- Katılım
- 24 Ağu 2008
- Mesajlar
- 339
- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar;
Cup motorum var benzin göstergesi dijital olanlardan farı açınca 3-4 çubuk gösterge yükseliyor elektrik fazla gidiyor gibi yani benzin şamandırasına giden elektrik far açıldımı yükseliyor ve motorun farını açınca neden gösterge yükselirki hangi parçayı değiştirmem lazım bu sorun sanırım normal göstergelerde de aynı olur yardımcı olursanız çok sevinirim..
ale:
Far kapalıyken böyle;
Far Açıldımı 3 çubuk yükseliyor;
Cup motorum var benzin göstergesi dijital olanlardan farı açınca 3-4 çubuk gösterge yükseliyor elektrik fazla gidiyor gibi yani benzin şamandırasına giden elektrik far açıldımı yükseliyor ve motorun farını açınca neden gösterge yükselirki hangi parçayı değiştirmem lazım bu sorun sanırım normal göstergelerde de aynı olur yardımcı olursanız çok sevinirim..
Far kapalıyken böyle;
Far Açıldımı 3 çubuk yükseliyor;