- Katılım
- 11 Haz 2014
- Mesajlar
- 8
herkese merhaba ! ilk motor kullanmaya başladığımdan beri (yaklaşık 6 yıl önce) hayalini kurduğum dragstarıma , 125cc lik 250cc lik regal raptorlar jinlunlar derken sonunda kavuşmuş bulunuyorum , draggy başta olmak üzere tüm mt üyelerine tek tek teşekkür ediyorum , dragstar hakkında çok faydanız dokundu aylardır okuyucu olarak aranızdaydım , artık dragstar 650 classic'imle beraber aranıza gelmiş bulunuyorum.. Tekeriniz hep düz bassın ! :bestmt: