Yaktın bizi Yamaha! Bunlar nasıl fiyat?
Tam karar vermişim, WR125R alacağım. O da nesi? 2500TL zam. Bütçem tam uyuyordu, şimdi ise "125 cc motora o kadar para mı verilir lan" diyenler arasında yerimi aldım. Neden Yamaha, neden?
Aradım, teyit ettim. Gerçekten fiyatlar bunlar.
Gel gelelim hiç ilgilenmesem de listenin alt sıralarına. R125 ile R25 arasında gerçekten 700 TL gibi bi fark mı var? Aralarında bu kadar az fark olan 125-250cc serisi görmemiştim hiç. Ya 125 olanı çok pahalı, ya öteki çok ucuz.
Belki yarın akşam canlı yayında AEA r25'yi yerden yere vuracak da kimse almayacak. Ondan mı bu fiyat?
Günümü zehir ettin Yamaha. Dün geldi dediler zam. Neden geçen hafta almadıysam...