- Katılım
- 29 Haz 2011
- Mesajlar
- 854
- Konu Yazar
- #1
Merkese merhaba abilerim kardeşlerim.
Geçen Hafta yaptığımız Delmece yaylası gezisini paylaşmaya çalışacağım...
İşyerinde geçirdiğim ufak bir kaza sonucu 1 hafta yattım 1 haftada koltuk değnekleri ile dolaştıktan sonra 2 hafta motosikletten uzak kaldım. Onun acısını güzel bir gezi ile çıkartmak için yola çıktık.
2 motosiklet Yalova çınarcık armutlu gemlik rotasını yapacaktık. Şans eseri Yalova'da tanıdık abilerimizle karşılaşıp onların peşine takıldık. Daha atraksiyonlu bir gezi oldu :cherry:
Bugün yaptığımız rota: 280km
Sabah erkenden yola çıkalım. Maksat fazla yol yapma olsun :queen::bounce:
2 motor çıktığımız yolda, yol kenarında 2 abimizle karşılaşiyoruz 4 oluyoruz 6 motor istanbul tarafından geliyor derken sayımız 10 a kadar yükseliyor. Yeter ki gönüllerde motosiklet aşkı olsun. Sayı sıkıntımız olmuyor.
Çınarcık Sahilde hem çay içmek hemde plan yapmak için duruyoruz..
Direk sahil yolundan gitmek yerine dalmaca yaylasına çıkalım mangalımızı yapalım :queen:. Yaylaya çıkarken önce hava soğuyor tamam bu normal sıkıntı yok. sonra yol kenarlarında beyaz beyaz renk değiştirmeler oluyor aaaa onlar ne ki
. aaaa Yoldada var 
Yoldan akan dereler..
Yılın ilk kar sürüşünü yapmış bulunmaktayız.
sağ sağlim yaylaya ulaşıyoruz.
Yaylada ki evlerden birisinin toprak ocağını azıcık kullanmış olabliriz. ama bulduğumuz gibi bıraktıktan sonra bir sıkıntı olmaz heralde
.
Bir motosiklet turunun en anlamlı anı, o turun gerçek bir tur olması için gerekli olgu mangalın yandığı an :queen::queen::queen::flower:
yayladan kareler.
Karınlarımız doydu ciğerlerimiz oksijenle doldu. Azıcıkta ısınalım küçük bir ateş çevresinde muhabbetin tadı ap ayrı.
Hava kararmadan çıkıyoruz yola havanın tadı kaçmadan. Narlıya çay içmeye iniyoruz. Aşağıda hava yazmış meğersem rakım azaldıkça bir ısınma bir sıcaklama
Buradan gruptan ayrılıp gemlik orhangazi yalova üzerinden kocaeli izmit merkeze başka bir grup arkadaşlarla buluşmaya geçiyoruz.
Yaptıklarımız yetmedi öğlen yemeğinde yediğimiz sucukları taçlandırmak için akşamda ızgara köfte yiyelim diye tekrar izmitten yola çıkıyoruz Karamürsel'de bilgiçler köfteye
:queen::flower:
Geçen Hafta yaptığımız Delmece yaylası gezisini paylaşmaya çalışacağım...
İşyerinde geçirdiğim ufak bir kaza sonucu 1 hafta yattım 1 haftada koltuk değnekleri ile dolaştıktan sonra 2 hafta motosikletten uzak kaldım. Onun acısını güzel bir gezi ile çıkartmak için yola çıktık.
2 motosiklet Yalova çınarcık armutlu gemlik rotasını yapacaktık. Şans eseri Yalova'da tanıdık abilerimizle karşılaşıp onların peşine takıldık. Daha atraksiyonlu bir gezi oldu :cherry:
Bugün yaptığımız rota: 280km
Sabah erkenden yola çıkalım. Maksat fazla yol yapma olsun :queen::bounce:
2 motor çıktığımız yolda, yol kenarında 2 abimizle karşılaşiyoruz 4 oluyoruz 6 motor istanbul tarafından geliyor derken sayımız 10 a kadar yükseliyor. Yeter ki gönüllerde motosiklet aşkı olsun. Sayı sıkıntımız olmuyor.
Çınarcık Sahilde hem çay içmek hemde plan yapmak için duruyoruz..
Direk sahil yolundan gitmek yerine dalmaca yaylasına çıkalım mangalımızı yapalım :queen:. Yaylaya çıkarken önce hava soğuyor tamam bu normal sıkıntı yok. sonra yol kenarlarında beyaz beyaz renk değiştirmeler oluyor aaaa onlar ne ki
Yoldan akan dereler..
Yılın ilk kar sürüşünü yapmış bulunmaktayız.
sağ sağlim yaylaya ulaşıyoruz.
Yaylada ki evlerden birisinin toprak ocağını azıcık kullanmış olabliriz. ama bulduğumuz gibi bıraktıktan sonra bir sıkıntı olmaz heralde
Bir motosiklet turunun en anlamlı anı, o turun gerçek bir tur olması için gerekli olgu mangalın yandığı an :queen::queen::queen::flower:
yayladan kareler.
Karınlarımız doydu ciğerlerimiz oksijenle doldu. Azıcıkta ısınalım küçük bir ateş çevresinde muhabbetin tadı ap ayrı.
Hava kararmadan çıkıyoruz yola havanın tadı kaçmadan. Narlıya çay içmeye iniyoruz. Aşağıda hava yazmış meğersem rakım azaldıkça bir ısınma bir sıcaklama
Buradan gruptan ayrılıp gemlik orhangazi yalova üzerinden kocaeli izmit merkeze başka bir grup arkadaşlarla buluşmaya geçiyoruz.
Yaptıklarımız yetmedi öğlen yemeğinde yediğimiz sucukları taçlandırmak için akşamda ızgara köfte yiyelim diye tekrar izmitten yola çıkıyoruz Karamürsel'de bilgiçler köfteye