Yamaha kullanan arkadaşlar, sakın düşmeyin

Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
29
Diğer markalarda durum nasıl bilmiyorum ama yamaha kullanan birinin düşüp, yada motoru bozulup yedek parçaya ihtiyaç duyması demek, en az bir buçuk ay motoru kullanamaması anlamına geliyor. Ybr 125 vs eminim böyle değildir ama çok tutulmamış bi motor kullanıyorsanız ellerinde hiç stok tutmuyorlar.parayı ödüyorsunuz ve beklemeye başlıyorsunuz ne kesin bir tarih verebiliyorlar ne başka birşey. Ben bir buçuk aydır mt 03 e parça bekliyorum henüz gelmedii. x-max icin iki buçuk ay parça bekleyen arkadaşım var.üstelik X-max yaygın kullanılan bir motor.
Bu düzen ne zaman değişir bilmiyorum ama yakında aldığım motordan soğuyacağım.:pr:
Bilginize..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Parçaları yurtdışından getirtmeyi denemelisiniz e-bay tarzı sitelerde bolca parça mevcut.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Allah insanı motosiklet servislerine düşürmesin...
motoru satana kadar emmi dayı diyorlar..sattıktan sonra hiç sallamıyorlar...
bizim burada parça sıkıntısı yok..anında 2 gün içinde parçan gelir.. bide şöyle bir durum var..
yamaha nın yedek parça deposu (istanbul) küçük geldiği için taşınıyor ve envanter yapılıyor.. o yüzden parçan gelmez.. biraz beklemen lazım
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
29
Parçaları yurtdışından getirtmeyi denemelisiniz e-bay tarzı sitelerde bolca parça mevcut.


Bende bunu düşündüm, ancak kendi parçalarımı bulamadım sanırım kodlarını bilmek gerek. Birde sigorta masrafı karşıladığı için kendim getirme şansım da yoktu zannediyorum?
Çeşitli yollar elbet mevcuttur ancak olması gereken distributorun stok tutması değil mi?

---------- Post added at 21:44 ---------- Previous post was at 21:41 ----------

Allah insanı motosiklet servislerine düşürmesin...
motoru satana kadar emmi dayı diyorlar..sattıktan sonra hiç sallamıyorlar...
bizim burada parça sıkıntısı yok..anında 2 gün içinde parçan gelir.. bide şöyle bir durum var..
yamaha nın yedek parça deposu (istanbul) küçük geldiği için taşınıyor ve envanter yapılıyor.. o yüzden parçan gelmez.. biraz beklemen lazım

envanter ne demek acaba?:)
bana sayım var fabrikada oyuzden gecikiyor demişlerdi aynı şey olsa gerek
ancak X-max e parça bekleyen arkadaşım bu sayım muhabbetinden önce beklemişti. Yani normal bir zamanda da olayın farklı geliştiğini zannetmiyorum. inşallah dediğiniz gibi daha büyük bir depoya geçerler ve adamakıllı stok tutarlar. Yaz döneminde de bir talihsizlik yaşayıp motora binememek istemiyorum
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
O halde tek yol global hondaya yabancı dilde mail atmak ve bayiyi sıkıştırmak en azından bekleme süresini kısaltır.Malum Türkiye'de işler böyle yürüyor.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Bende bunu düşündüm, ancak kendi parçalarımı bulamadım sanırım kodlarını bilmek gerek. Birde sigorta masrafı karşıladığı için kendim getirme şansım da yoktu zannediyorum?
Çeşitli yollar elbet mevcuttur ancak olması gereken distributorun stok tutması değil mi?

---------- Post added at 21:44 ---------- Previous post was at 21:41 ----------



envanter ne demek acaba?:)
bana sayım var fabrikada oyuzden gecikiyor demişlerdi aynı şey olsa gerek
ancak X-max e parça bekleyen arkadaşım bu sayım muhabbetinden önce beklemişti. Yani normal bir zamanda da olayın farklı geliştiğini zannetmiyorum. inşallah dediğiniz gibi daha büyük bir depoya geçerler ve adamakıllı stok tutarlar. Yaz döneminde de bir talihsizlik yaşayıp motora binememek istemiyorum

envanter ,sayım anlamına geliyor..O bakımdan bu süreç içinde biraz sıkıntı olabiliyor..

---------- Post added at 21:53 ---------- Previous post was at 21:51 ----------

O halde tek yol global hondaya yabancı dilde mail atmak ve bayiyi sıkıştırmak en azından bekleme süresini kısaltır.Malum Türkiye'de işler böyle yürüyor.

hondaya mı mesaj atalım :silent:
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
29
Piaggio da değiştirmediğim parça kalmadı, bir iş gününden fazla beklemedim. haftasonuna denk gelirse yazın bir gün kışın iki gün bekleme olabiliyor. Hondada da böyle sanıyorum ki. Motor satın alırken bu faktoru de hesaba katmak gerek kesinlikle


sanırım bu konunun yeri yanlış olmuş. açtıktan sonra gördüm MT tüketici köşesi forumunu. kusura bakmayın. taşınabiliyorsa söylerseniz sevirinirm
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2012
Mesajlar
5
sorun servis le veya yamaha ile alakalı değil arkadaşlar koç yamaha yı bırakınca bu tarz aksaklıklar oluştu yamaha nın motor çizgisi farklıdır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst