Yalova Delmece Yayla Gezisi

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Merkese merhaba abilerim kardeşlerim.

Geçen Hafta yaptığımız Delmece yaylası gezisini paylaşmaya çalışacağım...

İşyerinde geçirdiğim ufak bir kaza sonucu 1 hafta yattım 1 haftada koltuk değnekleri ile dolaştıktan sonra 2 hafta motosikletten uzak kaldım. Onun acısını güzel bir gezi ile çıkartmak için yola çıktık.

2 motosiklet Yalova çınarcık armutlu gemlik rotasını yapacaktık. Şans eseri Yalova'da tanıdık abilerimizle karşılaşıp onların peşine takıldık. Daha atraksiyonlu bir gezi oldu :cherry:

Bugün yaptığımız rota: 280km

rmdB17.jpg


Sabah erkenden yola çıkalım. Maksat fazla yol yapma olsun :queen::bounce:

PYvRbQ.jpg


2 motor çıktığımız yolda, yol kenarında 2 abimizle karşılaşiyoruz 4 oluyoruz 6 motor istanbul tarafından geliyor derken sayımız 10 a kadar yükseliyor. Yeter ki gönüllerde motosiklet aşkı olsun. Sayı sıkıntımız olmuyor.

Çınarcık Sahilde hem çay içmek hemde plan yapmak için duruyoruz..

g4jN12.jpg


99v6BQ.jpg


qm9gXW.jpg


MP9zMa.jpg


Direk sahil yolundan gitmek yerine dalmaca yaylasına çıkalım mangalımızı yapalım :queen:. Yaylaya çıkarken önce hava soğuyor tamam bu normal sıkıntı yok. sonra yol kenarlarında beyaz beyaz renk değiştirmeler oluyor aaaa onlar ne ki :D. aaaa Yoldada var :D

Yoldan akan dereler..

6lY440.jpg


Yılın ilk kar sürüşünü yapmış bulunmaktayız.

XD2nz6.jpg


bgQOoV.jpg


sağ sağlim yaylaya ulaşıyoruz.

dW46VL.jpg


A0ZolX.jpg


5opAOq.jpg


04bP5W.jpg


Yaylada ki evlerden birisinin toprak ocağını azıcık kullanmış olabliriz. ama bulduğumuz gibi bıraktıktan sonra bir sıkıntı olmaz heralde :D.

Bir motosiklet turunun en anlamlı anı, o turun gerçek bir tur olması için gerekli olgu mangalın yandığı an :queen::queen::queen::flower:

4ZYdJQ.jpg


z2QWzD.jpg


O3JWX5.jpg


yA2yyk.jpg


Gpbqr7.jpg


yayladan kareler.

yA2yOa.jpg


6lY4zW.jpg


W6WlOL.jpg


312X44.jpg


RbEa5j.jpg


pmv7QL.jpg


k1Z2Pm.jpg


Yj31Gz.jpg


EzQ7jn.jpg


jvzEdJ.jpg


BRoVj9.jpg


ZA2rlA.jpg


l0BoAk.jpg


n5Yv4g.jpg


LYdJj1.jpg


rmYqGM.jpg


Karınlarımız doydu ciğerlerimiz oksijenle doldu. Azıcıkta ısınalım küçük bir ateş çevresinde muhabbetin tadı ap ayrı.

MP9zja.jpg


Q41kjV.jpg


Hava kararmadan çıkıyoruz yola havanın tadı kaçmadan. Narlıya çay içmeye iniyoruz. Aşağıda hava yazmış meğersem rakım azaldıkça bir ısınma bir sıcaklama :D

XD2nZ6.jpg


bgQOPV.jpg


Buradan gruptan ayrılıp gemlik orhangazi yalova üzerinden kocaeli izmit merkeze başka bir grup arkadaşlarla buluşmaya geçiyoruz.

dW469L.jpg


5opAjq.jpg


A0ZojX.jpg


04bP3W.jpg


Yaptıklarımız yetmedi öğlen yemeğinde yediğimiz sucukları taçlandırmak için akşamda ızgara köfte yiyelim diye tekrar izmitten yola çıkıyoruz Karamürsel'de bilgiçler köfteye :D :queen::flower:

MPl5dN.jpg


4ZYdNQ.jpg
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Güzel gezmişsiniz , darısı beraber gezmemize inşaallah . :)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
tam benlikmiş yaa boşuna 10 motor olmamışsınız :)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
demek oralarda kar var,eskişehirde henüz yok,güzel ve eğlenceli bir gezi olmuş,kış aylarının geldiği bu günlerde hiç kimse gezi yapmıyordu,iyi olmuş emeğine sağlık,sayende iyi bir gezi izledim,saygılar SOA.
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
demek oralarda kar var,eskişehirde henüz yok,güzel ve eğlenceli bir gezi olmuş,kış aylarının geldiği bu günlerde hiç kimse gezi yapmıyordu,iyi olmuş emeğine sağlık,sayende iyi bir gezi izledim,saygılar SOA.

Sağolasın mesut abi. burada da yaylada gördük karı aşağıda sahil taraflarında bir şey yok.
 
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
77
Geçen Hafta yaptığımız Delmece yaylası gezisini paylaşmaya çalışacağım...

İşyerinde geçirdiğim ufak bir kaza sonucu 1 hafta yattım 1 haftada koltuk değnekleri ile dolaştıktan sonra 2 hafta motosikletten uzak kaldım. Onun acısını güzel bir gezi ile çıkartmak için yola çıktık.

2 motosiklet Yalova çınarcık armutlu gemlik rotasını yapacaktık. Şans eseri Yalova'da tanıdık abilerimizle karşılaşıp onların peşine takıldık. Daha atraksiyonlu bir gezi oldu :cherry:

Bugün yaptığımız rota: 280km

ben de yazın istanbul dan bisikletle gitmiştim delmaca yaylasına ordan öncede çifte şeleleye uğrayıp suya girmiştik bilseydim bende sizle gelirdim bende motorla gitmek istiyorum.
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
Muhabbetiniz daim,keyfiniz bol,surusleriniz her seferinde kazasiz olsun. Masallah tayfa cok saglam,abilerin cogu tanidikmis :)
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Geçen Hafta yaptığımız Delmece yaylası gezisini paylaşmaya çalışacağım...

İşyerinde geçirdiğim ufak bir kaza sonucu 1 hafta yattım 1 haftada koltuk değnekleri ile dolaştıktan sonra 2 hafta motosikletten uzak kaldım. Onun acısını güzel bir gezi ile çıkartmak için yola çıktık.

2 motosiklet Yalova çınarcık armutlu gemlik rotasını yapacaktık. Şans eseri Yalova'da tanıdık abilerimizle karşılaşıp onların peşine takıldık. Daha atraksiyonlu bir gezi oldu :cherry:

Bugün yaptığımız rota: 280km

ben de yazın istanbul dan bisikletle gitmiştim delmaca yaylasına ordan öncede çifte şeleleye uğrayıp suya girmiştik bilseydim bende sizle gelirdim bende motorla gitmek istiyorum.

istediğiniz zaman yaparız hocam buyrun gelin ama artık iyice soğur tadı kaçar..

aynen bende gelseydim bomba olurmuş :)

Karnımız azcık olsun doysun diye seni çağırmadık mete abi kusura bakma:queen::queen::queen::queen:
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Şu kış günlerinde güzel bir gezi yapmışsınız.Motor ortak paydası sizi yolda buluşturmuş.
Karda sürüşde ayrı bir zevk ve heyecan olsa gerek.
Paylaşım için teşekkürler.
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Şu kış günlerinde güzel bir gezi yapmışsınız.Motor ortak paydası sizi yolda buluşturmuş.
Karda sürüşde ayrı bir zevk ve heyecan olsa gerek.
Paylaşım için teşekkürler.

Karda sürüş zevkli ama hafif motorla ağır motor hemen yatma eğilimi gösteriyor sıkıntı oluyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst