Ben 2006 modeli 9000 km de 10500 tl ye aldım. Bilmiyorum iyimi kötümü fiyatı ama benim motoru aldığım yerin komşu dükkanında 2000 modele aynı aksesuarlar olmasına karşılık 11000 tl fiyat çekiyorlardı. Koşa koşa internetten gördüğüm motoru aldım fiyatları görünce![]()
Bu arada draggy yazılarının birinde maltepe sahil ışıklar cümlesi geçmişti. buralarda mı oturuyorsun bende maltepeliyim.. seninle tanışmak isterim.
Aldığım motor geçen yazdan beri yatıyomuş yağını ve filtresini değiştirmem yeterli olurmu yoksa bi bakımamı sokmalıyım ?
birde ön cama ve işimi görecek bir çanta takımına ihtiyacım olacak sıfır olması önemli değil.kask ve mont sormuştum arkadaşlar hesaplı fiyata bulabileceğim yer varmı bildiğiniz?
Çokmu soru sordum ne ben bile bunaldım))
arkadaşım öncelikle hayırlı uğurlu olsun,sanırım bahsettiğin motor şu mototal de duran beyaz yanaklı lastikleri olan değilmi?
Arkadaşlar dragstarıma birkaç tane aksesuar ve parça lazım ... bazıları temizse ikinci elde olabilir.
1) kullanılmışda olabilir dragstar için öncam
2) yan çanta
3) sis lambası
4) Elcik
Elinde olan arkadaşlar varsa lütfen irtibata geçebilirmi benimle..
Arkadaşlar merhaba
Geçen 25.03.2010 tarihinde İstanbul' dan 99 model Dragstar 650 classic satın aldım. Uzunca bir zamandır uygun bir motosiklet bakınıyordum. Daha önceki motorum Ledow marka 250cc lik çin işi çakma bir Virago idi. Ufak tefek bakımları geçen hafa tamamlandı ve keyifle sürmekteyim. Su anda alışma sürecindeyim zira eski motorumu satalı 1 sene olmakta ve bu sürede hiç motosiklet sürmedim. Şimdilik bu kadar önümüzdeki zamanlarda yaşadıklarımızı buradan paylaşmaya devam ederim umarım, herkese kazasız sürüşler dilerim.
Barış
![]()
Bu fatihteki egzozu açık dragstar değil mi?
Aksesuarlar canavar.baktığım motorlardandı.hayırlı olsun..
Aha buda benim küheylanim daha yeni bitirdim , kestim biçtim ama eksoz ile direksyon degismeyi düsünüyorum onlarida kisa zamanda degisecem ,, sonunda gerçekten güzel birsey oldu sokaklarda herkesin dikkatini çekiyo !!! oh be sonunda chopper halini aldi...
![]()
![]()
Logo'muda yapistirdim tank'a üfff..
![]()
Evet arkadaşlar Fatih' te Bilgin Motosiklet' te duran egzosları açık dragstar bu
Ben almak niyetiyle gitmedim başka bir iş için İstanbul' a gidince bu motorada bakmadan dönmek istemedim. Başına gittiğimde o kadar cazip göründü ki şartlarda müsait olunca aldık çıktık. Hatta biz motorun başında pazarlık yaparken başka bir arkadaş daha gelmişti ama bize nasip oldu.
Aksesuar olarak motorda eksik bulmak zor o bakımdan kendimi şanslı hissediyorum sadece sis farları aktif durumda değiller elim değip yaptıramadım bir türlü.
İyi dilekte bulunan herkese teşekkürler...
Barış
Evet arkadaşlar Fatih' te Bilgin Motosiklet' te duran egzosları açık dragstar bu
Ben almak niyetiyle gitmedim başka bir iş için İstanbul' a gidince bu motorada bakmadan dönmek istemedim. Başına gittiğimde o kadar cazip göründü ki şartlarda müsait olunca aldık çıktık. Hatta biz motorun başında pazarlık yaparken başka bir arkadaş daha gelmişti ama bize nasip oldu.
Aksesuar olarak motorda eksik bulmak zor o bakımdan kendimi şanslı hissediyorum sadece sis farları aktif durumda değiller elim değip yaptıramadım bir türlü.
İyi dilekte bulunan herkese teşekkürler...
Barış