Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
kasko bedeli üzerinden ödüyorlar, o sebeple ben yıllardır kasko yaptırmıyorum. Yaptırsaydım 5 senede herhalde 2. bişr dargstar parasını gömme riskim vardı, tanm tersi motordan da olma riski vardı, ben şanslılardanım :)

Bu arada Kızıltoprak ta muayene yaptırdım, susturucu takılmış vance&hines lerimle :D

İlk muayeneye gideceğim gün optimum önünde plakam düştü, üzerinden arabalar falan geçti 10 parça oldu, tabi ki krom highway hawk plakalığımda, Allahtan muameleci o akşama yeni plaka çıkarttı, kendiniz uğraşırsanız 20 TL, muameleci 50 TL ye yapıyor. Ertesi gün gidip muayenemi oldum.
Muayene de rölantiyi kısıp gitmiştim, rölantide çıt çıkmıyor motordan ama gaza abnınca gene homurduyor tabiki, Allahtan muayene istasyonunda diğer muayene istasyonları gibi gaza abanmıyorlar, arka, ön fren testi, liftte motor kontrolü ışıklar falan, bir de ilgililer konuyla hoşuma gitti motorculara özel istasyon. Diğer tüv lerde nelerden nefret ettiysem geçmişte, bence o hatalı davranışların hiç birini yapmadılar, gözüme girdiler :)

Lastiklerden hafif kusurlu geçtim, motor yatmaktan, bir de 31 binde artık yaş sebebi ile lastiklerde çatlamalar başlamış, bu yaza ekstra lastik parası çıkacak belli oldu..

Koruma demiri klasik-custom fark etmez uyması lazım, bende 2 parça korumalık var mesela.

Bu resimdekilerden taktım, motoru aldığımda genişlerden vardı, ama gözüme çok çarpıyodu ben de uzun bir süre koruma demirsiz gezdim. Sonra da kibar gözükünce bunlar gözüme bunlardan taktım..

mzMJoTMUU8XqKySSwW97Tuw.jpg


Çanta demiri uymaz maalesef, çamurluk bağlantı vida aralığı customda 5-6 cm daha kısa, hatta sisibar ları da bu yüzden ayrı. Ben ebaydan almıştım ilk sisibarımı ve bağlantılarımı, bağlantı olmayınca klasik için mecburen bir tane daha almıştım :)

Trafik sigortasını da Anadolu sigortadan yaptırdım 160 TL.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Draggy,dün Kaan ile beraberdik ve bir dragstar 650 gördük Ortaköy'de muhteşem yapmıştı sahibi.Her yeri ayrıca kromajlatmış.Sanırım sende öyle yaptırmıştın diye hatırlıyorum ama göremedik motorunu.Hatta ilk gördüğümde senin motordur kesin dedim..Hasta olduk.Çok emek harcamış..Bende geçen sene sizlerin tavsiyesi ile Maslak motosiklet tüv de yaptırdım ve sorunsuz geçtim.Benim eksozlarda vance&hines ama sustrucu kaynatılmış içine.Sanırım diğer Tüv lerde sorun yaratıyorlar.Motosiklet için özel olanlar eksozsuz motor olmayacağını bilen insanlar :) Kasko konusunda haklısın.Ben de vazgeçtim şimdilik..
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Draggy,dün Kaan ile beraberdik ve bir dragstar 650 gördük Ortaköy'de muhteşem yapmıştı sahibi.Her yeri ayrıca kromajlatmış.Sanırım sende öyle yaptırmıştın diye hatırlıyorum ama göremedik motorunu.Hatta ilk gördüğümde senin motordur kesin dedim..Hasta olduk.Çok emek harcamış..Bende geçen sene sizlerin tavsiyesi ile Maslak motosiklet tüv de yaptırdım ve sorunsuz geçtim.Benim eksozlarda vance&hines ama sustrucu kaynatılmış içine.Sanırım diğer Tüv lerde sorun yaratıyorlar.Motosiklet için özel olanlar eksozsuz motor olmayacağını bilen insanlar :) Kasko konusunda haklısın.Ben de vazgeçtim şimdilik..

ismi coşkun adamdan kart aldım krom işlerini yaptırdıgı firmanın adresini alıcam:)
ilk sahibi 2000 model 54 k kmde mükemmel temiz durumda ayrıca full + full hasta oldum :)

bu arada serdar abi dün eve giderken bir minibüs beni yere yapıştırdı kolumda bacagımda ve egzozumda ufak çizikler dışında bir sorun çok şükür
minibüsçüye saygılar bu arada!!!!
 

eek

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
368
ismi coşkun adamdan kart aldım krom işlerini yaptırdıgı firmanın adresini alıcam:)
ilk sahibi 2000 model 54 k kmde mükemmel temiz durumda ayrıca full + full hasta oldum :)

bu arada serdar abi dün eve giderken bir minibüs beni yere yapıştırdı kolumda bacagımda ve egzozumda ufak çizikler dışında bir sorun çok şükür
minibüsçüye saygılar bu arada!!!!

Çok geçmiş olsun hocam..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
@waffenSS geçmiş olsun hocam,

@UCANLAZ benim motor komple kromaj değil ön üçgen ve fork koruyucuları hariç, gerisi hep aksesuar ama motorun şasi parçalarından kromlatmak istediklerim var tabi ki :) Ama uzun bir hasret geçirdim motorumla bu yaz tadını çıkarıp, kışa doğru o işe girişecem, artık kapalı garajımda var :)
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
aliexpress den 25 gün önce sipariş ettiğim parçalar geldi:)
sis farı
10435907_10203155972413108_7095101759085597796_n.jpg


krom kaliteleri A sınıf değil fakat kötüde değil

10387207_10203155976733216_8722971850438410418_n.jpg


buda fren pedalı için genişletici aparatı

10366306_10203092297861284_6773134202922097977_n.jpg



sisfarı takımı 63 usd
fren pedalı aparatı 12 usd

müsait oldugumda daha öncesinden el yapımı olarak hazırladığım far anahtarını ve tesisatını kurucam hele şu havalar ısınsında..
yurtdışından sipariş etmek en mantıklısı buralarda bir ton para çekiyorlar zira..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:24 ----------

eve varır varmaz parçayı taktım:)

10373784_10203157205203927_2880582909214343035_n.jpg


sis farları nerdeyse ana far kadar büyükler.. hatta o kadar ki kör noktaları görmek için ayna vazifesi görürler:)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Kaan geçmiş olsun tekrar,Allah beterinden saklasın,
Sis farları güzelmiş..Sinyaller dahilmiyidi ve siyah sinyali senmi seçtin?
Cam demirleri işini halledelim bi ara ücreti bulkabilinde..

Üstadlar,şu meşhur 1,500 tl lik marş rublesi olayı buysa sanırım yan sanayi yapılmış fiyat süper.Umarım budur..

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-yamaha-ybr250-ybr-250-mars-rublesi-ruble-sifir-urun-166813164/detay

Buda YBR250 için,Dragstar ile uyumlumu acaba..
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-yamaha-ybr250-ybr-250-mars-rublesi-ruble-sifir-urun-166813164/detay
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
6
Öncelikle tüm üyelere iyi günler diliyorum ve böyle seviyeli faydalı bir forum açtıkları için kuruculara çok teşekkür ederim. Aranıza yeni katıldım ve bende xvs 650 klasik hayranıyım en yakın zamanda bir dragstar alıp hayalimi gerceklestircem inşallah. Aldığım motoru çift renk boyatmayi düşünüyorum tahmini olarak ne kadar tutar ruhsata işletme çok masraflı olur mu yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Umarım en kısa sürede hayaline kavuşursun,
Motorda orjinallik esastır.Bu sebepele çift renk boyatmak yerine orjinal çift renk olan modeller var,Kırmızı-siyah,açık kahve-krem ve yanlış bilmiyorsam 2 model daha olmalı.Birde 2000 millienium beyaz kasa var.Bunun dışında bir renk istiyorsan plasti-dip olayını deneyebilir,vinly kaplama yapabilirsin..İstediğin zamanda sökersin.Renk değiştirme için ilgili EK formunu muamelecilerden temin edip Tüv-türk te tespit muayenesi yaptırıyor sonra verecekleri evrak ile trafik tescile randevu alıp gidip ruhsat yaprağını değiştiriyorsun.Çok az bir masrafı var ve işlemleri kolay.Kendin yaparsın.Son 1-2 seneye kadar bu şekildeydi.Değişklik yapıldıysa ekleyenler olur..
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
6
Benim istediğim renk orjinallerde maalesef yok vinly kaplamada orjinal duruyorsa onu denerim yardımcı olduğunuz için teşekkürler
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Kaan geçmiş olsun tekrar,Allah beterinden saklasın,
Sis farları güzelmiş..Sinyaller dahilmiyidi ve siyah sinyali senmi seçtin?
Cam demirleri işini halledelim bi ara ücreti bulkabilinde..

Üstadlar,şu meşhur 1,500 tl lik marş rublesi olayı buysa sanırım yan sanayi yapılmış fiyat süper.Umarım budur..

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-yamaha-ybr250-ybr-250-mars-rublesi-ruble-sifir-urun-166813164/detay

Buda YBR250 için,Dragstar ile uyumlumu acaba..
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-yamaha-ybr250-ybr-250-mars-rublesi-ruble-sifir-urun-166813164/detay

serdar abi siyah sinyallerde içinde ben seçmedim öylece geldi:)
cam demirleri işini kafana takma senindir bil:)
abi bu arada senın ruble o 1500 tl falan değil orjinali sıfır fiyatı taş çatlasın 250 300 dür.1500 tl olanı 1100 lük için contası redüksiyon dişlisi ve ruble takım fiyatı..650 de redüksiyon nadir zarar görür sadece ruble lazım olur sana ayrıca senin marş rublen taş gibi bizzat denedim senin makinayı:)
rubleye ihtiyacın olmadıgı gibi yan sanayi ile ugraşma ayrıca ybr parçası uyarmı bilmem..
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Ozaman bu marş rublesi denen korku tamamen şehir efsanesi yani.Boşuna tırsıyor millet..Diğer sorun denilen şaft olayınıda Kaan uygun fiyata hatta kendisi halletmiş.Bu durumda Dragstar 650 de kronik ve pahalı bir arıza yok diyoruz sevdalılarına doğrumudur üstadlar:thumleft:

Eyvallah Kaan bağlatılar için,Hesaplaşırız görüştüğümüze..Ben cam siparişini veriyim ozaman.150 tl sahibindende var nasıldır sizce?füme renkliden alıyım diyorum..

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-xvs-650-1100-drag-star-on-cam-renkli-148017331/detay/
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Ozaman bu marş rublesi denen korku tamamen şehir efsanesi yani.Boşuna tırsıyor millet..Diğer sorun denilen şaft olayınıda Kaan uygun fiyata hatta kendisi halletmiş.Bu durumda Dragstar 650 de kronik ve pahalı bir arıza yok diyoruz sevdalılarına doğrumudur üstadlar:thumleft:

Eyvallah Kaan bağlatılar için,Hesaplaşırız görüştüğümüze..Ben cam siparişini veriyim ozaman.150 tl sahibindende var nasıldır sizce?füme renkliden alıyım diyorum..

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-xvs-650-1100-drag-star-on-cam-renkli-148017331/detay/

abi bence cam alırken aparat ile bakılmasında fayda var önce aparatın uyup uymayacagına bakalımda en son cam kalsın
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
marş rublesi 1100 ler için sorun 650 için çıkabilecek en büyük problem şaft sorunudur. Onda da asıl sorun, özel bir dişlisinin parça olarak satılmaması o sebeple komple şaft alıyor millet.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Senin apartalar uyuyuor.Daha önce göndermiştin resimlerini.Yandan vidalanıyor
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
marş rublesi 1100 ler için sorun 650 için çıkabilecek en büyük problem şaft sorunudur. Onda da asıl sorun, özel bir dişlisinin parça olarak satılmaması o sebeple komple şaft alıyor millet.

virago 535 şaftı komple dragstar ile aynı bizzat denenip onandı,virago parçalarının daha ucuz olma sansı vardır diye düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

Senin apartalar uyuyuor.Daha önce göndermiştin resimlerini.Yandan vidalanıyor

abi her ihtimale karsılık biz aparata bakalım motora uysa bile alacagın camın delık yerlerı tutmayabılır gerçi cam delikli mi deliksiz mi satılıyor bılmıorum onu
 
Katılım
14 Haz 2012
Mesajlar
19
merhaba arkadaşlar. Elinde türkçe kullanım kılavuzu olan varsa gönderebilirmi.
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
57
Bi gün bi yerlerde bi çay içsek Çok keyifli olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------

Km telinin kopması sarı ışık yakar mı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst