- Katılım
- 31 Mar 2010
- Mesajlar
- 292
- Konu Yazar
- #1
Selam dostlar,
Motorum 8bin km civarında ve şu zamana kadar marş rölemin bir kere bozulması haricinde hiç bir sorunum olmadı marş ile ilgili. Fakat geçenlerde 2 gün boyunca full yağmurlu havada işe gidip geldim ve ertesi günü marşa bastığımda direk çalışması gerekirken, önce pıtt diye bir ses geliyor ve bırakıp tekrar bastığımda alıyor marşı.. Bu sorun 2 gündür devam ediyor, motoru uzun süre parkta bıraktıktan sonra oluyor daha çok..
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..
Motorum 8bin km civarında ve şu zamana kadar marş rölemin bir kere bozulması haricinde hiç bir sorunum olmadı marş ile ilgili. Fakat geçenlerde 2 gün boyunca full yağmurlu havada işe gidip geldim ve ertesi günü marşa bastığımda direk çalışması gerekirken, önce pıtt diye bir ses geliyor ve bırakıp tekrar bastığımda alıyor marşı.. Bu sorun 2 gündür devam ediyor, motoru uzun süre parkta bıraktıktan sonra oluyor daha çok..
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..