[Yalova - MT]

Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
60
iyi akşamlar arkadaşlar . bugün siftah olarakta nitelendirebileceğim bir şekilde çıtır bir kaza yaşadım aslında kaza denmez yan yatırdım daha doğru bir tabir . aynam kırıldı biraz da rezil olduk ortalığa :D ama güzel olan birşey varsa o da yalova da hala insanlık ölmemiş hemen koştular yardıma motoru kaldırdılar ilgilendiler sokaktaki insanlar . seviyorum yalovamı ben :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
gelirken finduk getir:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:30 ----------

iyi akşamlar arkadaşlar . bugün siftah olarakta nitelendirebileceğim bir şekilde çıtır bir kaza yaşadım aslında kaza denmez yan yatırdım daha doğru bir tabir . aynam kırıldı biraz da rezil olduk ortalığa :D ama güzel olan birşey varsa o da yalova da hala insanlık ölmemiş hemen koştular yardıma motoru kaldırdılar ilgilendiler sokaktaki insanlar . seviyorum yalovamı ben :)

ne işil uğraŞyonn nerde ve nasıl bi tanıt kendini:mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Mesüt :)

Bizim resmi değişmissin sonunda :p

bi değişiklik olsun dedim kanka..:) yeni çekilelim onları koyarımm

sen nabersinn nasılsınn :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:45 ----------

alper forumdan ayrılmışş üzüldümm vallaaa:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst