- Katılım
- 22 Mar 2013
- Mesajlar
- 141
ben siyah derimama çok toz belli oluyor..
Her iki yoruma da kesinlikle katılıyorum
ben siyah derimama çok toz belli oluyor..
Zor işmiş valla üstadlar parayı ayarlayana kadar kolaydı herşey şimdi renginde dahi takıntılı oldum![]()
Arkadaşlar merhaba. Ben de 1997 model Drag Star 650 Sport aldım. Harika makina gerçekten.![]()
Siyah mı kül grisi mi, dragstarda hangi renk daha güzel duruyor sizce[/QUOT
Siyah dostum .. Yarın öbür gün sıkılırsanki hiç sanmam üstünde oynayabilirsin boyatabilirsin yada custom yapabilirsin.
Siyah 1100 lük var bi tane acaba 650 yerine 1100 almak daha mı iyi olur ne dersiniz üstadlar
İnşallah, ama bizim işimiz Genel Müdürlük işleri pek firmalarla işimiz olmuyor.
Bu arada bana motor aşkını aşılayan ilk insan olan Ümit Abimizi (Kont Ümit) kaybetmişiz. Allah gani gani rahmet eylesin, eşimle konuşuyorduk 2 gün önce motorun aksesuarları için Edirne ye gidip Ümit abiye mi taktırtsak diye
http://www.edirnehaber.org/haber/6991/umiti-kaybettik.html
Başınız sağolsun,Bende annanemi kaybettim dün sabah,Yaşlıydı ama son anlarında şunu farkettim; hayat her yaşta güzel ve can heryaşta öyle tatlıki o yaşta bile kendisine ölümü hiç yakıştıramadı ve son anına kadar iyileşip ayağa kalkacağı umudunu taşıdı.
Senin de başın sağolsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------
Arkadaşlar intercom çiftli set alacağım ama fiyatlar çok mantıksız geldi bana! Uygun fiyatlı veya alternatif önerisi olan var mı?
Başınız sağolsun,Bende annanemi kaybettim dün sabah,Yaşlıydı ama son anlarında şunu farkettim; hayat her yaşta güzel ve can heryaşta öyle tatlıki o yaşta bile kendisine ölümü hiç yakıştıramadı ve son anına kadar iyileşip ayağa kalkacağı umudunu taşıdı.
banada lazım ıntercom...
Üstadlar bugün baktırdığım dragstar 650 nin devriyaj balatası ve emme manifoltunun değişmesi gerekiyormuş yetkili servis 350 şer tl dedi bana çok fazla geldi bu rakam
Başınız sağolsun,Bende annanemi kaybettim dün sabah,Yaşlıydı ama son anlarında şunu farkettim; hayat her yaşta güzel ve can heryaşta öyle tatlıki o yaşta bile kendisine ölümü hiç yakıştıramadı ve son anına kadar iyileşip ayağa kalkacağı umudunu taşıdı.
İnşallah, ama bizim işimiz Genel Müdürlük işleri pek firmalarla işimiz olmuyor.
Bu arada bana motor aşkını aşılayan ilk insan olan Ümit Abimizi (Kont Ümit) kaybetmişiz. Allah gani gani rahmet eylesin, eşimle konuşuyorduk 2 gün önce motorun aksesuarları için Edirne ye gidip Ümit abiye mi taktırtsak diye
http://www.edirnehaber.org/haber/6991/umiti-kaybettik.html
Kablolu istiyosanız beleşe veririm, bir kere kullandım, bir daha da kullanmadım..
Açık kask ile 30-40 km hızda kullanırsan verimli olabilir ama zaten o hızda artçının sesi çok rahat duyuluyor
biraz hızlandıktan sonra whooooo diye aşırı bir uğultu çok rahatsız edici