selamlar
gıdonu buyutunce aynalarım ıse yaramaz duruma geldı.yenı ayna alacagım ve ustte takmayıp alta taktırmayı dusunuyorum.
bunun ıcın ozel bır ayna setımı almam gerekır yoksa standart ayna alıp sagı sola solu saga takarak gerceklestırebılırmıyım.
ayrıca gıdonun alt tarafına aylarını nasıl sabıtleyecegım
dostum motordan pek anlamam yanlıs hatırlamıyorsam manıfoltdu catlak olan kısımların ismi. ne cok pahalı ne de ucuz bırsey.oncekı rr spyderımda 150 lıra cıvarı bırseydı orjınalı.zamanla catlaması anormal degıl fakat;
surusu yakıtı ve sesı cok etkılıyor oranın hava alması.dusuk devırdekı motor frenınde dahı egsozdan patlama sesı gelıyordu mesela.
ben gecıcı olarak sıgara kulu ve japon ıle catlak olan kısımları yapıstırmıstım uzun bır sure daha ıdare edıyor o sekılde
Aynen abi patlama aşırı derecede yapıyor. yaza dogru degiştiricm çünkü burda havalar belli olmuyr .
Abiler su parçayı nasıl temizlerim ya ? Henkel in metal parlatıcı denedim ama birazcık cıkardı daha fazla etki etmedi
manifoldları acilen tamir et ya da değiştir. Silindir içine toz toprak kaçıracaksın sonra motoru eline alma..
Mesnetin verniği atmış, tek çare polisaj, krom gibi parlar hem![]()
İleri atma işini bende de yapıyo ilk motoru çalıştırınca oluyo o da bazen nedenini bilmiyorum ama bi zararını görmedim şimdilik.
Bir de manifoldları nasıl kontrol edebilirim.ilk çalıştırma hariç sürerken egzozdan garip sesler yada patlama sesi gelmiyo.çok muhabbeti geçmiş bende bir bakayim merak ettim.35 bin km ye dayandı beni motorda
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------
Diğer arkadaşın fotolardan yararlanarak gittim baktım bende sağdaki sapa sağlam soldaki biraz çatlamış
Soldaki ;
http://i.hizliresim.com/57kz6L.jpg
Sağdaki
http://i.hizliresim.com/A7qPrL.jpg
Sol
http://i.hizliresim.com/0nkAJB.jpg
Değiştirmeliyim sizce nasıl
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------
Bi de bu manifoldlar ne kadar etkiler motoru ben yaklaşık bir aydır falan bi hantallık seziyodum acaba bundan olabilirmi
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:28 ----------
Böyle gaz veriyorum gitmiyo gibi