Yakıt göstergesi sorunu (100cc cup)

Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Herkese selamlar;
Cup motorum var benzin göstergesi dijital olanlardan farı açınca 3-4 çubuk gösterge yükseliyor elektrik fazla gidiyor gibi yani benzin şamandırasına giden elektrik far açıldımı yükseliyor ve motorun farını açınca neden gösterge yükselirki hangi parçayı değiştirmem lazım bu sorun sanırım normal göstergelerde de aynı olur yardımcı olursanız çok sevinirim.. :pale:

Far kapalıyken böyle;
dsc02523.jpg


Far Açıldımı 3 çubuk yükseliyor;
dsc02524x.jpg
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
aynı motosiklet bendede war.bendede bi aralar bööle sorun oluodu.şamandıradandır dediler şamandıra değişti bu seferde kafasına göre sensor bi full gösterio bi bitik gösterio benzini.full dolu iken depo benzin yokmuş gibi gösteriyor.Digital benzin göstergelerinde bööle sorun oluyor bazen :)

Servisin bu konuda yardımcı olabilir (sanırım) :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Ya şamadırada sorun vardır veya göstergeye giden kablolardan birisi erimiş ve ışık kablolarına yapışmıştır.
İyi bi elektrikçiye gitmeni öneririm :p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gösterge tablosunun soketini çıkart kontakt spreyini bir güzel püskürt, yağı pası temassızlığı gitsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst