Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
8
@champion_ufuk

Teşekkür ederim.. Kafamdaki planlar yolunda giderse nadir dragstarlardan biri olacak bakalım :)

yolunuz düşerse haberleşelim

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------

Bu arada şuan ki görüntüsü

nY8qna.jpg


rYlbAB.jpg


X2QzV6.jpg
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Selam arkadaşlar,Motorun dün satışını verdim..Dragstar macerası böylece son buldu,Kimbilir belki yeniden kesişir yollarımız ileride..Hayallerimin motoruydu..Sırada bir motor olurmu yada nezaman olur bilinmez..Ben hep ani kararlar veririm..Cruiser olarak sadece mat siyah xvs950 hoşuma gidiyor..Onun dışında yavaştan enduroya kayarım heralde..

Draggy hocam ve Kaan,Şimdiye kadar yardımlarınız için tşkrlr..

"Ara ara yazarım topice kopmam" geyiğinide yapıp by diyelim..Saygılar
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
29
her choppercı bir gün enduroya dönüyor arkadaş. nasıl vazgeçebiliyorsunuz bu gök gürültüsü makinalardan anlamak namümkün :))

hayırlısı olsun @UCANLAZ
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Bir ay boyunca motora hiç bakmayıp rezil şekilde bırakırsan o motoru haketmiyorsun demektir..Hiç boş vakti olmayan ve küçük çocuğu olan birisiyim..O yüzden kromajsız mat siyah xvs950 veya enduroya geçerim diyorum.Enduroda toprak çamur olmazsa hakarettir :)
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
29
aynen :) bu arada xvs650 sürücüleri, 1. vitesten 2. vitese geçerken zorlanma ya da ses duyma normal midir ? bazen boşa geçiyor, geçti zannediyorum. gazı köklüyorum bi bakıyorum boşta.
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
@champion_ufuk

Teşekkür ederim.. Kafamdaki planlar yolunda giderse nadir dragstarlardan biri olacak bakalım :)

yolunuz düşerse haberleşelim

Hayırlısı olsun güzel gözüküyor. Umarım kafandaki 'Nadir Dragstar' statüsüne kısa sürede oturtursun!
Bence ilk olarak depo ve çamurluktaki Harley' e parça Üreten Custom Chrome stickerlerini çıkarmakla başlayabilirsin.
Bir de zevkler ve renkler tartışılmaz ama Cam' da pek olmamış gibi geldi bana ama yine de sen bilirsin.

Hele bir doldurmaya başla bakalım bizde görelim eksik nelerimiz varmış...

Bodrum' a önceki senelerde yolum çok düşerdi hatta yazın İstanbul' a az düşerdi desek yeridir. Ve hatta Havaalanı güvenlik kulübesinin karşısındaki Goldwing' le köşe kapmaca oynardık ama artık maalesef o kadar zamanım yok gelemiyorum. Seneye gelirsem çalarım kapını.

@UCANLAZ sanada hayırlı olsun.

@emreserim, yaklaşık 10 senedir Dragstar 13 senedir de cruiser kullanıyorum. Çok arkadaşım rahatlığı açısından Enduro ve Touring e geçti ama şimdi ya tamamen motoru bıraktılar ya da tekrar döndüler cruiser/custom motorlara, bu motorlardaki titreşimi ve gürültüyü çekersen içine bırakamazsın kolay kolay. Sen rahat ol bir heves gelir geçer...
Bir de motoru o kadar dinleme hastalık olur sonra heryerinden ses geliyor sanar motordan soğursun. Senin işi benim ustayla konuştum gelsin bakarız dedi, konuşur uğrarız bir gün.

Selamlar
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
29
ya orası öyle de abi bazı şeyleri var sürmekten keyif almıyorum. mesela motor 80 km hıza gelince ayaklardan gıdıklarcasına titreme yapıyo. e bu motorla nasıl uzun yol yapacaz diyo insan ? benim için sorun değil ama artçı rahatsız oluyor işte. :) sanırım egzantrik zincirinden, o da şakırdıyo çünkü. bu arada senin usta ne tarafta ? bi' gün ayarlayalım da gidelim hakikatten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------

bu arada 1 depo benzinle, takviye deposu da neredeyse bitmek üzereydi tam 305 km yol yaptım. benzinciye geldiğimde 75 TL'ye doldu. hesaplayınca yakıt 0,245'e geliyor. çok az değil mi yahu. geçen benzin 220 km kala bitti, bu kez 305 km'de. gerçi geçen çok sıkıştırmıştım motoru ondan diye düşünüyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
8
Hayırlısı olsun güzel gözüküyor. Umarım kafandaki 'Nadir Dragstar' statüsüne kısa sürede oturtursun!
Bence ilk olarak depo ve çamurluktaki Harley' e parça Üreten Custom Chrome stickerlerini çıkarmakla başlayabilirsin.
Bir de zevkler ve renkler tartışılmaz ama Cam' da pek olmamış gibi geldi bana ama yine de sen bilirsin.

Hele bir doldurmaya başla bakalım bizde görelim eksik nelerimiz varmış...

Bodrum' a önceki senelerde yolum çok düşerdi hatta yazın İstanbul' a az düşerdi desek yeridir. Ve hatta Havaalanı güvenlik kulübesinin karşısındaki Goldwing' le köşe kapmaca oynardık ama artık maalesef o kadar zamanım yok gelemiyorum. Seneye gelirsem çalarım kapını.

@UCANLAZ sanada hayırlı olsun.

@emreserim, yaklaşık 10 senedir Dragstar 13 senedir de cruiser kullanıyorum. Çok arkadaşım rahatlığı açısından Enduro ve Touring e geçti ama şimdi ya tamamen motoru bıraktılar ya da tekrar döndüler cruiser/custom motorlara, bu motorlardaki titreşimi ve gürültüyü çekersen içine bırakamazsın kolay kolay. Sen rahat ol bir heves gelir geçer...
Bir de motoru o kadar dinleme hastalık olur sonra heryerinden ses geliyor sanar motordan soğursun. Senin işi benim ustayla konuştum gelsin bakarız dedi, konuşur uğrarız bir gün.

Selamlar


Custom Chrome stikerları benden önceki sahibinin yapıştırdığı şeyler.. Boyanacağı için motor şuan uğraşmıyorum. Cam denemelik aldığım bir cam. Aksesuar listesinde iyi bir cam var.. kısa zamanda güzel güzel olacak inşallah :D
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
Merhaba arkadaslar

Öncesinde Honda Shadow vt750 2007 model motorum vardı ve 2011 yılında satmıstım
Yaklasık 1 ay önce 1998 Model Dragstar Classic aldım motor 31000 km de genel anlamda memnunum forumun tamamını henuz okuyamadım birkac sorunum var fikirlerinizi paylasırsanız sevinirim

1- Çarşamba gunu kızıltoprak muayene istasyonuna muayeneye goturecegim sorunum eksozlar sesli eksoz sorun cıkarırmı onun dısında sorun cıkacagını dusunmuyorum

2-on camurluk uzerindeki classic yazısına 2 adet ihtiyacım var bulamadım

3-sele altındaki sag sol kapak lazım uzerindeki orjinali degil kromajlı birsey var en uygun ebayda buldum 200 tl civarında ne dersiniz

4-motoru aldıgım gun yag ve filtresi bujiler degisti ngk buji castrol yag kondu
Motor bir iki defa giderken calısmama sorunu yaptı ustaya gosterdik depodan gidonun altında biryere giden s seklinde olan bir benzin hortumu var dediki dönmüş ve sıkısmıs karburatorun birine benzin gitmiyor cıkarıp direk benzin hortumu taktık duz o gundur sorun yaratmadı acaba dogrumu yaptık ayrıca benzin filtresi takmaya da gerek varmıydı

5-motorla tem otoyolunda 140 gordum acayip titresim vardı yaklasık 10 dk bu hızlarda giderken stop etti saga cektim tekrar mars aldı ve devam etti fakat egzostan patlama sesleri geliyor bir ustaya sordum ben motorun sesini duydum senkron ayarı bozuk yapılması lazım dedi yaklasık 220 tl ayrıca senkron ayarından sonra filtre ve yagı da degistirecegini soyledi acaba sorun bumu eger buysa baska biryerlerini de baktırmak gerekirmi
Baska bir usta dragstarda o hızlarda titresimin normal oldugunu dragstarın honda shadow kadar konforlu titresimsiz olmadıgını soyledi istersem senkron ayarınıda 100 tl ye yapacagını soyledi.

Acaba sorun bu senkron ayarımı yaptırmalıyım

6- sis farları var fakat baglı degil h7 55w ampul var eger baglarsam aku ve baska parcaları bozacagını soylediler istersek röle ile baglanıyormus dogrumudur saglıklımıdır sis farlarını baglayalım diye dagda tepede kalmayalım yada baglayanlar nasıl baglıyor

7-lastik almam gerekecek ne marka ne almalıyım mıchelin marka yaklasık 1300 tl alternatif varmıdır baska

Simdiden yardımlarınız icin tesekkurler
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
@draguan Selam,

Geldiğinde konuşuruz hani motora baktırmaya gidecektik ya beraber, web sitesine girip bakmadım ama Türkiye de de bu tarz parçalar bulursun diye düüşünüyorum. Hatta bir arkadaşımla bugün konuşuyordum bobber yapcam falan diyordu. Olmadı onunla tanıştırırım seni Bobber fantazilerine beraber devam edersiniz ne dersin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:44 ----------

@yasinsubay selam

Öncelikle forumu okumanı tavsiye ederim güzel bilgiler var bilgine

Sondan başa :)

Lastikler o fiyat aralıklarında bende alacağım, hep metzeller kullandım yine metzeller almayı düşünüyorum hatta white wall serisi alacağım. Eğer beyaz yanak düşünüyorsan bütünleşik beyaz yanak daha sağlıklı lastik seçiminde buna dikkat et derim.

Uzun yıllardır sis farı kullanıyorum. H3 55 watt diye hatırlıyorum, bir sıkıntı yaşamadım herhangi röle yok. Aküden gelen kablo ve bir anahtar var tesisatta, Bu aralar akü enayileşmeye başladığından trafikte rolantideyken çok açmıyorum ama akünün şarj olabileceği devirlerde açıyorum herhangi sıkıntı yaşatmıyor. aslında sis farları için led ampule geçmek mantıklı ama Git, Al, Gel, Sök, Tak denklemi zor geliyor açıkçası.

Dragstar' da tüm cruiser kardeşleri gibi titrer. Bu titeşimin makbulu 140 dan sonra olanıdır orjinal eksozlu motorlar için ama açık egsozlular 120- 130 civarında başlar. Haline şükret bendeki egzantrik probleminden dolayı benimki 90 dan sonra başlıyor. Anlayamadığım bir şey var 140 la giderken motor birden mi stop etti yoksa rolantiye düştüğünde mi? Eğer rolantide stop etttiyse yakıt dengesizliğinden olabilir ama sadece senkron ayarı değilde aynı zamanda karbüratör ayarı da yaptırsan daha sağlıklı olur. Bu arada senkron ayarı ile yağ ve yağ filtresi değişecek diyen arkadaşın önünden dahi bir daha geçme bence, ya işi bilmiyor, ya da geçirmeye adam arıyor...

Avadanlık kapakları için ebay ne diyorsa doğrudur. Senin kapaklar nasıl? Eski sahibi derme çatma bir şey mi yapmış acaba? Fotoğrafını ekleme şansın var mıdır?

Ön çamurluk classic yazıları için yine ebay ne derse doğrudur. Sanki biryerlerde görmüştüm ama hatırlayamadım sahibinden' e de bir bak istersen.

Muayene konusunda ise açık egsozla gitme geçemezsin, ya orjinal egsoz takcan, ya baffle gibi birşeyler yaptıracan ya da Allahın sevdiği kuluysan eğer, bendeki baffles sana uyarsa takıp girecen muayeneye. :)ama susturmadan girme muayeneye uğraşırsın defalarca...

@emreserim @draguan @yasinsubay hepinizi takıcam peşime götürcem tamirciye galiba öyle gözüküyor bu işin sonu :)

Selamlar,
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
Motor giderken stop etti cok enteresan bir dahada yapmadı bu senkron karburator ayarı vs nerde yaptırmalıyım varmı tavsiye edebileceginiz bie yer

Kapaklar pek duzgun degil sanırım ebay dan alıcam bir takım

Classic yazısını ebay dahil hicbiryerde bulamadım malesef

Subbafflevdediginiz susturucu tup gibi birseymi nerde ne sekilde ne kadara yaptırabilirim yani istedigimde eksozun icine montemi edecegim

Ben bu sesli egzostla sansımı bi deneyeyim diyorum kimileri gecersin diyor kimileride sizin gibi gecemezsin diyor ben de ne yapacagımı sasırdım
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
29
Ufuk bu haftaiçi bi' gidelim diyorum, ne dersin ?

birde arkadaşlar, benim heybe deri çantalar parçalanmaya başladı. şu tarz bi hardcase taktırayım diyorum yanlara, ne diyorsunuz ?

birde nerden bulurum allahını seven defansa gelsin !?

172749754zo3.jpg
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
@yasinsubay

O iş bana biraz sıkıntılı geldi bir göstermek lazım şimdi ne desek boş. Belki anlık elektriksel bir sıkıntı olmuş olabilir beyin de ateşlemeyi kesip motoru stop ettirmiş olabilir. (Bu tamamen varsayım) Ama anladığım kadarıyla büyük tehlike atlatmışsın

Baffles projesi bana ait. Yapımı ise Bostancı sanayideki Leb demeden Çorum' u tarif eden Sinan Usta'ya. Düşünürsen veririm adresini telefonunu. İşçiliği çok temiz demirle ilgili aklıma ne gelirse gidiyorum. Sinan Usta ben yine element uydurdum şunu bir hallet diyorum, sağolsun yapacağımı orjinalinden daha iyi yapıyor. Bana baffles maliyeti 150 TL oldu. 5 dakikada sök tak.

Dene şansını belki geçer, ben işimi şansa bırakmadım.

Tavsiye edebileceğim bir yer var aslında, hatta @emreserim ile hafta içi gideceğiz sana uyarsa gelirsin. Göztepe SSK nın arkasında ATA REAL motor. Son zamanlarda ben dahil bir çok arkadaşın motorunun olmayacak işlerini halletti sağolsun tavsiye ederim. İstersen beraberde gideriz.


@emreserim gidelim hafta içi haberleşelim.
O çantaları İzmir de yapıyorlar. Rahat ol buluruz. Bir ara bende düşündüm ama dar olmasından dolayı pek kullanışlı gelmedi bana ama sen bilirsin konuşuruz.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
O zaman bostancıda sinan ustaya gidip bize iki tane baffles yap diyoruz muayenden gecemezsek

Anladıgım ihtiyac halinde 5 dk da takıp eksozları susturmus oluyoruz dogrumu anladım yani ihyiyac halinde tak ihtiyac halinde sök:)

Ayrıca her tip eksoza yapılabiliyormu bu

Adres ve iletisim bilgilerini de verirseniz memnun olurum
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
muayenene daha varsa ve egsozun marka ise ebaydan uygu sustrucu bulabilirsin ben vance hines için aldım mesela. classic yazısından bende olacaktı bakmam lazım kolilere..
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
Sökülüp takılır 5 dakikada.
Şimdi orayı tarif etme işi biraz sıkıntılı, umarım sıkıntısız şekilde geçersiniz muayeneyi degerek kalmaz. Benimkilerde uyabilir aslında Vance&Hines benim egsoz. Gerek olursa ilk önce benimkileri deneriz olmadı yaptırırız isterseniz. Ben Bostancıda oturuyorum yakınız anladığım kadarıyla.

Sinan Usta aslında egsoz vs işiyle alakası olmayan, uzmanlık alanı araba aksları olan bir usta, referansla gittim bir sürü antin kuntin işyaptırdım. Dedim ya Leb demeden Çorum' u tarif ediyor.
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
arkadaşlar merhaba, ^"Diesel Hi-Jack Grey ^" bu kaskı almak istiyorum. Chopper motosiklet için düşünüyorum.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
Draggy eger ki classic yazısı varsa cok memnun olurum hicbiryerde bulamadım

Egzosun marka olup olmadıgını bilmiyorum biryerinde marka yazmıyor ya da ben goremedim resmi asagida

Ufuk eger uyarsa senin icinde mahsuru olmazsa alabilirim olmadı yaptıracagım yada uyarda ebaydan alacagım




---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------

https://imageshack.com/i/idVxIcOpj

https://imageshack.com/i/eyC0Tg3jj
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
vance sanırım egsozlar, ya da o model alınarak yapılmış, standart buffle uyar diye düşünüyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst