Yamaha dragstar650 km başı nekadar yakıyor

Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar 1 hafta sonra alıcam bu motoru ve ilk vitesli tecrübem olucak :) ve ne yakar merakediyorum belki bana içinizden kızanlar olucak kardeşim dragstar alıyorsun yakıt soruyorsun diye ama merakediyorum şimdiden bilgilendirdiğiniz için teşekkürederim.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Modeline göre değişir .
Şehir içi şehir dışı değişir.
Üstündeki kişinin kilosuna göre değişir.
Birden fazla kişi ile kullanılacaksa değişir.
Cam takılıysa değişir.
Artçının kilosuna göre değişir.
Bakımları periyodik değilse değişir.
Yolun durumuna göre değişir(stabilize,şose ,beton ,asfalt)
Lastiklerin yaşına göre değişir.
Lastik hava basıncına göre değişir.
Caddede artistlik yaparsan değişir.:queen:

Örnek:
2008 model şehirler arasında 82 kilo ile artçı olmadan ön cam takılı bakımdan 2 ay önce çıkmış asfalt yolda lastikleri 2 senelik basınçları ayarlı artistlik yapmadan 19 kuruş yakıyor.:p
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Modeline göre değişir .
Şehir içi şehir dışı değişir.
Üstündeki kişinin kilosuna göre değişir.
Birden fazla kişi ile kullanılacaksa değişir.
Cam takılıysa değişir.
Artçının kilosuna göre değişir.
Bakımları periyodik değilse değişir.
Yolun durumuna göre değişir(stabilize,şose ,beton ,asfalt)
Lastiklerin yaşına göre değişir.
Lastik hava basıncına göre değişir.
Caddede artistlik yaparsan değişir.:queen:

Örnek:
2008 model şehirler arasında 82 kilo ile artçı olmadan ön cam takılı bakımdan 2 ay önce çıkmış asfalt yolda lastikleri 2 senelik basınçları ayarlı artistlik yapmadan 19 kuruş yakıyor.:p

Daha iyi bilgilendirme şamda kayısı.Klavyene sağlık Muhammet ustam :).
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
ılk vıteslı motorunun altında kalma dıkkat et agırdır bıraz bu veletler:cherry:
 
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
24
bendede var 19la 25 kuruş arasında yakıyo bu arada güzel tercih yapmışsın.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
ocağına incir ağacı dikecek kadar çok yakar emin ol:queen::queen:hele bide gaza gelip sürekli ara gazı çakarsan o zaman şurup niyetine şifa niyetine içer resmen içer benzini :queen::queen:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
6
arkadaşlar teşekkürederim bilgilendirdiğiniz için 1.78 boy 86 kiloyum artçım 50 kilo şehir içi kullanıcam şuanda mondial 125 lik scoter var geçen cumartesi hastane önünden geçerken trafik yoğundu ve bende bir araca hastası vardır düşüncesiyle yol verirken arkamdan gelen araç arkadan bindirdi ve ne dese beğenirsiniz kusurabakma görmedim bu nasıl insanlıktır artis gözlükleri takmış yanındada kız bu motorcuların çektiği nedir araçlardan artık trafikte fark edilicem okan bayülgenin dediği gibi bu araçlara birer tehlike sembolü olan stikr yapırmak lazım:D kazasız sürüşler herkeze.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:21 ----------

karayılan arkadaş :) bizde ara gaz vermeden usul usul süreriz artık bir benzin istasyonuyla anlaşırız:) ama şunu iyi biliyorum aldığım ilk 1 hafta çok benzin harcıycam.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:25 ----------

2008 model motor 1 kilometrede 25 kuruş yakması çok iyi 2000 modelde aynımı yakar acaba eğer öyleyse çok iyi:)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
fazla devirli kullanmazsan 4.25 lt ile 5.75 lt arası değişir, yazın çok daha az yakıyor nedense :) Yaz ortalamam şehir içi-dışı, uzun yol-kısa yol, hızlı-yavaş 4.5 lt oldu...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst