Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
herkese kazasız sürüşler dilerim

1100 sahibiyim true dual iki yandan çıkışlı egzoz istiyorum. Üstteki egzozu sol tarafa geçirmek istiyorum. Egzoz manifoltunu ters takıp el yapımı açık egzoz yaptırsam sıkıntı yaşar mıyım ?
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
selamlar

gıdonu buyutunce aynalarım ıse yaramaz duruma geldı.yenı ayna alacagım ve ustte takmayıp alta taktırmayı dusunuyorum.
bunun ıcın ozel bır ayna setımı almam gerekır yoksa standart ayna alıp sagı sola solu saga takarak gerceklestırebılırmıyım.
ayrıca gıdonun alt tarafına aylarını nasıl sabıtleyecegım
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
selamlar

gıdonu buyutunce aynalarım ıse yaramaz duruma geldı.yenı ayna alacagım ve ustte takmayıp alta taktırmayı dusunuyorum.
bunun ıcın ozel bır ayna setımı almam gerekır yoksa standart ayna alıp sagı sola solu saga takarak gerceklestırebılırmıyım.
ayrıca gıdonun alt tarafına aylarını nasıl sabıtleyecegım



https://www.motoavm.com/ProductDetails/-highway-hawk-91-301726-ayna-krom-gidona-takilan-universal/438/748

Abi böyle bişey var işine yararsa direk gidona takılan. Böyle direk bi site yayınlamam yasak mı bilmiyorum. Yasaksa kusura bakmasın moderatör
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
12
Meraba arkadaşlar motorum boştayken n lamba ışığı yanmıyor geçen yine yanmadı servis yaptı 2 ay sonra tekrar yanmadı sorun ne olabilir ayrıca bu parçaları aldığımız siteyi söyleyebilecek olan varmı ?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
www.boats.net ve ebay.com

boş vites müşirinde ya da tesisatta bir problem olabilir. Servis kitapçığında şeması var, elinden geliyorsa sen de kontrol edebilirsin.
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar tekrar tekrar konu olacak ama ıpone road twin (15-50) 4t sentetik V-motor yağı ile yamalube 10-40 full sentetik motor yağı arasında gidip geliyorum bazıları bu motora full sentetik gerek yok diyor bazıları yamalube den baskasını tavsıye etmiyor draggy kardeşim biliyorum yamalube dıyecek ama kafam çok karıştı burası mersin ve şu mevsimde bile denize giriliyor yani yazın çok sıcak bu yuzden 10-40 buraya uygun olacağını düşünmüyorum önerileriniz nedir castrol mobil falan demeyin sadece bu iki yağ hakkında kullanan bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
12
Hocam bu dediğiniz boat.net güzel ama ben dragstarı bulamadım orada xvs65 bc falan bişeler yazıyor hangisine gireceğiz ayrıca ben lastik almayı düşünüyorum güvenebilirmiyim siteye ayrıca kaç doları geçince gümrükte ekstaradan oara ödüyoruz
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
xvs650 yada vstar olarak aratın

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------

sitenin güvenirliği hakkında bir bilgim yok.emin olmamakla beraber 400 dolar kişi başı vergisiz alışveriş limiti var diye biliyorum
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
yurtdışından maalesef lastik getirtemezsiniz, yasakladılar kanunla cep telefonu gibi.. Gümrükte el konulur :)
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
dostum motordan pek anlamam yanlıs hatırlamıyorsam manıfoltdu catlak olan kısımların ismi. ne cok pahalı ne de ucuz bırsey.oncekı rr spyderımda 150 lıra cıvarı bırseydı orjınalı.zamanla catlaması anormal degıl fakat;
surusu yakıtı ve sesı cok etkılıyor oranın hava alması.dusuk devırdekı motor frenınde dahı egsozdan patlama sesı gelıyordu mesela.
ben gecıcı olarak sıgara kulu ve japon ıle catlak olan kısımları yapıstırmıstım uzun bır sure daha ıdare edıyor o sekılde
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
dostum motordan pek anlamam yanlıs hatırlamıyorsam manıfoltdu catlak olan kısımların ismi. ne cok pahalı ne de ucuz bırsey.oncekı rr spyderımda 150 lıra cıvarı bırseydı orjınalı.zamanla catlaması anormal degıl fakat;
surusu yakıtı ve sesı cok etkılıyor oranın hava alması.dusuk devırdekı motor frenınde dahı egsozdan patlama sesı gelıyordu mesela.
ben gecıcı olarak sıgara kulu ve japon ıle catlak olan kısımları yapıstırmıstım uzun bır sure daha ıdare edıyor o sekılde

Aynen abi patlama aşırı derecede yapıyor. yaza dogru degiştiricm çünkü burda havalar belli olmuyr .

Abiler su parçayı nasıl temizlerim ya ? Henkel in metal parlatıcı denedim ama birazcık cıkardı daha fazla etki etmedi
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Aynen abi patlama aşırı derecede yapıyor. yaza dogru degiştiricm çünkü burda havalar belli olmuyr .

Abiler su parçayı nasıl temizlerim ya ? Henkel in metal parlatıcı denedim ama birazcık cıkardı daha fazla etki etmedi

manifoldları acilen tamir et ya da değiştir. Silindir içine toz toprak kaçıracaksın sonra motoru eline alma..

Mesnetin verniği atmış, tek çare polisaj, krom gibi parlar hem :)
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
manifoldları acilen tamir et ya da değiştir. Silindir içine toz toprak kaçıracaksın sonra motoru eline alma..

Mesnetin verniği atmış, tek çare polisaj, krom gibi parlar hem :)

Teşekkür ederim abi en kısa zamanda yaptırıcam. Netten baktımda 2 si 190 200 lira . Ebayda ve boats da çifti 50-60 dolar onu bekleyene kadr burdan alıp yaptırırım.

Polisaj tahmini ne kadar tutar abi biliyo musun ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:52 ----------

Abiler sabahları biraz ısındıktan sonra vitese geçirince motor kendini ileri atıyor . sıcakken yapmıyor bunu . bide vites geçişleri çok sert sesler geliyr tak diye. eskiden ne yağ konuyordu bilmiyrm ama usta yeni değişti yağını .
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
İleri atma işini bende de yapıyo ilk motoru çalıştırınca oluyo o da bazen nedenini bilmiyorum ama bi zararını görmedim şimdilik.

Bir de manifoldları nasıl kontrol edebilirim.ilk çalıştırma hariç sürerken egzozdan garip sesler yada patlama sesi gelmiyo.çok muhabbeti geçmiş bende bir bakayim merak ettim.35 bin km ye dayandı beni motorda

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------

Diğer arkadaşın fotolardan yararlanarak gittim baktım bende sağdaki sapa sağlam soldaki biraz çatlamış

Soldaki ;
http://i.hizliresim.com/57kz6L.jpg
Sağdaki
http://i.hizliresim.com/A7qPrL.jpg

Sol

http://i.hizliresim.com/0nkAJB.jpg

Değiştirmeliyim sizce nasıl

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------

Bi de bu manifoldlar ne kadar etkiler motoru ben yaklaşık bir aydır falan bi hantallık seziyodum acaba bundan olabilirmi

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:28 ----------

Böyle gaz veriyorum gitmiyo gibi
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
İleri atma işini bende de yapıyo ilk motoru çalıştırınca oluyo o da bazen nedenini bilmiyorum ama bi zararını görmedim şimdilik.

Bir de manifoldları nasıl kontrol edebilirim.ilk çalıştırma hariç sürerken egzozdan garip sesler yada patlama sesi gelmiyo.çok muhabbeti geçmiş bende bir bakayim merak ettim.35 bin km ye dayandı beni motorda

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------

Diğer arkadaşın fotolardan yararlanarak gittim baktım bende sağdaki sapa sağlam soldaki biraz çatlamış

Soldaki ;
http://i.hizliresim.com/57kz6L.jpg
Sağdaki
http://i.hizliresim.com/A7qPrL.jpg

Sol

http://i.hizliresim.com/0nkAJB.jpg

Değiştirmeliyim sizce nasıl

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------

Bi de bu manifoldlar ne kadar etkiler motoru ben yaklaşık bir aydır falan bi hantallık seziyodum acaba bundan olabilirmi

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:28 ----------

Böyle gaz veriyorum gitmiyo gibi

Abi valla benm çekişi cok etkiliyr gibi hissediyorm ama senn cok ufak bi çatlak oda birisinde . ebayda teki 25 dolar ama abiler daha iyi bilir dğeişip değişmeyeceğini :) yeri çok zorda ustaya yaptırıcm bende . nette gördüm bazı dragstarları tek karbüratör cıkıslı yapmışlar . ne gibi etkisi olur onun anlayamadım
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
selamlar.motor ilk çalıştıgı zaman ılerı ıtmesı de dogal bırsey oldugunu sanıyorum.hatta calıstırır calıstırmaz vıtese atınca ıstop dahı edebılır.(illaki bir mekanik açıklaması vardır)suana kadarkı tum motorlarımda aynı durumu yasadıgım ıcın dogal oldugunu dusunuyorum bununda.

manıfoltların iş gormez hale geldıgınde de muthıs derecede farkı hıssettırıyor.senın gozlemledıgın ufak farkın bırcok farklı sebebı olabılır dırek manıfolta baglamamak lazım.

ben sahsen kendı motoruma her bınısımde farklı hıssedıyorum.bazen mukemmel gıdıyor hıcbıryerıyle oynamama ragmen bazen sesı guzel gelmıyor kulagıma bazen cekmıyor gıbı hıssedıyorum ve cok ufak hıssıyat farkı bu soyledıklerım o yuzden dogal karsılıyorum

kendı dusunceme gore ise mekanık alet bunlar.ınsan gıbı degıller.farzı mısal kanser olup 5 yıl sonra farketme durumu olmaz.bır yerınde bır sıkıntı basladıgı zaman anında kullanıcı buyuk farkı hısseder.ben motordan anlamıyorum lastık dıye dusunurum blokta problem cıkar yada tam tersı.ama fark kesın olarak hıssedılır
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
106
Arkadaşlar yağ dolum tapasına ihtiyacım var yurt içi nereden bulabileceğim hakkında bir fikri olan varmı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst