Yakıta bir zam daha

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Korkmayın, benzine değil, doğalgaza :)
Hemde %18.7
Vatana millete hayırlı olsun.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
arkadaşlar zam yagmurunun ardı arkası kesilmiyor. elektrik faturalarınızda bu geceden geçerli olmak itibariyle %9 daha fazla gelecek.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
"Bu millete az bile" deme durumunu bile geçtik.Tamam bu millete az bile ama arada biz yanıyoruz.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Aziz Nesinin: Sizin Memlekette Eşek Yok Mu? kitabında, "Du bakali n'olecak" diye bir hikayesi vardı aklıma o geldi ....

"Du bakali n'olecak"
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Provokasyondan nefret ederim ama;

Son zamla birlikte;

- Dünyanın en pahalı elektriğini tüketmeye başladık (Bugün itibariyle geçerli olan %8.1 zam)
- Doğalgaza %18.72 zam yapıldı,
- Cumhuriyet tarihi boyunca ilk defa devlet rutin memur zamlarını aksattı(daha doğrusu yapamadı),
- Suriye'ye her şekilde operasyon düzenleneceğini artık çocuklar bile biliyor,
- İran'a operasyon için zemin oluşturulması için çalışmalar yoğunlaştı.

Müthiş stresli bir süreç başlıyor bence. Yöneticilerimizin yeteneği varsa yükselerek devam ederiz yolumuza aksi halde ciddi sıkıntılar bizi bekliyor.

Bu zamlar çok riskli dostlar, ciddi anlamda büyük sıkıntılar getirecek.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Bu haber çok iyi keşke %50 gelse zam ama maaşlar aynı kalsa çok mutlu olurdum zihehe doğalgaz neyine bedave kömürün var.
Faturaları tuzluyarak yicez :) (!son cümleyi hızlı okumayın!)
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Provokasyondan nefret ederim ama;

Son zamla birlikte;

- Dünyanın en pahalı elektriğini tüketmeye başladık (Bugün itibariyle geçerli olan %8.1 zam)
- Doğalgaza %18.72 zam yapıldı,
- Cumhuriyet tarihi boyunca ilk defa devlet rutin memur zamlarını aksattı(daha doğrusu yapamadı),
- Suriye'ye her şekilde operasyon düzenleneceğini artık çocuklar bile biliyor,
- İran'a operasyon için zemin oluşturulması için çalışmalar yoğunlaştı.

Müthiş stresli bir süreç başlıyor bence. Yöneticilerimizin yeteneği varsa yükselerek devam ederiz yolumuza aksi halde ciddi sıkıntılar bizi bekliyor.

Bu zamlar çok riskli dostlar, ciddi anlamda büyük sıkıntılar getirecek.

katılıyorum kardeşim.

benzer cümleleri ben yazacaktım sonra vazgeçtim.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
açıklamayı okumasam bidon hazırdı benzinliği yakacaktım :cherry:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
beyin-bedava_70535.jpg
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Hükümeti suçlamayın arkadaşlar.
Bu durumun müsebbibi Zanzibar hükümetidir,bütün suç onlarda.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
irana saldıramazlar ama içeriden indirirlerse indirirler yoksa bu iş yaş :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı cuma lar hamdolsun )))
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
252
orana gel %18 ya sizde insaf yok mu %100 yapacaktınız da utandınız mı yoksa...kulakların çınlasın Napolyon "Din sıradan insanları sessiz tutan mükemmel bir alettir"
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Su hukumetin yandaslari zam haberlerinde nasil koselerine siniyorlar. Hayranim dogurusu. Baska haberlerde yere goge sigdiramiyorlar hukumeti. %18 zam ne demek biliyormusunuz hic? Bu ulkede enflasyon nasil %10 diyorlar ve dogalgaz %18 zam yiyor. Yalanciligin da bu kadar gorulmemis. Yazik gunah su millete. 800tl maas alacak adam ama , evine giren zam ile ay ortasini bile goremiyor. Bumu gelisen Turkiye?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Su hukumetin yandaslari zam haberlerinde nasil koselerine siniyorlar. Hayranim dogurusu. Baska haberlerde yere goge sigdiramiyorlar hukumeti. %18 zam ne demek biliyormusunuz hic? Bu ulkede enflasyon nasil %10 diyorlar ve dogalgaz %18 zam yiyor. Yalanciligin da bu kadar gorulmemis. Yazik gunah su millete. 800tl maas alacak adam ama , evine giren zam ile ay ortasini bile goremiyor. Bumu gelisen Turkiye?

Şşşşşşttttt
cumaya giittiler onlar hamdolsun,mevzu unutulunca dönerler
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Haberi okuyunca okkalı bir çektir çektim hani enflasyon %10 du ama dogalgaza %18 geçiriyorlar gerçi bu millet herşeyi hak ediyor bugün birseçim olsa yine %50 alırlar en az bu arada nedense cumhuriyet tarihi boyunca memur zamlarına ilk defa bu yıl bır artış yapmadılar yada verdikleri %2 %3 zamlardan sonra artık utanıp yapamadılar yalnız gündemi değiştirmeyi iyı biliyorlar 4+4+4 dediler dershaneler kalkacak dendi zam haberlerí bir hiçbir yok ortada gerçi bu dediklerim o yüzde %50lík kısmı hiç ilgilendirmiyor ya onlar lüx villalarında ve karısında ayrı kocasında ayrı jiplerle gezerken çocukları 500 metre yeri taksiyle gidiyor degirmenin suyunun nerden geldiği belli
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst