özledeim sizleri keratalar...:mrgreen:
Yalova'ya n'olmuş öyle ya?:silent:
Şehir zaten ölü, sahil dediğin dev otopark olmuş sadece, ne bir yürüyen, ne bir yaşam belirtisi var...Yıllardır bu kadar boş ve işlevsiz görmemiştim şehri...
hacı mart dedimm araba geldi oda kaza yaptı:mrgreen:ya biz seni...ale:
geldimi çantaların...
abisen yalovalımısın beya söle bakem gerçi çizmişler ama neyyysesevgili hemşom yalovalılar:cherry: şu belediye başkanınıza söyleyin koca kış yatıpta tam yaz döneminde yol yapımı ve çevre düzenlemesine başlamasın gene ,4 senedir bitmek bilmedi tadilatlar canımıza tak etti valla oy vermeyin buna bir daha![]()
sorma yalova ölü şehir gibi oldu