YAMAHA Beldeyama dan AYRILIYOR

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Yamaha ile Beldeyama Ayrıldı!

Japon motosiklet devi Yamaha, Beldeyama ile yollarını ayırıp tek başına Türkiye’ye yerleşme kararı aldı.

07.10.2009



Bu amaçla Türkiye’de şirket kurma çalışmalarını başlatan Yamaha, bir yandan da genel merkez ve buna bağlı servis ağını yeniden yapılandırmaya başladı.

Beldeyama’nın genel müdürü Mehmet Ergene’nin yeni yapılanmada tercihini Otokar’dan yana kullanması, sektörde sürpriz etkisi yarattı.



MOTED Başkanlığını da yürüten Mehmet Ergene’nin motosiklet sektöründen fiili olarak ayrılması üzerine MOTED, yeni bir başkan seçmek için 22 Ekim’de olağanüstü genelkurula gidecek.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:56 AM ----------

Yamaha nın Beldeyama dan ayrılması,Yamaha kullanıcıları için daha hayırlı oldu sanırım.Zira Japon ların işe el atması,işlerin daha iyi yürümesini sağlayacaktır.Honda örneğinde olduğu gibi. Yamaha kullanıcıları bundan sonra daha rahat yedek parça sağlayabilirler en azından.Aylarca Beldeyama nın keyfini beklemek zorunda kalmayacaklar.Japon ların yedek parça konusundaki hassasiyetlerini Honda yı ele almalarından sonra gördük.Japon ların iş disiplini ve taviz vermezliğini Yamaha dada göreceğiz mutlaka. Bu arada Motosiklet camiasından ayrılan Beldeyama nın genel müdürü sayın Mehmet Ergene ninde MOTED başkanlığından ayrılmasınıda doğal karşılamak gerekir.Kendisine otomativ gurubunda başarılar dilerim.
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Çok güzel bir haber.Bizler için çok daha avantajlı olacağına inanıyorum.Honda örnek.Paylaşım için teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaynak neresi
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Harika bir haber. piaggio alacağıma Yamaha alsaymışım keşke :p
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Çook iyi . Artık yedek parça sıkıntısı çekmeyeceğiz. 3 kuruşluk röle için bana 5 hafta temin süresi vermişlerdi. Ben de DHL ile Amerika'dan getirtmek zorunda kalmıştım. Beldesan gitsin bisiklet yapsın satsın, bir daha da motor işine girip milleti rezil etmesin. Servisleri de mahalle arasındaki çin motoru tamircileri gibi, bir honda nın servislerine bak bir de yamaha'nınkilere.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Biri bana şu fiyatları bi izah etsin hele :) İnşallah Yamaha geldiğinde fiyatları indirir.

YZF R6 '08 22.600 TL
YZF R6 '09 33.750 TL
YZF R1 '08 25.500 TL
YZF R1 '09 43.000 TL

X-City'yede 1.600 lira daha zam gelmiş. Arkadaşlar 250'lik scooter 11.600 inanılacak gibi değil :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ötv indirimide kalktı benim motorlar zamlanmamış:silent:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Biri bana şu fiyatları bi izah etsin hele :) İnşallah Yamaha geldiğinde fiyatları indirir.

YZF R6 '08 22.600 TL
YZF R6 '09 33.750 TL
YZF R1 '08 25.500 TL
YZF R1 '09 43.000 TL

X-City'yede 1.600 lira daha zam gelmiş. Arkadaşlar 250'lik scooter 11.600 inanılacak gibi değil :pr:

Hadi r6 r1 racing makinalar. Özel bir tutkuya hitab eden hobi gereçleri. Ama scooter'ın o fiyat olması saçmalık.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Tum motor camiasi/sektoru icin iyi ama Yamaha kullanicilari icin daha da iyi bir haber. Hayirli ugurlu olsun, insallah gercektir.

11,600 TL 250'lik bir scooter icin gercekten ucmuslar, diyecek bir sey yok. Ancak unutmayalim ki, herkes hak ettigi sekilde yonetilir. Adamlar demek ki satiyorlar ki, fiyatlar bu sekilde, zira bende trafikte az gormedim bu xlerden.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Sanırım Japon lar motosiklet fiyatlarınada el atarlar.Beldeyama bu işten büyük karlar elde ediyordu.Türkiye deki satışlarını arttırmak için Yamaha mutlaka fiyat indirimine gidecektir.Bunun ilk meyvelerini şubat ayı sonunda yapılacak olan Moto Puls motosiklet fuarında alırız tahmin ediyorum.
Gerek ekonomik kriz,gerek fiyat yüksekliği ve parça sıkıntısı Yamaha nın satışlarını Türkiye de oldukça düşürmüştü.Bu gibi sıkıntıları aşabilmek için Japonlar işi ele alıyorlar.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
Sevindirici haber arkadaşlar.

Koç bir işi çok kazanmıyorsa kesinlikle yapmaz. Para uğruna kaliteden kolaylıkla taviz verir, buna da "ülkemizin şartlarına göre geliştirilmiş" diye süslü bir kılıf uydurmakta üstüne yoktur.

Yamaha'ların fiyatı düşmese bile hizmet kalitesi artacaktır.
 

ofc

Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
54
Mükemmel bir haber bu , fiyatlarda indirim yapmaları gerek bence.

Çünkü çok alakasız fiyat politikasından dolayı yamaha'ya bakış açım değişti , değişecek :p
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
66
tam da ybr alacaktım bugünlerde
arkadaşlar alıyım mı bekliyim mi ne dersiniz?
fiyat artar mı, servis, satış yerleri değişir mi?
ne gibi farklar ve sorunlar olur?

kafam karıştı bu işe, bakalım hayırlı mı olacak, belki fiyatları katlarlar belli de olmaz, Honda sanki ucuz mu?
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
tam da ybr alacaktım bugünlerde
arkadaşlar alıyım mı bekliyim mi ne dersiniz?
fiyat artar mı, servis, satış yerleri değişir mi?
ne gibi farklar ve sorunlar olur?

kafam karıştı bu işe, bakalım hayırlı mı olacak, belki fiyatları katlarlar belli de olmaz, Honda sanki ucuz mu?
şimdi sezon bitti diye fiyatlarda indirime gidilebilir geçen kış 4000 civarından 3500e düşmüştü galiba şimdi yine sıfırı 4000 düşüş olabilir
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
66
ybf, cbf den yaklaşık 200 tl daha ucuz. Arada önemli bir fark olmadığını hesaba katarsak, yamaha daha aşağı çeker mi emin değilim? artırmasından korkarım daha çok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst