- Katılım
- 16 Mar 2011
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar 1 hafta sonra alıcam bu motoru ve ilk vitesli tecrübem olucak
ve ne yakar merakediyorum belki bana içinizden kızanlar olucak kardeşim dragstar alıyorsun yakıt soruyorsun diye ama merakediyorum şimdiden bilgilendirdiğiniz için teşekkürederim.