- Katılım
- 25 Tem 2007
- Mesajlar
- 411
- Konu Yazar
- #1
Selamlar hanımlar beyler. Hayırlı ramazanlar olsun. 
CBF150 kullanıcısıyım. Son zamanlarda bu Cygnus L'yi incelemeye başladım. Durup durup düşünüyorum alsam mı diye.
Almayı düşünme sebebim; otomatik vites konforu, bacakları rüzgardan birazcık da olsa koruma, sandalyeye oturur gibi oturuş poziyonu, sele altı bagaj. Yani kısaca konfor. Peki niye Cygnus L? Mevcut paramla alabileceğim tek Japon scooter. Ben de isterdim bir Xmax, PCX...Kredi çekme durumum da yok. Şimdi bu arkadaş sonuçta Yamaha olduğu için ben memnun kalacağım bundan, eminim. Ancak pek tutulmayan bir model gibi geliyor bana, sanki alırsam satışta epey zarar edecekmişim gibi. Siz ne düşünürsünüz?
Not: CBF'i tabii ki satmayacağım, o sabit. CBF satılır mı? :flower:
CBF150 kullanıcısıyım. Son zamanlarda bu Cygnus L'yi incelemeye başladım. Durup durup düşünüyorum alsam mı diye.
Not: CBF'i tabii ki satmayacağım, o sabit. CBF satılır mı? :flower: