Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
57
Zor işmiş valla üstadlar parayı ayarlayana kadar kolaydı herşey şimdi renginde dahi takıntılı oldum :)
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
30
Arkadaşlar merhaba. Ben de 1997 model Drag Star 650 Sport aldım. Harika makina gerçekten. :)

Kazasız belasız kullan dostum

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------

Siyah mı kül grisi mi, dragstarda hangi renk daha güzel duruyor sizce[/QUOT

Siyah dostum .. Yarın öbür gün sıkılırsanki hiç sanmam üstünde oynayabilirsin boyatabilirsin yada custom yapabilirsin.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Yeni alanlarada alacak olanlarada hayırlısı olsun inşallah arkadaşlar,
Draggy bende Yeditepenin karşı caddesinde çalışıyorum.Bilirsin belki bankacı olduğun için Tümsaş.. Bankalar ile alakalı işlerimiz.Motorla geldiğim bir öğlen içerim çayını kısmetse,
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
İnşallah, ama bizim işimiz Genel Müdürlük işleri pek firmalarla işimiz olmuyor.

Bu arada bana motor aşkını aşılayan ilk insan olan Ümit Abimizi (Kont Ümit) kaybetmişiz. Allah gani gani rahmet eylesin, eşimle konuşuyorduk 2 gün önce motorun aksesuarları için Edirne ye gidip Ümit abiye mi taktırtsak diye :(

http://www.edirnehaber.org/haber/6991/umiti-kaybettik.html
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Başınız sağolsun,Bende annanemi kaybettim dün sabah,Yaşlıydı ama son anlarında şunu farkettim; hayat her yaşta güzel ve can heryaşta öyle tatlıki o yaşta bile kendisine ölümü hiç yakıştıramadı ve son anına kadar iyileşip ayağa kalkacağı umudunu taşıdı.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Başınız sağolsun,Bende annanemi kaybettim dün sabah,Yaşlıydı ama son anlarında şunu farkettim; hayat her yaşta güzel ve can heryaşta öyle tatlıki o yaşta bile kendisine ölümü hiç yakıştıramadı ve son anına kadar iyileşip ayağa kalkacağı umudunu taşıdı.

Senin de başın sağolsun :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------

Arkadaşlar intercom çiftli set alacağım ama fiyatlar çok mantıksız geldi bana! Uygun fiyatlı veya alternatif önerisi olan var mı?
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
57
Üstadlar bugün baktırdığım dragstar 650 nin devriyaj balatası ve emme manifoltunun değişmesi gerekiyormuş yetkili servis 350 şer tl dedi bana çok fazla geldi bu rakam
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Senin de başın sağolsun :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------

Arkadaşlar intercom çiftli set alacağım ama fiyatlar çok mantıksız geldi bana! Uygun fiyatlı veya alternatif önerisi olan var mı?

banada lazım ıntercom...
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Başınız sağolsun,Bende annanemi kaybettim dün sabah,Yaşlıydı ama son anlarında şunu farkettim; hayat her yaşta güzel ve can heryaşta öyle tatlıki o yaşta bile kendisine ölümü hiç yakıştıramadı ve son anına kadar iyileşip ayağa kalkacağı umudunu taşıdı.

başın sağolsun hocam.

banada lazım ıntercom...

Kablolu istiyosanız beleşe veririm, bir kere kullandım, bir daha da kullanmadım :)

Üstadlar bugün baktırdığım dragstar 650 nin devriyaj balatası ve emme manifoltunun değişmesi gerekiyormuş yetkili servis 350 şer tl dedi bana çok fazla geldi bu rakam


kesinlikle fazla, orjinal balata 150, manifoldlar 150 arada 400 TL fark işçilik için fazla..
 
Katılım
9 Haz 2011
Mesajlar
14
Başınız sağolsun,Bende annanemi kaybettim dün sabah,Yaşlıydı ama son anlarında şunu farkettim; hayat her yaşta güzel ve can heryaşta öyle tatlıki o yaşta bile kendisine ölümü hiç yakıştıramadı ve son anına kadar iyileşip ayağa kalkacağı umudunu taşıdı.

Başınız sağolsun, huzur içinde yatsın.

İnşallah, ama bizim işimiz Genel Müdürlük işleri pek firmalarla işimiz olmuyor.

Bu arada bana motor aşkını aşılayan ilk insan olan Ümit Abimizi (Kont Ümit) kaybetmişiz. Allah gani gani rahmet eylesin, eşimle konuşuyorduk 2 gün önce motorun aksesuarları için Edirne ye gidip Ümit abiye mi taktırtsak diye :(

http://www.edirnehaber.org/haber/6991/umiti-kaybettik.html

Başınız sağolsun, huzur içinde yatsın, sizin gibi birisine motor aşkını aşıladığı için açıkcası teşekkür etmek isterdim.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
:) Açık kask ile 30-40 km hızda kullanırsan verimli olabilir ama zaten o hızda artçının sesi çok rahat duyuluyor :) biraz hızlandıktan sonra whooooo diye aşırı bir uğultu çok rahatsız edici
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
:) Açık kask ile 30-40 km hızda kullanırsan verimli olabilir ama zaten o hızda artçının sesi çok rahat duyuluyor :) biraz hızlandıktan sonra whooooo diye aşırı bir uğultu çok rahatsız edici

Wooo :) Şimdi bir elektronikciden çıktım, telsizler var kulaklık takılabilen hem de mandala gerek kalmıyor, Aselsan'in 150 lira falanmis. Denenebilir geldi, fikrin var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst