Yağmurun azizliği..

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
24 Eylül 2006 Pazar
Kuzdere/Kemer/Antalya
Kuzdere enduro parkurundaki çalışmalara katılmak Silves07(Yücel)'le sabah 9:30 da Antalya'dan yola çıktık.
Parkura vardığımızda çalışmalar başlamıştı bile.
Parkura yeni yollar ekleniyor ve düzeltme çalışması yapılıyor.
Motorlarımızı bırakıp biz de çalışanlara katıldık..
HPIM1759.jpg


Büyük taşları yoldan çekerken karşılaşılan bir manzara..
Oldukça büyük olan bu akreplerden bolca var buralarda..
HPIM1760.jpg


Daha küçük taşları akrep görüntüsünden sonra ayakla yoldan çekmeye başladı herkes.. :)
HPIM1762.jpg


Büyük çalıları yaba ile temizleyerek yollar açıldı..
HPIM1764.jpg


Mehmet , ATV ile kontrol ediyor açılan yolları..
HPIM1767.jpg


HPIM1772.jpg


Parkurun bir başka bölümünde yolun yönü değiştirilip yine yeni bölüm eklemek için toplanılıyor.
HPIM1774.jpg


Burada da Semih , ATV ile kontrol ediyor açılan yolu..
HPIM1775.jpg


HPIM1778.jpg


Çardak etrafındaki çöpleri toplayıp yakılan ateşin başında Ahu , eşi Ali ve kızları..
HPIM1779.jpg


Yücel , Demre'den gelen Zekeriya'nın XT350 si yakınlaşmış..
Sürekli sözünü ettiği eski motoru XT500 ünü hatırladı herhalde..
HPIM1780.jpg


Her zamanki gibi Kuzdere'nin gençleri yapılan çalışmaları izlemek için toplanmışlar..
HPIM1781.jpg


Ali yeni aldığı WR250 ile parkurun tozunu atıyor..
HPIM1782.jpg


Mehmet söz verdiği gibi ATV atlayışları ile bana fotoğraf veriyor..
HPIM1783.jpg


HPIM1784.jpg


HPIM1785.jpg


HPIM1790.jpg


Mehmet'in arkadaşları da boş durmayıp rampa atlayışlarını geliştirme çalışmaları yapıyorlar 2 zamanlı motosikletleri ile..
HPIM1787.jpg


HPIM1788.jpg


HPIM1791.jpg


HPIM1792.jpg


Yeni boyasıyla KX85..
HPIM1794.jpg


Köyün delikanlıları...
HPIM1796.jpg


Biraz daha hoplayıp zıplama..
HPIM1797.jpg


HPIM1798.jpg


HPIM1799.jpg


HPIM1801.jpg


HPIM1802.jpg


HPIM1803.jpg


Gittikçe artan bir izleyici oluşuyor..
HPIM1805.jpg


Bizde bu arada parkuru üç kere dolaşmışız çaktırmadan..
Sonunda Cevdet Kaya ve oğlu Caner' de katılıyorlar ekibe..
Diyoruz ki "Hadi maden yapalım."
Tekirova ile Olimpos arasına , artık kullanılmaya bir madene giden çok bozuk bir yol var.
Ne zamandır oraya gitmek istiyoruz .
Bir türlü kısmet olmadı.
"Hadi şimdi gidelim." niyetiyle yola çıkıyoruz..
HPIM1806.jpg


Cevdet Kaya önderliğinde Tekirova'ya doğru yola çıkıyoruz...
HPIM1807.jpg


HPIM1808.jpg


HPIM1810.jpg


Tekirova'ya geldiğimizde bastıran yağmur bizi iliklerimize kadar ıslatıyor.
Gittikçe hızını artıran yağmurdan korunmak için çarşıda bir tentenin altına sığınıyoruz.
HPIM1811.jpg


Soldan sağa Zekeriya , Caner , Cevdet , Yücel , Ali , Nezih .
HPIM1813.jpg


HPIM1814.jpg


HPIM1815.jpg


Şiddetini gittikçe artıran yağmur bizi tentenin altında koyu bir sohbete bağladı.
HPIM1816.jpg


HPIM1819.jpg


Uzun bir süre sonra yavaşlayan yağmuru fırsat bilip "Maden bizi bekler , bir daha ki sefere." deyip dönüş yolunu tuttuk.
Kemer'e dönüp Cevdet Kaya'nın dükkanı MotoKaya'da sohbet edip ayrıldık..
HPIM1818.jpg


HPIM1817.jpg


Herkese mutlu geziler diliyorum..
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Süper görüntüler süper dostluk arkadaşlık işte bu ya arkadaşlar arnızda olmak isterdim ama cross motor hiç kullanmadımki :mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilgi ve imrentiyle izliyorum gezilerini.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
gezi dediğin budur işte.:rendeer: olay bitmiştir. :rendeer: antalya ya sevgiler.

keşke herkes böööle anlatsa................
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Süper görüntüler süper dostluk arkadaşlık işte bu ya arkadaşlar arnızda olmak isterdim ama cross motor hiç kullanmadımki :mrgreen:
Kros motosikletlerin tek farkı yüksek oluşları.
Boyuna göre bulursan kullanabilirsin.
Bu taraflara yolun düşerse aramıza da katılabilirsin..

ilgi ve imrentiyle izliyorum gezilerini.
İlgine teşekkürler locco..

gezi dediğin budur işte.:rendeer: olay bitmiştir. :rendeer: antalya ya sevgiler..
Antalya'dan da sana sevgiler alp_tunay ..
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
gerçekten çok güzel.dostluk ve bunu motor la bagdaştırmak çok onur verici....
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Annüüü manyak guzel resimler ellerinize saglık .Ama bi kounda kızdım motorları neden yagmur altında bırakıtnızz yazık garıbanlar :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
olay budur demiştim dimi daha önce. mukemmel organizasyon mükemmel dayanışma sevgi budur. :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

amaçları eğlenmek hoşbi gün geçirmek motorlarıyla beraber olabilmek.

ne bi reklam olayı ne bi motosiklet bayiii önünde çekilmiş resim.
hocam tekrar tebrikler. mükemmelsiniz:rendeer:

aynen devam edin. takip ediyoruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst