geçtiğin toprakları tanı düşün altında binlerce yatan yalovalıyı..
@ Metehan ;
Ne zaman geliyosun bu tarafa![]()
Yanyana durunca cok güzel bir görüntü oLusturuyoruz :mrgreen:
ahh ahh...körfezin en kalantor yerine tezgahı kurmuşunuz...gelenden 1 tl gidenden 1 tl alıyosunuz Yalova olaraktan...benim isyanım buna...köprüde geçerken verdiğim geçiş paraları gibi Topçularda ödediğim Vapur paralarıda haram olsun Yalovaya...sırf çetesiniz ya...hep sömürü tam sömürü...:queen:
Mezit varsa ben yokum cako usta...o arkadaşı ekebilirmiyiz...![]()
o oLMadı işteO benm ilk gözağrılarımdan :mrgreen:
Aşkım sayesinde YALOVAyı gezdik geçenlerde. Çok beğendim, en kısa zamanda yine geleceğim :rendeer:
[]DEMİR AİLESİ OLARAK
TÜM MT Lİ ARKADAŞLARIMIN YENİ YILINI KUTLAR, AİLELERİMİZLE BİRLİKTE SAĞLIK, MUTLULUK VE HUZUR DOLU BİR YENİ YIL DİLERİZ
SEVGİLERİMİZLE
:]
Hacı Yalovatopacında cakalaz ve mezitden başka kimse yok...
birde ban çakma Çınarcıklı...:cherry:
sizde yetersiniz dostum:rendeer:, bireylerin kıymetini bilirsek topluluğu oluşturabiliriz:cat: