Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2010
Mesajlar
45
Enjeksiyon yok Dragstar da, o yüzden artık sadece ABD de sıfırı satılıyor.. Spor ince ön teker, arka çamurluk kısa ve bir çok aksesuar eksik gelir, gerçek adı sport değilde custom dır yani kendi zevkine göre parça takarsın... Birde yabancı iseniz bulaşmayın bence ya çok iyi anlayan biri ile bakın, ya da riki göze alın :) Birde 650 cc motor kullanabilecek misiniz? Bugün üstüme 140 la giderken 2 kere kırdılar, kontra basmasam altlarına almışlardı, manevrası ağırdır deneyim gerektirir..

ben de başka bişey soracaktım ama bu mesaja sorayım bari, 2 sorum var aslında.
1) ybr125 kullanıyorum, cruiser tarzı bir motora geçmek istiyorum, hızla da hiç aram yoktur, yavas gitmeyi severim. max 100 le gidilecek bi genel kullanımdan bahsediyorum, 125likten dragstara geçebilir miyim? 600lük SSleri kesinlikle önermiyor forumda kimse 125likten geçmek için, ama cruiser türünde de aynısı geçerli mi?
2)bütçem çok az, 2000-1999 gibi modellere yetiyo anca, ne derece sorunlu olurlar? sahibindendeki en ucuzlardan beğenip, servise gösterip, sorun yok derlerse alabilir miyim yani, tavsiye eder misiniz?

güçlü bi motora sahip olmak gibi bi kaygım yok aslında, ama dragstarların inanılmaz güzel bi görüntüsü ve sesi var sonucta, bu da düsük cc lerde pek olmayan bişey. ama bu iki sorumdan bi tanesine olmaz diyosanız, gv250 ye yönelcem sanırım.umarım anlatabilmişimdir derdimi:)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
125 likten geçilir, sorun olacağını zannetmiyorum ama TR deki motorcuların çoğuna güvenmediğim için 2. elde sağlamcı ol diyeceğim, masraflı motor çıkabilir karşına... Sağlam bir servis kontrolünden geçirmeden alma, bir de mesela lastik konusu var çiftinin 800 civarı var fiyatı, diğer değişecek şeylerde para onları da bir düşün
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
24
Evet kum rengi dragstar 650 motorum. Ama alalı 2 hafta oldu daha. 2005 model, 23bin kmde, 9.750-TL ye aldım, öncam sissy bar, motor koruma var. 4 Levette Yamaha ustası Ahmet ustaya gösterdim, bir sorunu yok motorun. Ne diyosun fiyata Draggy? Nasıl fiyat?

motorun hayırlı olsun dostum valla ne deyım kıskandım doğrusu 6 aydır arıyorum bı turlu bulamadım kafama gore bı dragstar fıyat olarak da o cıvarı bısseyler dusunuyodum bende gercekten cok ıyı fıyat neyse ıstanbullu olmanın avantajları dıyelım :) kazasız surusler allah ınıs takımlarına zeval vermesın ...
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
8
merhabalar, dragstar xvs650 spor sol kapağın ön tarafı delindi ortalama fiyatı bilen arkadaşlar varsa şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum.. birde motor tam şarj etmiyor aküyü, farı yakıyorum gaz verince kendine geliyor gücü, bununla ilgilide bilgilendirirseniz sevinirim.. Saygılar
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
merhabalar, dragstar xvs650 spor sol kapağın ön tarafı delindi ortalama fiyatı bilen arkadaşlar varsa şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum.. birde motor tam şarj etmiyor aküyü, farı yakıyorum gaz verince kendine geliyor gücü, bununla ilgilide bilgilendirirseniz sevinirim.. Saygılar

Torpido kapağından bahsediyorsun sanırım, hazır değişmesi gerekirken krom olanlarına bak, hoş duruyorlar :) Akü yeni ve şarj tutmuyorsa, 2 ihtimalin var birincisi konjektör, 2. si sargılar. Ama senin durumunda akü eski gibi geliyor bana :) Birde sisfarların var ve otomatik açılıyorsa araya bir anahtar koyman çok iyi olacaktır :)
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
8
Torpido kapağından bahsediyorsun sanırım, hazır değişmesi gerekirken krom olanlarına bak, hoş duruyorlar :) Akü yeni ve şarj tutmuyorsa, 2 ihtimalin var birincisi konjektör, 2. si sargılar. Ama senin durumunda akü eski gibi geliyor bana :) Birde sisfarların var ve otomatik açılıyorsa araya bir anahtar koyman çok iyi olacaktır :)

torpido değilde motor kapağı vitesin yanındaki.. akü dediğin gibi 2 yıldan fazla oldu, değişerek başlayayım sorunu bulmaya :/
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Anladım statör kapağını diyorsun, nasıl delindi yahu o :) Ebayda statörüyle birlikte çıkması 50-80 dolar arası, sıfır almaya kalkarsan 800 dolar civarı :pr:

Bu resimde ki değil mi?

kw4h.jpg
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
24
draggy hocam 650 ve 650 a arasında afakı bı fark varmıdır satarken bı zorluk cekermıyız
tesekkurler
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
23
Arkadaslar slmlar bende boy 189 cm kilo 115 dragsta ustune bindim ama pek bi saplanmis gibi kaldi motor bende . Bu endama sahip tanidiklariniz varmi disardan nasil gorunuyor uzerindeyken merak ediyorum acikcasi . Bindigim motor uzerinde gorgusuz demesinler diye foto da cekemedim ... Sizce boyle bi motor almalimiyim en azindan 8-10 bin tl para verecez. Acil yorumlarinizi bekliyorum . Selamlar saygilar.
 
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
21
slm arkadaslar ben dragstarimin ön sinyallerini takmatik sanıyordum yeniylen değiştirecektim beceremedim kablolar ta farın altına kadar uzanıyor acaba hicbirsey sökmesemde eski sinyal kablolarını kesipmi bağlantımı yapsam yardıma ihtiyac var ne yapmamı önerirsiniz?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
slm arkadaslar ben dragstarimin ön sinyallerini takmatik sanıyordum yeniylen değiştirecektim beceremedim kablolar ta farın altına kadar uzanıyor acaba hicbirsey sökmesemde eski sinyal kablolarını kesipmi bağlantımı yapsam yardıma ihtiyac var ne yapmamı önerirsiniz?

elindeki kablolu ise, tesisatı geçirerek tak, orjinalliği gitmesin :) kablolu değilse mecburen kesip bağlantı yapacaksın..
 
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
21
elindeki kablolu ise, tesisatı geçirerek tak, orjinalliği gitmesin :) kablolu değilse mecburen kesip bağlantı yapacaksın..

Elimdeki sinyaler kablolu bugun biraz denedim ama orginal sinyali
cikaramadim cok fazla sıkılmış olmasindanki resmen kaynamis gibi sinyali cikardimda fari sökmem yeterlimi acaba ? Bugün bir inceledim farin Sökülmesi çerçevesindeki iki vidaylan bitermi bu iş?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Alttaki vidalar ayar vidası, yanlardan sökeceksin, şimdi ben söktüm farı cam vizörü takmak için ama sinyal kabloları oraya mı geliyordu tam hatırlamıyorum :) Servis kitabına bir bak yine yoksa farı tekrar ayarlamak için benim gibi geceyi beklemen gerekebilir :)
 
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
21
Alttaki vidalar ayar vidası, yanlardan sökeceksin, şimdi ben söktüm farı cam vizörü takmak için ama sinyal kabloları oraya mı geliyordu tam hatırlamıyorum :) Servis kitabına bir bak yine yoksa farı tekrar ayarlamak için benim gibi geceyi beklemen gerekebilir :)

Bu servis kitabi bende yok ama senin burda bırkamıs olduğun linkten her denememde 404 Not Found
diye bir yazı çıkıyor karşıma indiremiyorum bunu benim emailime göndersen göserirmi acaba?
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
39
dragstar 650 a mı classic yoksa normal dragstarda da classic olan versiyonları var mı ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:41 ----------

125 likten geçilir, sorun olacağını zannetmiyorum ama TR deki motorcuların çoğuna güvenmediğim için 2. elde sağlamcı ol diyeceğim, masraflı motor çıkabilir karşına... Sağlam bir servis kontrolünden geçirmeden alma, bir de mesela lastik konusu var çiftinin 800 civarı var fiyatı, diğer değişecek şeylerde para onları da bir düşün

ben sıte yenı oldugum ıcın ozelden nasıl mesaj atılır bılmedıgım ıcın boyle bısı yaptım benım sıze 2 sorum olcak
1- motor tecrubem henuz yok olmadıgı ıcın bana ne tavsiye edersınız classic cruiser tarzı motorlardan
2- benım su an tek kursun hakkım oldugu ıcın dragstar 650 classic alsam benı cok zorlar mı
izmir de yasıyorum trafige fazla gırmeden ogrenebılırım dıye dusunuyorum
cevap verırsenız cok sevirim
tesekkurler
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
176
dragstar 650 a mı classic yoksa normal dragstarda da classic olan versiyonları var mı ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:41 ----------



ben sıte yenı oldugum ıcın ozelden nasıl mesaj atılır bılmedıgım ıcın boyle bısı yaptım benım sıze 2 sorum olcak
1- motor tecrubem henuz yok olmadıgı ıcın bana ne tavsiye edersınız classic cruiser tarzı motorlardan
2- benım su an tek kursun hakkım oldugu ıcın dragstar 650 classic alsam benı cok zorlar mı
izmir de yasıyorum trafige fazla gırmeden ogrenebılırım dıye dusunuyorum
cevap verırsenız cok sevirim
tesekkurler

gerekli eğitimleri alır ve çalışmak için boş biryer bulursan zorlamaz merak etme.
en fazla bir ay içinde süper alışmış olursun 650'ye.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Motora alışmasına alışırsında, yıllardır motor sürerim, uzun bir süre ara verdikten sonra Dragstarla geri dönüş yaptım ama ilk hafta cehennem gibi gelmişti bana :) Bence 3.000-4.000 km de olsa küçük cc motor kullan, önce motor mantığını kap, sonra Dragstara geçersin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst