Provokasyondan nefret ederim ama;
Son zamla birlikte;
- Dünyanın en pahalı elektriğini tüketmeye başladık (Bugün itibariyle geçerli olan %8.1 zam)
- Doğalgaza %18.72 zam yapıldı,
- Cumhuriyet tarihi boyunca ilk defa devlet rutin memur zamlarını aksattı(daha doğrusu yapamadı),
- Suriye'ye her şekilde operasyon düzenleneceğini artık çocuklar bile biliyor,
- İran'a operasyon için zemin oluşturulması için çalışmalar yoğunlaştı.
Müthiş stresli bir süreç başlıyor bence. Yöneticilerimizin yeteneği varsa yükselerek devam ederiz yolumuza aksi halde ciddi sıkıntılar bizi bekliyor.
Bu zamlar çok riskli dostlar, ciddi anlamda büyük sıkıntılar getirecek.