yahu bu 120 saniye yuzunden cevap yazmıyorum

Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Ey site yönetimi ''120 saniye'' ney ? . bir mesaj yazıyoruz, cıkıp gıdıyoruz .Sanki pentagon'un sitesini koruyorsunuz böyle agır bir güvenlik önlemimi olur

94 model cbf motoru gibi işliyor server az yenilik

ban atmayın :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------

bir de ,arkadaşın su konuya yorum yaptı, veyahut şu üyeyi takıp et gibi bir olay yok, onunda gelmesi lazım

elalem imza ya resim koyuyor biz bitik bitik dolanıyoruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
120 sn bekleme şeysine katılıyorum, çok uzun bir süre.
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Push notification istiyorsun yani ;)

yahu o olmasada olur ama 120 saniye olayı cok farklı. bekliyoruz boyna ve bu cok kisiyi rahatsız ediyordur eminim.

sonucta herkes makale yazmıyor hızlı konular arası gecis yapabiliyor.

misal ben soru üzerine acılmıs konularda takır takır cevap veremiyorum bir kisiye yazıyorum sonra birine yazarken pat 120 saniye diyor cıkıyorum siteden artık sitem edesim geldi :p
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
120 sn olayından bende rahatsızım. Bunun yüzünden çok sefer cevap yazmaktan vazgeçtim...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Cevap yazmamı gerektiren başlığı/mesajı okumak, cevap yazmak, yazdığım cevabı göndermeden önce son bir kez kontrol etmek 120 saniyeden fazla sürse gerek.

Çoğunluk bunda hem fikir ise süreyi tekrar gözden geçiririz, fakat eminim ki bu süre uyarısı çıktığında mesajınızı tekrar bir gözden geçirip varsa yanlışları düzeltip, ya da yeni bir şeyler ekleyip göndermek daha mantıklı.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Cevap yazmamı gerektiren başlığı/mesajı okumak, cevap yazmak, yazdığım cevabı göndermeden önce son bir kez kontrol etmek 120 saniyeden fazla sürse gerek.

Çoğunluk bunda hem fikir ise süreyi tekrar gözden geçiririz, fakat eminim ki bu süre uyarısı çıktığında mesajınızı tekrar bir gözden geçirip varsa yanlışları düzeltip, ya da yeni bir şeyler ekleyip göndermek daha mantıklı.

Roman yazmıyoruz genelde.
Forumda yazılan mesajların büyük bir çoğunluğu 2 cümleyi bile geçmiyor. Haldı ki biraz uzun olsa bile 120 sn bence çok bir rakam. Dediğim gibi bu süre yüzünden çok sefer mesaj yazdıktan sonra uyarı verdiği için sayfayı kapadım beklemedim. Ara sıra sinir bozucu olabilir Yukarıdaki arkadaşın da dediği gibi 60 sn ye uygun olur.
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
Forumu gereksiz geyikle doldurmak isterseniz, whatsapp grubuna döndürmeyi dilerseniz elbette fazla gelir. Ancak, gerçekten konuya katkı sağlayacak bir mesaj yazmaya çabalıyorsanız ve mümkün olduğunca düzgün, anlaşılır ve noktalama işaretleri gibi hususlara dikkat eder şekilde yazmaya çalışırsanız, 2 dakikanın çok da uzun olmadığını görürsünüz.

Sizin yazmak için 2 dakikanızı bile harcamaya tenezzül etmediğiniz bir bilgiyi okumak için başkası neden zaman harcasın? Kaliteli bir forum oluşturmaksa, kaliteli insanları foruma çekmekse amaç, süreyi azaltmaya değil yazdıklarınızın kalitesini arttırmaya bakmak lazım bence.
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Konusu açılmışken, Forum mobile tarafında iyileştirmeler yapılsa mükemmel olur. Mesela tapatalk gibi eklentiler olsa ne de güzel olurdu.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Forumu gereksiz geyikle doldurmak isterseniz, whatsapp grubuna döndürmeyi dilerseniz elbette fazla gelir. Ancak, gerçekten konuya katkı sağlayacak bir mesaj yazmaya çabalıyorsanız ve mümkün olduğunca düzgün, anlaşılır ve noktalama işaretleri gibi hususlara dikkat eder şekilde yazmaya çalışırsanız, 2 dakikanın çok da uzun olmadığını görürsünüz.

Sizin yazmak için 2 dakikanızı bile harcamaya tenezzül etmediğiniz bir bilgiyi okumak için başkası neden zaman harcasın? Kaliteli bir forum oluşturmaksa, kaliteli insanları foruma çekmekse amaç, süreyi azaltmaya değil yazdıklarınızın kalitesini arttırmaya bakmak lazım bence.

2 dk süresi var ve forum seviye tavan yapmış durumda, hiç troll mesaj/başlık yok zaten...
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
troll'ün biri gelir, boyna boş boş yazar, pişman eder. 2dk. bir mesaj için yeterlidir bence.
yazdın, başka konuya baktın, cevabını hazırla, yaz, kontrol et, erken bittiyse bir kaç saniye imlaya bak... 120 iyidir.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Troll engelliycez diye gercek uyeler de engelleniliyor o nasil olacak
Adam trollse cok kisiyi rahatsiz ediyosa banlanir mesajlari silinir olur biter. Bikac kisinin yapacagi sey yuzumden tum forum bekletilmemeli
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Arkadaşlar biraz da buranın bir forum olduğunu hatırlamakta fayda var. Herkes bıt bıt alıştı whatsapptan, facebookdan şuradan buradan hızlı iletişime, şimdi forum da bu hıza ayak uydursa fena olmaz diye serzenisler doğuyor.

Şahsen ben 120 saniye kuralından dolayı herhangi bir rahatsızlık çekmiyorum.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Bence bu konuda bir anket açılmalı. Kaç kişi bu konudan şikayetçi kaç kişi memnun belli olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst