[Yalova - MT]

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yalova'ya n'olmuş öyle ya?:silent:
Şehir zaten ölü, sahil dediğin dev otopark olmuş sadece, ne bir yürüyen, ne bir yaşam belirtisi var...Yıllardır bu kadar boş ve işlevsiz görmemiştim şehri...
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili hemşom yalovalılar:cherry: şu belediye başkanınıza söyleyin koca kış yatıpta tam yaz döneminde yol yapımı ve çevre düzenlemesine başlamasın gene ,4 senedir bitmek bilmedi tadilatlar canımıza tak etti valla oy vermeyin buna bir daha :p
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
ya biz seni...:pale:

geldimi çantaların...
hacı mart dedimm araba geldi oda kaza yaptı:mrgreen:

sevgili hemşom yalovalılar:cherry: şu belediye başkanınıza söyleyin koca kış yatıpta tam yaz döneminde yol yapımı ve çevre düzenlemesine başlamasın gene ,4 senedir bitmek bilmedi tadilatlar canımıza tak etti valla oy vermeyin buna bir daha :p
abisen yalovalımısın beya söle bakem gerçi çizmişler ama neyyyse
sorma yalova ölü şehir gibi oldu

şimdi sahilden geldim ercan dolaştımm sonlardan başlamışlar yapmaya parke taşları döşemişler bayabi kimse görmemiş oralarıdaha
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
canımız sağyaa ona şükür ama yanımızda bulunan arkadaşın ayagı platinliymiş ayağını sert vurmuş baya bi ağrısı var onun
platin oynamış yerinden
 
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
23
S.a abiler .. :) Yalova 'lı baya varmış ya.. :) malum MT !
Hava çok güzel.. bi buluşma ayarlayalım ben de yeniyim tanışmış kaynaşmış oluruz... ?? tabii uyarsa sizlere..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst