- Katılım
- 18 Eyl 2008
- Mesajlar
- 3,680
kasko bedeli üzerinden ödüyorlar, o sebeple ben yıllardır kasko yaptırmıyorum. Yaptırsaydım 5 senede herhalde 2. bişr dargstar parasını gömme riskim vardı, tanm tersi motordan da olma riski vardı, ben şanslılardanım
Bu arada Kızıltoprak ta muayene yaptırdım, susturucu takılmış vance&hines lerimle
İlk muayeneye gideceğim gün optimum önünde plakam düştü, üzerinden arabalar falan geçti 10 parça oldu, tabi ki krom highway hawk plakalığımda, Allahtan muameleci o akşama yeni plaka çıkarttı, kendiniz uğraşırsanız 20 TL, muameleci 50 TL ye yapıyor. Ertesi gün gidip muayenemi oldum.
Muayene de rölantiyi kısıp gitmiştim, rölantide çıt çıkmıyor motordan ama gaza abnınca gene homurduyor tabiki, Allahtan muayene istasyonunda diğer muayene istasyonları gibi gaza abanmıyorlar, arka, ön fren testi, liftte motor kontrolü ışıklar falan, bir de ilgililer konuyla hoşuma gitti motorculara özel istasyon. Diğer tüv lerde nelerden nefret ettiysem geçmişte, bence o hatalı davranışların hiç birini yapmadılar, gözüme girdiler
Lastiklerden hafif kusurlu geçtim, motor yatmaktan, bir de 31 binde artık yaş sebebi ile lastiklerde çatlamalar başlamış, bu yaza ekstra lastik parası çıkacak belli oldu..
Koruma demiri klasik-custom fark etmez uyması lazım, bende 2 parça korumalık var mesela.
Bu resimdekilerden taktım, motoru aldığımda genişlerden vardı, ama gözüme çok çarpıyodu ben de uzun bir süre koruma demirsiz gezdim. Sonra da kibar gözükünce bunlar gözüme bunlardan taktım..
Çanta demiri uymaz maalesef, çamurluk bağlantı vida aralığı customda 5-6 cm daha kısa, hatta sisibar ları da bu yüzden ayrı. Ben ebaydan almıştım ilk sisibarımı ve bağlantılarımı, bağlantı olmayınca klasik için mecburen bir tane daha almıştım
Trafik sigortasını da Anadolu sigortadan yaptırdım 160 TL.
Bu arada Kızıltoprak ta muayene yaptırdım, susturucu takılmış vance&hines lerimle
İlk muayeneye gideceğim gün optimum önünde plakam düştü, üzerinden arabalar falan geçti 10 parça oldu, tabi ki krom highway hawk plakalığımda, Allahtan muameleci o akşama yeni plaka çıkarttı, kendiniz uğraşırsanız 20 TL, muameleci 50 TL ye yapıyor. Ertesi gün gidip muayenemi oldum.
Muayene de rölantiyi kısıp gitmiştim, rölantide çıt çıkmıyor motordan ama gaza abnınca gene homurduyor tabiki, Allahtan muayene istasyonunda diğer muayene istasyonları gibi gaza abanmıyorlar, arka, ön fren testi, liftte motor kontrolü ışıklar falan, bir de ilgililer konuyla hoşuma gitti motorculara özel istasyon. Diğer tüv lerde nelerden nefret ettiysem geçmişte, bence o hatalı davranışların hiç birini yapmadılar, gözüme girdiler
Lastiklerden hafif kusurlu geçtim, motor yatmaktan, bir de 31 binde artık yaş sebebi ile lastiklerde çatlamalar başlamış, bu yaza ekstra lastik parası çıkacak belli oldu..
Koruma demiri klasik-custom fark etmez uyması lazım, bende 2 parça korumalık var mesela.
Bu resimdekilerden taktım, motoru aldığımda genişlerden vardı, ama gözüme çok çarpıyodu ben de uzun bir süre koruma demirsiz gezdim. Sonra da kibar gözükünce bunlar gözüme bunlardan taktım..
Çanta demiri uymaz maalesef, çamurluk bağlantı vida aralığı customda 5-6 cm daha kısa, hatta sisibar ları da bu yüzden ayrı. Ben ebaydan almıştım ilk sisibarımı ve bağlantılarımı, bağlantı olmayınca klasik için mecburen bir tane daha almıştım
Trafik sigortasını da Anadolu sigortadan yaptırdım 160 TL.