[Yalova - MT]

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçtiğin toprakları tanı düşün altında binlerce yatan yalovalıyı..

ahh ahh...körfezin en kalantor yerine tezgahı kurmuşunuz...gelenden 1 tl gidenden 1 tl alıyosunuz Yalova olaraktan...benim isyanım buna...köprüde geçerken verdiğim geçiş paraları gibi Topçularda ödediğim Vapur paralarıda haram olsun Yalovaya...sırf çetesiniz ya...hep sömürü tam sömürü...:queen:

@ Metehan ;

Ne zaman geliyosun bu tarafa :)

Mezit varsa ben yokum cako usta...o arkadaşı ekebilirmiyiz...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
benimde diş ağrım...ben mezoşu aslında ufak bişey sanıyodum...ilk gören bir irkiliyor...ürküyor...ama sonra alışıyosun doğal olarak...:p
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
ahh ahh...körfezin en kalantor yerine tezgahı kurmuşunuz...gelenden 1 tl gidenden 1 tl alıyosunuz Yalova olaraktan...benim isyanım buna...köprüde geçerken verdiğim geçiş paraları gibi Topçularda ödediğim Vapur paralarıda haram olsun Yalovaya...sırf çetesiniz ya...hep sömürü tam sömürü...:queen:



Mezit varsa ben yokum cako usta...o arkadaşı ekebilirmiyiz...:p

baaooov ne ettim bensana:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:39 ----------

o oLMadı işte :p O benm ilk gözağrılarımdan :mrgreen:

kadim dost:rendeer:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
3
Aşkım sayesinde YALOVAyı gezdik geçenlerde. Çok beğendim, en kısa zamanda yine geleceğim :rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yalova'lı dostlarım ;

Rize'li dostlarım...

2010 Yılı; öncelikle Vatana millete devlere ve dünyaya barış getirsin...

Sonrasında Hepimize sağlık getirsin

 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
DEMİR AİLESİ OLARAK
TÜM MT Lİ ARKADAŞLARIMIN YENİ YILINI KUTLAR, AİLELERİMİZLE BİRLİKTE SAĞLIK, MUTLULUK VE HUZUR DOLU BİR YENİ YIL DİLERİZ
SEVGİLERİMİZLE
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:​
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aşkım sayesinde YALOVAyı gezdik geçenlerde. Çok beğendim, en kısa zamanda yine geleceğim :rendeer:

yenge selamlar...birdahaki sefere artık ya nasip beyaz gelinlikle gelirsin...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:36 ----------

[]DEMİR AİLESİ OLARAK
TÜM MT Lİ ARKADAŞLARIMIN YENİ YILINI KUTLAR, AİLELERİMİZLE BİRLİKTE SAĞLIK, MUTLULUK VE HUZUR DOLU BİR YENİ YIL DİLERİZ
SEVGİLERİMİZLE
:]

Hacı Yalovatopacında cakalaz ve mezitden başka kimse yok...:p

birde ban çakma Çınarcıklı...:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ahh kanka izinn yokk...ne zaman gelsem ya Rizede oluyon ya işte gücde...sende arazisin kanka...mezitin motoru bilem yok hadi onu anladık...:pale:
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
60
öncelikle kendime ve yalovaya hayırlı uğurlu olsun yaklaşık 1 saat önce kapora verip bir kanuni deer 152 sahibi oldum :D artık bende aranızdayım :D yarın öğlen motoruma kavuşuyorum .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst