- Katılım
- 9 Nis 2012
- Mesajlar
- 271
Hadi hayırlı traşlarr :rendeer:
Birde burda yazılanlar ile mevlüt yani mezit abimizi horlama sakın dünya tatlısıdır o bitanedir miniciktir ufacıktır tefeciktir:mrgreen:
Banada çoğunlukla miniciktir ufacıktır tefeciktir içi dolu fıçıcıktır derler