- Katılım
- 27 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,367
- Konu Yazar
- #1
Yamaha ile Beldeyama Ayrıldı!
Japon motosiklet devi Yamaha, Beldeyama ile yollarını ayırıp tek başına Türkiye’ye yerleşme kararı aldı.
07.10.2009
Bu amaçla Türkiye’de şirket kurma çalışmalarını başlatan Yamaha, bir yandan da genel merkez ve buna bağlı servis ağını yeniden yapılandırmaya başladı.
Beldeyama’nın genel müdürü Mehmet Ergene’nin yeni yapılanmada tercihini Otokar’dan yana kullanması, sektörde sürpriz etkisi yarattı.
MOTED Başkanlığını da yürüten Mehmet Ergene’nin motosiklet sektöründen fiili olarak ayrılması üzerine MOTED, yeni bir başkan seçmek için 22 Ekim’de olağanüstü genelkurula gidecek.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:56 AM ----------
Yamaha nın Beldeyama dan ayrılması,Yamaha kullanıcıları için daha hayırlı oldu sanırım.Zira Japon ların işe el atması,işlerin daha iyi yürümesini sağlayacaktır.Honda örneğinde olduğu gibi. Yamaha kullanıcıları bundan sonra daha rahat yedek parça sağlayabilirler en azından.Aylarca Beldeyama nın keyfini beklemek zorunda kalmayacaklar.Japon ların yedek parça konusundaki hassasiyetlerini Honda yı ele almalarından sonra gördük.Japon ların iş disiplini ve taviz vermezliğini Yamaha dada göreceğiz mutlaka. Bu arada Motosiklet camiasından ayrılan Beldeyama nın genel müdürü sayın Mehmet Ergene ninde MOTED başkanlığından ayrılmasınıda doğal karşılamak gerekir.Kendisine otomativ gurubunda başarılar dilerim.
Japon motosiklet devi Yamaha, Beldeyama ile yollarını ayırıp tek başına Türkiye’ye yerleşme kararı aldı.
07.10.2009
Bu amaçla Türkiye’de şirket kurma çalışmalarını başlatan Yamaha, bir yandan da genel merkez ve buna bağlı servis ağını yeniden yapılandırmaya başladı.
Beldeyama’nın genel müdürü Mehmet Ergene’nin yeni yapılanmada tercihini Otokar’dan yana kullanması, sektörde sürpriz etkisi yarattı.
MOTED Başkanlığını da yürüten Mehmet Ergene’nin motosiklet sektöründen fiili olarak ayrılması üzerine MOTED, yeni bir başkan seçmek için 22 Ekim’de olağanüstü genelkurula gidecek.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:56 AM ----------
Yamaha nın Beldeyama dan ayrılması,Yamaha kullanıcıları için daha hayırlı oldu sanırım.Zira Japon ların işe el atması,işlerin daha iyi yürümesini sağlayacaktır.Honda örneğinde olduğu gibi. Yamaha kullanıcıları bundan sonra daha rahat yedek parça sağlayabilirler en azından.Aylarca Beldeyama nın keyfini beklemek zorunda kalmayacaklar.Japon ların yedek parça konusundaki hassasiyetlerini Honda yı ele almalarından sonra gördük.Japon ların iş disiplini ve taviz vermezliğini Yamaha dada göreceğiz mutlaka. Bu arada Motosiklet camiasından ayrılan Beldeyama nın genel müdürü sayın Mehmet Ergene ninde MOTED başkanlığından ayrılmasınıda doğal karşılamak gerekir.Kendisine otomativ gurubunda başarılar dilerim.