[Yalova - MT]

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Hadi hayırlı traşlarr :rendeer:

Birde burda yazılanlar ile mevlüt yani mezit abimizi horlama sakın dünya tatlısıdır o bitanedir miniciktir ufacıktır tefeciktir :) :mrgreen:

Banada çoğunlukla miniciktir ufacıktır tefeciktir içi dolu fıçıcıktır derler :D
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Tabi abi hemen ayıp ettin :) Ceylankentte oturuyorum ama merkezdede evimiz var marinada dukkan var orda oluyorum genellikle . Öğrenciyim İstanbul Maltepede okuyorum evlilik konusundada kısmen abi :)
Marinada hangi tükkanmis o? İsmini yazamadigim, telaffuz bile edemedigim barisseri midir o var arada gideriz, ordaki tayfayi tanirim. Hemen kanka oluruz seninle biz :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------

Hadi hayırlı traşlarr :rendeer:

Birde burda yazılanlar ile mevlüt yani mezit abimizi horlama sakın dünya tatlısıdır o bitanedir miniciktir ufacıktır tefeciktir :) :mrgreen:

Mevlut abi sana kac para veriyorsa iki katini teklif ediyorum sana :p
Gelir basarim Ankara topigini, fatih de yok hazir, kovamaz kimseciklerde :)
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Marinada hangi tükkanmis o? İsmini yazamadigim, telaffuz bile edemedigim barisseri midir o var arada gideriz, ordaki tayfayi tanirim. Hemen kanka oluruz seninle biz :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------






Mevlut abi sana kac para veriyorsa iki katini teklif ediyorum sana :p
Gelir basarim Ankara topigini, fatih de yok hazir, kovamaz kimseciklerde :)



yok bar değil yahu marinadaki altınbalık bizim :mrgreen:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Marinada hangi tükkanmis o? İsmini yazamadigim, telaffuz bile edemedigim barisseri midir o var arada gideriz, ordaki tayfayi tanirim. Hemen kanka oluruz seninle biz :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------



Mevlut abi sana kac para veriyorsa iki katini teklif ediyorum sana :p
Gelir basarim Ankara topigini, fatih de yok hazir, kovamaz kimseciklerde :)

bizi sindiremezsin lucas paran yetmez gücün yetmezzzzz :p
"Biz her ne kadar sosyetenin cilalı taşlarında dans etmesini bilmesekte, soğuk ... kasıp kavuran aşklara isyan etmişiz.ßilmeyiz kaygan pistte dans etmeyi."

Tövbekar Angaralı :queen:

zaten kankeitamı açığa alıp ücretsiz izin yazmış yönetim 1 ay yok ortalıkda...
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Tamam ne baarıyon ufacık çocuğa :) Sandal'la karıştırdık işte :)

Hem Basri değil Bahri olcaktı o :)

tamam tamam hadi afettim bu seferlik bir daha olmasın :p Bahri abiyide tanırım bu arada :) yabancımız değildir yani :) balıkçılar olarak birbirimizi tanırız :)
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Abilerim kardeşlerim bugün müsait olan varsa bir buluşup tanışmak konuşmak sohbet etmek isterim ? :rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Abilerim kardeşlerim bugün müsait olan varsa bir buluşup tanışmak konuşmak sohbet etmek isterim ? :rendeer:
Bugun hava kotu, hele bi gunes ciksin gorusuruz. Hastayim cok, yoksa tatli su motorcusu degiliz, -4 derecede de gezmisligimiz vardir :)
Hem sana nasil motor gider konusuruz. Scooter alicam illa diyorsan, cebren vitesli aldiririm bilesin :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bunca yıldır tık yok, 1 ay daha sabredin :p Yalova özlemini depreştirmeyin insanın buralarda :p
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Valla onu bunu bilmemde cuma günü açıyormuş hava kısmetse :) olurda bende o zamana kadar almış olursam gider iznik gölünün kenarında bir mangal yaparız artık :)

Aslında viteslileride seviyorum sevmiyo değilim ama en küçüğünden başlamak bana mantıklı geldiği için scooter diye tutturdum ben :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Valla onu bunu bilmemde cuma günü açıyormuş hava kısmetse :) olurda bende o zamana kadar almış olursam gider iznik gölünün kenarında bir mangal yaparız artık :)

Aslında viteslileride seviyorum sevmiyo değilim ama en küçüğünden başlamak bana mantıklı geldiği için scooter diye tutturdum ben :)

Viteslilerinde kucugu var kucugum :)
Benim motorla uygulamali, hizlandirilmis egitim veririz, caylar senden ama :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------

Bunca yıldır tık yok, 1 ay daha sabredin :p Yalova özlemini depreştirmeyin insanın buralarda :p

Sen buralardan gideli cok sey degisti Olcan'im :)
Gozgoze geldigimiz cafe yok artik mesela, bir daha satabilirsin, ama ayni mekanda imkansiz :p
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Çay dediğin nedir abi ister Rizeden toplayalım ister Brezilyadan kahve getirelim ayıp ettin :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Sen buralardan gideli cok sey degisti Olcan'im :)
Gozgoze geldigimiz cafe yok artik mesela, bir daha satabilirsin, ama ayni mekanda imkansiz :p
Ezmeye devam et sen, hiç kalkıp gelemeyeyim oralara :p

Gelmeyeli bayağı oldu tamam da, o kadar da değil, Cafe'nin yokluğunda da oradaydım :)

[ek]Bu arada selamsız sabahsız daldım konuya ama, bir motor seçimi söz konusu sanki, ne olursa olsun vitesli bir şeyler diyerek tarafımı belli edeyim ben de.[/ek]
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Ezmeye devam et sen, hiç kalkıp gelemeyeyim oralara :p

Gelmeyeli bayağı oldu tamam da, o kadar da değil, Cafe'nin yokluğunda da oradaydım :)

[ek]Bu arada selamsız sabahsız daldım konuya ama, bir motor seçimi söz konusu sanki, ne olursa olsun vitesli bir şeyler diyerek tarafımı belli edeyim ben de.[/ek]

Aslında öyle bende vitesli istiyorum ama küçükten başlıyacağım için scooter istiyordum ve scooterında viteslisi oldugunu bilmiyordum acıkcası :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Aslında öyle bende vitesli istiyorum ama küçükten başlıyacağım için scooter istiyordum ve scooterında viteslisi oldugunu bilmiyordum acıkcası :)

Scooter'in elden de ayaktanda viteslisi var. Ama viteslide olsa scootera bindirmicez seni, inat ettim :)
Butcen ne kadar mesela?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst