Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ara 2009
Mesajlar
166
evet benim dragstarın da fiyatı arttı şu an herkes yüksek fiyat söylüyo :bounce:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bu arada dipnot, arkadaşlar debriyaj saçı veya balata ihtiyacınız varsa benimle irtibata geçebilirsiniz. Debriyaj saçları orjinal, balatalar ise powerplate marka...
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
5
Ben 2006 modeli 9000 km de 10500 tl ye aldım. Bilmiyorum iyimi kötümü fiyatı ama benim motoru aldığım yerin komşu dükkanında 2000 modele aynı aksesuarlar olmasına karşılık 11000 tl fiyat çekiyorlardı. Koşa koşa internetten gördüğüm motoru aldım fiyatları görünce :)
Bu arada draggy yazılarının birinde maltepe sahil ışıklar cümlesi geçmişti. buralarda mı oturuyorsun bende maltepeliyim.. seninle tanışmak isterim.

Aldığım motor geçen yazdan beri yatıyomuş yağını ve filtresini değiştirmem yeterli olurmu yoksa bi bakımamı sokmalıyım ?
birde ön cama ve işimi görecek bir çanta takımına ihtiyacım olacak sıfır olması önemli değil.kask ve mont sormuştum arkadaşlar hesaplı fiyata bulabileceğim yer varmı bildiğiniz?

Çokmu soru sordum ne ben bile bunaldım :)))
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
93
Ben 2006 modeli 9000 km de 10500 tl ye aldım. Bilmiyorum iyimi kötümü fiyatı ama benim motoru aldığım yerin komşu dükkanında 2000 modele aynı aksesuarlar olmasına karşılık 11000 tl fiyat çekiyorlardı. Koşa koşa internetten gördüğüm motoru aldım fiyatları görünce :)
Bu arada draggy yazılarının birinde maltepe sahil ışıklar cümlesi geçmişti. buralarda mı oturuyorsun bende maltepeliyim.. seninle tanışmak isterim.

Aldığım motor geçen yazdan beri yatıyomuş yağını ve filtresini değiştirmem yeterli olurmu yoksa bi bakımamı sokmalıyım ?
birde ön cama ve işimi görecek bir çanta takımına ihtiyacım olacak sıfır olması önemli değil.kask ve mont sormuştum arkadaşlar hesaplı fiyata bulabileceğim yer varmı bildiğiniz?

Çokmu soru sordum ne ben bile bunaldım :)))

arkadaşım öncelikle hayırlı uğurlu olsun,sanırım bahsettiğin motor şu mototal de duran beyaz yanaklı lastikleri olan değilmi?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Ben İçerenköydeyim :) 2000 modele 11.000 - 2006 modele 16.000 yeni motor gelmedikçe durduğu yerde fiyatı artıyor, gerçi yaz sezonundan dolayıdıa artıyor olabilir...
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
93
biliyorum o motoru çok inceledim koruma demirlerinin şaseye bağlı olduğu civatalardaki pasları gördün mü?
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
5
Gördüm volkan ama ciddi birşey olduğunu düşünmedim açıkcası ... umarım da değildir. Senin gördüğün başka bir problemi varmıydı ?

Birde arkadaşlar grex marka kasklar iyimidir ? kask konusunda bana kimse yardım edemeyecekmi ?
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
93
bencede çok önemli değil.bir yerde 130 da titreme yapıyor diye okudum eski sayfalarda bir denemede sen yap bakalım doğrumu ayrıca rampada çekişinide denemende fayda var.kask konusunda benim bildiğim en iyi nolan ve shoei var ama tuzlular .
 
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
637
Bende yaklaşık 1 ay önce 2004 model 14500 km de aldım...Ama dışarıdan bakınca gerçekten 0 gibi..Hani ufak tefek 1-2 ayrıntı bulursunuz belki yakından ince bakılsa ama gerçekten çok temiz gözüküyor..motor kullanılmamış uzun zamandır yatıyodu...270 TL muayne masrafı çıkardı...Yani kabaca 9.5 diyelim ama adama durumu bildirdim...istediğin zmn gel herhangi üründe sana güzellik yaparım dedi...Yağını,bujilerini,hava filtresini,yağ filtresini,aküsünü değiştirdim en az bi 4-5 bin kafam rahat biniyim istedim..sonuçta keyif işi...Hyr bi de şansa plakanın harfleri ismimin ve soyismimin baş harfleri özel yaptırsam masraf onuda ben kafamda 9.5 tan düşüyorum tekrar :D...artık o plakayı üstüme alıtrım...ne dersiniz 2004-14500 km-9200TL çok temiz görünüyo ve anlayan arkadaşlarım da 0 makine dediler...en büyük boy sanırım özel yaptırılmış koruma demiri ve sisibar var aksesuar bi tek...egzozlar ellenmemiş...sahibinden de fiyatlar uçuk geldiği için orayı kıstas almıyorum..bu şartlarda aldım...
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
5
Arkadaşlar dragstarıma birkaç tane aksesuar ve parça lazım ... bazıları temizse ikinci elde olabilir.
1) kullanılmışda olabilir dragstar için öncam
2) yan çanta
3) sis lambası
4) Elcik

Elinde olan arkadaşlar varsa lütfen irtibata geçebilirmi benimle..
 
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
92
Arkadaşlar merhaba
Geçen 25.03.2010 tarihinde İstanbul' dan 99 model Dragstar 650 classic satın aldım. Uzunca bir zamandır uygun bir motosiklet bakınıyordum. Daha önceki motorum Ledow marka 250cc lik çin işi çakma bir Virago idi. Ufak tefek bakımları geçen hafa tamamlandı ve keyifle sürmekteyim. Su anda alışma sürecindeyim zira eski motorumu satalı 1 sene olmakta ve bu sürede hiç motosiklet sürmedim. Şimdilik bu kadar önümüzdeki zamanlarda yaşadıklarımızı buradan paylaşmaya devam ederim umarım, herkese kazasız sürüşler dilerim.

Barış





Bu fatihteki egzozu açık dragstar değil mi? :)
Aksesuarlar canavar.baktığım motorlardandı.hayırlı olsun..
 
Katılım
22 Nis 2010
Mesajlar
54
Bu fatihteki egzozu açık dragstar değil mi? :)
Aksesuarlar canavar.baktığım motorlardandı.hayırlı olsun..

selam bende bu motoru almayı çok düşündüm karar verdiğimde satılmıştı.yanlış anlaşılmasın iyikialmamışım.şimdiki motorumdanda gayet memnunum.hayırlı günlerde kullanır inşallah alan arkadaş.
 
Katılım
31 Ara 2006
Mesajlar
95
Aha buda benim küheylanim daha yeni bitirdim , kestim biçtim ama eksoz ile direksyon degismeyi düsünüyorum onlarida kisa zamanda degisecem ,, sonunda gerçekten güzel birsey oldu sokaklarda herkesin dikkatini çekiyo !!! oh be sonunda chopper halini aldi...

drag.jpg


drag2.jpg


Logo'muda yapistirdim tank'a üfff..

drag3.jpg

emeğine sağlıky gerçekten olmuşy ben de önümüzdeki yıl bir dragstar almayı düşünüyorum, gidonu çok beğendim örneğin, nereden temin edebilirim, şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
16
Evet arkadaşlar Fatih' te Bilgin Motosiklet' te duran egzosları açık dragstar bu:)
Ben almak niyetiyle gitmedim başka bir iş için İstanbul' a gidince bu motorada bakmadan dönmek istemedim. Başına gittiğimde o kadar cazip göründü ki şartlarda müsait olunca aldık çıktık. Hatta biz motorun başında pazarlık yaparken başka bir arkadaş daha gelmişti ama bize nasip oldu.
Aksesuar olarak motorda eksik bulmak zor o bakımdan kendimi şanslı hissediyorum sadece sis farları aktif durumda değiller elim değip yaptıramadım bir türlü.
İyi dilekte bulunan herkese teşekkürler...

Barış
 
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
92
Evet arkadaşlar Fatih' te Bilgin Motosiklet' te duran egzosları açık dragstar bu:)
Ben almak niyetiyle gitmedim başka bir iş için İstanbul' a gidince bu motorada bakmadan dönmek istemedim. Başına gittiğimde o kadar cazip göründü ki şartlarda müsait olunca aldık çıktık. Hatta biz motorun başında pazarlık yaparken başka bir arkadaş daha gelmişti ama bize nasip oldu.
Aksesuar olarak motorda eksik bulmak zor o bakımdan kendimi şanslı hissediyorum sadece sis farları aktif durumda değiller elim değip yaptıramadım bir türlü.
İyi dilekte bulunan herkese teşekkürler...

Barış

barış,motoru satan arkadaş sis farlarının içinde ampul yok,gazlı bi sistemle çalışıyo diyodu.ben pek anlam verememiştim.araştırabildin mi?neymiş o muhabbet?
 
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
637
Evet arkadaşlar Fatih' te Bilgin Motosiklet' te duran egzosları açık dragstar bu:)
Ben almak niyetiyle gitmedim başka bir iş için İstanbul' a gidince bu motorada bakmadan dönmek istemedim. Başına gittiğimde o kadar cazip göründü ki şartlarda müsait olunca aldık çıktık. Hatta biz motorun başında pazarlık yaparken başka bir arkadaş daha gelmişti ama bize nasip oldu.
Aksesuar olarak motorda eksik bulmak zor o bakımdan kendimi şanslı hissediyorum sadece sis farları aktif durumda değiller elim değip yaptıramadım bir türlü.
İyi dilekte bulunan herkese teşekkürler...

Barış

He ya Deryanıın dediği gibi atom far mı ne öyle bir şey demişti...
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
16
Banada satıcı arkadaş aynısını söylemişti sis farları için. Atom far denen birşeymiş ama satın alırken biz çalıştıramamıştık. Motoru Denizli' ye getirdikten sonra bakımlarını yaptırmak üzere Şahin Motor' a bıraktığımda oradada çalışmadılar:). Farlara elektrik geliyor ancak yanmıyorlar, çözemediğimiz birşey var ama şimdilik anlayamadık. Açıkçası çokta üzerine düşmedim çünkü gece motosiklet kullanmıyorum ama ilk fırsatta ( bu ara iş yoğunluğundan ve grip vesilesiyle motor süremiyorum) bu konuya eğileceğim. Gelişmeyi sizlerle paylaşırım. Herkese selamlar...

Barış
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst