Yamaha 2015 Fiyat Listesi

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Fiyatlar ortada. Fena zam gelmiş bu sene bazı modellere.
JXqYQo.jpg
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Geçen yayınlanan liste mi gerçek bu mu gerçek fiyatlar anlayamadım
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
164
Yzf r125 12.800 mü :D:D sabah sabah iyi güldüm güle güle satsın.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Şimdi resmi sitesinden baktım yeni fiyatlar bu şekilde demekki geçen yayınlanan liste dumenden mis:cat:
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
R25 hariç fiyatlar yüksek, ötv üzerinden kdv alınmasınada sinir oluyorum :(
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
r25 zam yiyecek demekki :)

Yada o belirlenen r125 fiyatı , 1 alana 1 badava şeklinde.

Hangisi bilemiyorum :p
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
R1 e bak bittim lan ben bu 2015 sonunda R1 alacaktım artık Suzuki GSX-R 1000 bakıcaz bu nasıl fiyat kim alır yamahanın bittiğidir iyi satışlar
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
494
Mt09Tracer hayallerim suya düştü. Versys650 cansin :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------

En iyi motoru en üste koymuşlar listede
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
hala şoktayım yamaha tükürdü fırlattı beni bir köşeye tüm moralim bozuldu bu konu çok koydu bana 66.000 tl fiyatmı olur kawasaki zx10r daha iyidir en azında sesi ama bu R1 bana çok kodu
 
Katılım
23 Ocak 2014
Mesajlar
62
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaktın bizi Yamaha! Bunlar nasıl fiyat?

Tam karar vermişim, WR125R alacağım. O da nesi? 2500TL zam. Bütçem tam uyuyordu, şimdi ise "125 cc motora o kadar para mı verilir lan" diyenler arasında yerimi aldım. Neden Yamaha, neden?

Aradım, teyit ettim. Gerçekten fiyatlar bunlar.

Gel gelelim hiç ilgilenmesem de listenin alt sıralarına. R125 ile R25 arasında gerçekten 700 TL gibi bi fark mı var? Aralarında bu kadar az fark olan 125-250cc serisi görmemiştim hiç. Ya 125 olanı çok pahalı, ya öteki çok ucuz.

Belki yarın akşam canlı yayında AEA r25'yi yerden yere vuracak da kimse almayacak. Ondan mı bu fiyat?

Günümü zehir ettin Yamaha. Dün geldi dediler zam. Neden geçen hafta almadıysam...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
70
yok böle bişey kafayı yemiş bunlar .... fz8 naked 27800 fiyat yazmışlar bu nedir ya hayaller suya düştü fz8 e mt09 a o parayı vereceğime gider z800 alırız artık nasip olursa bu paralara ama artık yamaha olmaz .....
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Bundan sonra ne yükselirse ona göre fiyatlandırılacakmış,riyal,yuan,yen,altın,gümüş vs.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

Bu arada kapalı konuya nasıl yazabiliyoz yaw,Lucas kardeşim kapı tam kapanmamış galiba :)
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Bunlar eski fiyatlar, güncel fiyatlar tam kopmalık :queen: Yamaha sapıttı R1 66Bin olurmu laaa, 72bine S1000RR var :farao:
R25e 13500 dediler kimse alamadan 14500 yaptılar, iteliyorlar.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst