tsk ederim senin motorunHayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim.
Problemi hala devam edyomu tdagda ridvan diye bi ussta var bi sikayeti olan duymadim ve çekirdekte n yetisme istersen bir bak dicem ama tdag sonucta
tsk ederim senin motorunHayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim.
tsk ederim senin motorun
Problemi hala devam edyomu tdagda ridvan diye bi ussta var bi sikayeti olan duymadim ve çekirdekte n yetisme istersen bir bak dicem ama tdag sonucta
Herkese merhabalar. Yakın bir zamanda dragstar 650 aldım 2005 model.
Pazartesi ya da salı muayeneye sokacağım motoru. Yanmayan stop lambası vs. gibi sorunları hallettik serviste bugün aldım eve döndüm tam parka girerken bir ara gaz verdim ve gaz kolu olduğu gibi kaldısaatte geç oldu servisler kapandı diye götüremedim tekrar.
elimle çevirerek gazı kapattım. Gaz kolu çok zor dönüyor ve geri toplamıyor kendim çevirip kapıyorum gazı. Takılıp kalıyor ve zor dönüyor, sorunum ne olabilir acaba gaz teli mi koptu? Başına gelen arkadaşlar vardır bana bir yardımcı olursanız sevineceğim. Bir de malzemeleri nereden alabilirim? muayeneyi yaptırıp oradan uzun yola tatile gidecektim yalan olmasa keşkeşu an Bursa'dayım haftasonu da İstanbul'a gelecektim :/
Gaz kolundan karbürtöre giden 2 tane tel var bir tanesi gazı açar bir tanesi kapatır muhtemelen senin gazı kapatan telin koptu ya da oksit yaptı ya da karbüratör üzerindeki yay bozuldu.
Büyük birşey değil dert etme, Hallederler hemen.
Yok ıslık değil sanki yağsız kalan kapı gıcırtısı gibi yada hani bazen ön fren diski kirlenince yapar ya o tarz bir gıcırtı sesi kaydetmeye çalıştım ama ni türlü yakalayamadım çünkü zaman zaman duyuyorum sesi kaydetmek için dırup tekrar yola çıkıyorum bu sefer ses yok oluyorıslık gibi bir şey mi? sesi kaydetme şansın var mı?
Abi inan kendi motorumda bir sorun giderilmiş gibi sevindim umarım birdaha sorun yaşamazsın benim şu ses herneyse eğer tamam gitti ses gelmio artık diyorum başlıyo ses yapmaya duruyorum sesi kaydedeyim diye tekrardan hareket ediyorum bu seferde ses gelmiyo sinir etti beni yavaştan başlıcam artık ilk arka balatayı değiştiricem sanırırm pazar günü yapabilirim bakalım sonrasında gene ses gelecekmiBaşıma bela olan Vites geçmeme problemi bugün itibarı ile çözülmüş bulunmakta. Akşam Şampanya patlatıcam beklerim...
Dün Ata ustaya uğradım dedim bak bakalım.
Motoru çalıştırmadan debriyajı sıktı ve dediği tek laf bu debriyaj çalışmıyor bu motora binme muhtemelen debriyaj tası dönmüyor kim kurcaladı bu motoru dedi. Dedim hayvanın biri,
Neyse bu sabah debriyajı söktük.
Yanlış 1, debriyaj plakalarının kalın olanı en altta olması gerekirken en üstte, yönler farklı vs.
Ayrıyetten debriyaj tasının dibindeki civatanın tasla arasında olan pulun altında, tasın dış tarafında olması gereken frezeli olduğunu gördük .Bu bağlamda vites boşta olduğu zaman elle dahi dönnmesi gereken Debriyaj tası sıkışmış, rulmana baskı yapıyor, haliyle debriyaj tası hareket etmiyor.
Tası söktü pulları olması gereken yere taktı hatta küçük bir modifikasyon yaparak tasın kenarlarını 1/2 mm kadar tornada aldırdı. Bu şekilde de motor biraz daha agresifleşti (Yapılsa da olur yapılmasa da) Bu inceltme işleminden sonrada balataya 20.000 km garanti verdi. Sen bu balatayı 20.000 km den önce bitirirsen balatanın tüm masrafları bana ait dedi
Şu an, toros vitesi gibi geçen vitesler eski haline döndü ve pamuk gibi geçişler geri geldi...
@onx09 o bahsetmiş olduğun ses sanki aktarmadan, ya da arka fren balatasından geliyormuş gibi geldi ama bilemedim.
Buralarda olsan baktırırdık ama biraz uzaksın anladığım kadarıyla.