- Katılım
- 18 Eyl 2008
- Mesajlar
- 3,680
www.sahibinden.com
xvs 650 olur kendileri
Aynılar Dragstar Custom ve Classic olarak 2 ye ayrılıyor ben Classic aşığığım başkaları custom
Classic bu :
![]()
Custom bu:
![]()
sürüş eğitimi almayı düşünüyorum zaten fiziki yapım olarak motorun asırı agır gelecegini düşünmüyorum peki 99 model bi dragstar bana sorun cıkarırmı görüşleriniz için teşekkürlerDaha önce vitesli tecrüben yoksa çok zor.. Uzun yıllar mz kullandım, ondan öncede mobilet türevleri ama dragstarımı ilk aldığım gün dönemeçlerden zorlukla dönebildim ve çok ağır gelmişti bana... 2. gün alıştım ama öncelikle bir sürüş eğitimi almanı tavsiye ederim..
Daha önce vitesli tecrüben yoksa çok zor.. Uzun yıllar mz kullandım, ondan öncede mobilet türevleri ama dragstarımı ilk aldığım gün dönemeçlerden zorlukla dönebildim ve çok ağır gelmişti bana... 2. gün alıştım ama öncelikle bir sürüş eğitimi almanı tavsiye ederim..
Merhabalar 3 senelik scooter tecrübem var tabiki scooter sürmek motosiklet sürmek sayılmaz ama xvs 650 dragstar ile ilk vitesli motor tecrübeme baslamak istiyorum maks 8000 tl ye kadar bi dragstar düşünüyorum düzgün kullanıcam sizce alısabilirmiyim vede 99 model bi dragstar bana sorun cıkarırmı görüşleriniz cok önemli teşekkür ederim
dostum biraz daha para biriktirip daha üst modellere bakmanı tavsiye ederim yüksek model az km terciğin olsun ve motoru alırken motordan anlayan birisi ile gitmek senin için daha iyi olur bence 99 model bi dragstar düşündürücü.Merhabalar 3 senelik scooter tecrübem var tabiki scooter sürmek motosiklet sürmek sayılmaz ama xvs 650 dragstar ile ilk vitesli motor tecrübeme baslamak istiyorum maks 8000 tl ye kadar bi dragstar düşünüyorum düzgün kullanıcam sizce alısabilirmiyim vede 99 model bi dragstar bana sorun cıkarırmı görüşleriniz cok önemli teşekkür ederim
Merhabalar 3 senelik scooter tecrübem var tabiki scooter sürmek motosiklet sürmek sayılmaz ama xvs 650 dragstar ile ilk vitesli motor tecrübeme baslamak istiyorum maks 8000 tl ye kadar bi dragstar düşünüyorum düzgün kullanıcam sizce alısabilirmiyim vede 99 model bi dragstar bana sorun cıkarırmı görüşleriniz cok önemli teşekkür ederim


Hayırlı, uğurlu olsun bol aksesuarlı, maşallah :cat:
BArgün güzel makinen maşallah hayırlı olsun =))[/QUOTE' Alıntı:Teşekkürler
Arkadaşlar uzun olmayan bir araştırma sonunda bende hayalini kurduğum motorsikletime yarın itibariyle kavuşmuş olacağım. Dragstar 650 ...gerçekten mükemmel ....
ehliyetim yok yazıldım ama temmuzda sınav varmış.ehliyet zamanına kadar bekleyecek sabrım maalesef yoktu . çok kısa bir vitesli tecrübem oldu. Polis sıkıntısı yaşamaktan korkuyorum) Bana motorla ve diğer kısımla ilgili yardımcı olabilecek arkadaşların yardımına ihtiyacım var.
bu arada maddi imkanlarımı son safhasına kadar kullandım. Kask ve monta ihtiyacım olacak nereden temin edebilirim.
şimdiden teşekkürler....