ sağolsun. Çoğu güncel motosikletin motoru eski versiyonlarına göre 5-6 santim daha yukarıda artık. Daha yüksek ağırlık merkezi, daha kötü yol tutuşu, daha az depo kapasitesi, daha pahalı fiyat, daha yüksek ağırlık, daha fazla benzin sarfiyatı, vs... Piç ettiler güzelim motosikletleri...

yakıt konusunda bişeyler yapılmalı
kurşunsuz benzin den sonra yakıtın çevreyi kirletmemesi için çalışılmadı

(hasmet dilini kaybediyosun. hırbosuz olmuyo. sevan ı takip et. kelimebaz)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bu motor bende olsa her hafta İzmir'den İstanbul'a yolu uzatıp Ankara üzerinden giderdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst