Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Kas 2009
Mesajlar
8
Arkadaşlar herkeze selamlar kazasız sürüşler...

XVS 650 A ile XVS 650 Dragstar arasındaki fark nedir bilen varmı acaba ???

Dragstar almayı düşünüyorum 8000 max param satmayı düşünen veya bildiğiniz temiz bir motor varsa msj bekliyorum.. Saygılarr....
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Aynılar Dragstar Custom ve Classic olarak 2 ye ayrılıyor ben Classic aşığığım başkaları custom :)

Classic bu :

67513_yamaha_xvs650a__vstar_classic.JPG


Custom bu:

yamahavstarcustomtm5.jpg
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Merhabalar 3 senelik scooter tecrübem var tabiki scooter sürmek motosiklet sürmek sayılmaz ama xvs 650 dragstar ile ilk vitesli motor tecrübeme baslamak istiyorum maks 8000 tl ye kadar bi dragstar düşünüyorum düzgün kullanıcam sizce alısabilirmiyim vede 99 model bi dragstar bana sorun cıkarırmı görüşleriniz cok önemli teşekkür ederim
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Daha önce vitesli tecrüben yoksa çok zor.. Uzun yıllar mz kullandım, ondan öncede mobilet türevleri ama dragstarımı ilk aldığım gün dönemeçlerden zorlukla dönebildim ve çok ağır gelmişti bana... 2. gün alıştım ama öncelikle bir sürüş eğitimi almanı tavsiye ederim..
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Daha önce vitesli tecrüben yoksa çok zor.. Uzun yıllar mz kullandım, ondan öncede mobilet türevleri ama dragstarımı ilk aldığım gün dönemeçlerden zorlukla dönebildim ve çok ağır gelmişti bana... 2. gün alıştım ama öncelikle bir sürüş eğitimi almanı tavsiye ederim..
sürüş eğitimi almayı düşünüyorum zaten fiziki yapım olarak motorun asırı agır gelecegini düşünmüyorum peki 99 model bi dragstar bana sorun cıkarırmı görüşleriniz için teşekkürler
 
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
3
Daha önce vitesli tecrüben yoksa çok zor.. Uzun yıllar mz kullandım, ondan öncede mobilet türevleri ama dragstarımı ilk aldığım gün dönemeçlerden zorlukla dönebildim ve çok ağır gelmişti bana... 2. gün alıştım ama öncelikle bir sürüş eğitimi almanı tavsiye ederim..

Bende katılıyorum,
Eğer vitesli tecrübeniz yoksa kesinlikle olmaz.
Benimde %100 lük uzun yıllar , MZ 251 tecrübem olmasına ve 54 yaşıma rağmen ilk haftalarımda dragstar 1100 ümün ağırlığından ve dar yerlerde dönme zorluğu yüzünden çok pişmanlık duymuştum ama şu an dragstarıma hasret kalmak istemem.
5 vitesli 125 lik veya 250 lik tecrübe olmadan kesinlikle ne 650 ne 1100 olamaz.:farao:
 
Katılım
19 Kas 2009
Mesajlar
8
Merhabalar 3 senelik scooter tecrübem var tabiki scooter sürmek motosiklet sürmek sayılmaz ama xvs 650 dragstar ile ilk vitesli motor tecrübeme baslamak istiyorum maks 8000 tl ye kadar bi dragstar düşünüyorum düzgün kullanıcam sizce alısabilirmiyim vede 99 model bi dragstar bana sorun cıkarırmı görüşleriniz cok önemli teşekkür ederim

Arkadaşım bende yeni aldım tavsiyem araştırıp yüksek model bakman olacaktır. Ben tam 99 model bi Drag Star alacakken silindirlerden birinin aralarda çalışmadığını farkettik ve vazgeçtim biraz araştırma ve pazarlıkla 9 250 ye 2005 sıfır makina buldum 12 000 Km de. Sonradan arızalar için servise vereceğin parayı baştan harcayıp yüksek model almanı tavsiye ederim.. Saygılar.. :cat:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
Merhabalar 3 senelik scooter tecrübem var tabiki scooter sürmek motosiklet sürmek sayılmaz ama xvs 650 dragstar ile ilk vitesli motor tecrübeme baslamak istiyorum maks 8000 tl ye kadar bi dragstar düşünüyorum düzgün kullanıcam sizce alısabilirmiyim vede 99 model bi dragstar bana sorun cıkarırmı görüşleriniz cok önemli teşekkür ederim
dostum biraz daha para biriktirip daha üst modellere bakmanı tavsiye ederim yüksek model az km terciğin olsun ve motoru alırken motordan anlayan birisi ile gitmek senin için daha iyi olur bence 99 model bi dragstar düşündürücü.
 

mma

Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
1
Merhabalar 3 senelik scooter tecrübem var tabiki scooter sürmek motosiklet sürmek sayılmaz ama xvs 650 dragstar ile ilk vitesli motor tecrübeme baslamak istiyorum maks 8000 tl ye kadar bi dragstar düşünüyorum düzgün kullanıcam sizce alısabilirmiyim vede 99 model bi dragstar bana sorun cıkarırmı görüşleriniz cok önemli teşekkür ederim

Merhabalar. Adım Mert. Alper bey gibi benimde sadece scooter tecrübem var ve vitesli motor olarak xvs 650 dragstar kullanmak istiyorum. yazılan cevaplarda herkes daha düşük motor hacimli ve düşük ağırlıklı vitesli motorla ile tecrübe kazanıp daha sonra büyük motora geçilmesini tavsiye etmiş. bende buna katılıyorum. fakat şöle bir durum varki motor alıp satmak hele ki tecrübe kazanmak için alınacak ve büyük olasılıkla çin malı olabilecek motorları alıp satmada sorun oluşturuyorlar. Satma süreçleri zor geçiyor.

Benim sorum su yönde olucak. ne kadar süre düşük cc, vitesli bir motor ile deneyim kazandıktan sonra xvs 650 dragstar a geçiş yapılmalı? her gün işe gidip gelmek, ve ekstralarla birlikte? keeway 150 superlight bu deneyim kazanma aşamasına yardımcı olurmu?

Bu konuda görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Teşekkür ederim
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
16
Arkadaşlar merhaba
Geçen 25.03.2010 tarihinde İstanbul' dan 99 model Dragstar 650 classic satın aldım. Uzunca bir zamandır uygun bir motosiklet bakınıyordum. Daha önceki motorum Ledow marka 250cc lik çin işi çakma bir Virago idi. Ufak tefek bakımları geçen hafa tamamlandı ve keyifle sürmekteyim. Su anda alışma sürecindeyim zira eski motorumu satalı 1 sene olmakta ve bu sürede hiç motosiklet sürmedim. Şimdilik bu kadar önümüzdeki zamanlarda yaşadıklarımızı buradan paylaşmaya devam ederim umarım, herkese kazasız sürüşler dilerim.

Barış



 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
neden zx9 u almama ragmen cruiser lara hayranlıkla baktıgımı bilmiyorum... (bir Önceki motorumda ledow'du ) :)
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
5
Arkadaşlar uzun olmayan bir araştırma sonunda bende hayalini kurduğum motorsikletime yarın itibariyle kavuşmuş olacağım. Dragstar 650 ...gerçekten mükemmel ....
ehliyetim yok yazıldım ama temmuzda sınav varmış.ehliyet zamanına kadar bekleyecek sabrım maalesef yoktu . çok kısa bir vitesli tecrübem oldu. Polis sıkıntısı yaşamaktan korkuyorum :)) Bana motorla ve diğer kısımla ilgili yardımcı olabilecek arkadaşların yardımına ihtiyacım var.
bu arada maddi imkanlarımı son safhasına kadar kullandım. Kask ve monta ihtiyacım olacak nereden temin edebilirim.

şimdiden teşekkürler....
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Arkadaşlar uzun olmayan bir araştırma sonunda bende hayalini kurduğum motorsikletime yarın itibariyle kavuşmuş olacağım. Dragstar 650 ...gerçekten mükemmel ....
ehliyetim yok yazıldım ama temmuzda sınav varmış.ehliyet zamanına kadar bekleyecek sabrım maalesef yoktu . çok kısa bir vitesli tecrübem oldu. Polis sıkıntısı yaşamaktan korkuyorum :)) Bana motorla ve diğer kısımla ilgili yardımcı olabilecek arkadaşların yardımına ihtiyacım var.
bu arada maddi imkanlarımı son safhasına kadar kullandım. Kask ve monta ihtiyacım olacak nereden temin edebilirim.

şimdiden teşekkürler....

Sorununu söyle yardımcı olmaya çalışalım, parça destek, bilgi :)

bu arada Dragstar fiyatlarında anormal bir artış mı var, kışın 10.000 e satılan motorlar 14-15 bine gelmiş..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst