Yağmur damlasını önleyen spreyden kullanan var mı?

Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Merhaba,

Arkadaşlar yağmur yağdığında damlalar vizörden kayıyormuş, öyle yazıyor satan sitelerde. Acaba kullanan var mı? Bir arkadaş Migros'ta var demiş, zamanım olunca ona bakacağım. Yağmurda vizöre gelen damlalardan önüme bakamıyorum. :mrgreen:
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
eger öle bişi varsa gerçekten faydalı ise hemen alırımm..yagmurda vizörü direk kaldırıom önümü hiç göremiom..e vizör olmayıncada yagmur şap şap yüzüme gelio..bide gözümün içine girio tam kazaya davetiye allah korusun..
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
eger öle bişi varsa gerçekten faydalı ise hemen alırımm..yagmurda vizörü direk kaldırıom önümü hiç göremiom..e vizör olmayıncada yagmur şap şap yüzüme gelio..bide gözümün içine girio tam kazaya davetiye allah korusun..
,

Hatta birazdan Migros'a gideceğim. Yarın yağmur yağarsa deneme fırsatım olur, buraya da yazarım eğer kullanan çıkmazsa. :) Bekleyelim, belki kullanan varsa yazar, erken bilgilenmiş oluruz. :) Ama bir kaç kişi işe yarıyor demiş. 30, 40 km hızlarda mesela, hemen kayıp gidiyormuş. 10 lira fiyatı.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
arexons , sonax vs bircok markada var. Yagmur kaydiricidir adi. Arabada kullandigim zamanlar cok ise yariyordu. Yalniz hiziniz 60-70 olmadan etkisini gostermiyor.
Arabadaki etkiyi vizoredede yapiyorsa tavsiye ederim.
 
Katılım
17 Ağu 2011
Mesajlar
33
yagmur damlasını önleyeni denemedim ama. buh önleyici sprey var bende çok işe yarıyor.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
su itici, su kaydırıcı gibi isimlerle satılıyo...faydalı...
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
arexons , sonax vs bircok markada var. Yagmur kaydiricidir adi. Arabada kullandigim zamanlar cok ise yariyordu. Yalniz hiziniz 60-70 olmadan etkisini gostermiyor.
Arabadaki etkiyi vizoredede yapiyorsa tavsiye ederim.
Vizör plastik malzeme acaba aynı etkıyı gösterir mi? şahsen ben yağmurlu havalarda kullandığım zamanlar vizörü kapatamıyordum.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Ben tekzen de denk gelmiştim aldım.. Hiç bi işe yaramıyor :) Buğu önleyici spreyle, yağmur kaydırıcı sprey aldım. Ne buğu önledi ne yağmur kaydırdı.. :)
Herhalde sadece camda etkili olabilir. Bizim vizörlerde cacık çıkıyor... :)
 
Katılım
16 Eki 2011
Mesajlar
138
guex diye bir markanın ürününü kullanmıştım gayet başarılıydı. su sızıp gidiyordu işe yaradı hiç olmamasından iyiydi yani kısacası
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Vizorde kullannca uzerindeki kaplamasi bozuluyor icindeki solventten dolayi ben kullandm sefaf vizor dalga dalga oldu kaplamayi cikarda arabada kullaniyorum on cam haric silecekleri etkiliyor cunku
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Valla kafam şu vizörün dalga dalga olmasına takıldı. Hangi markaydı hocam kullandığınız? Kaskı yeni aldım, vizörü 30 lira. Durduk yere vizör masrafına :)) Buradaki Migros'ta bulamadım. Benzincilerde falan da vardır herhalde.
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Ben tekzen de denk gelmiştim aldım.. Hiç bi işe yaramıyor :) Buğu önleyici spreyle, yağmur kaydırıcı sprey aldım. Ne buğu önledi ne yağmur kaydırdı.. :)
Herhalde sadece camda etkili olabilir. Bizim vizörlerde cacık çıkıyor... :)

Ben demiştim yaramıyor diye. :)

Maalesef bu ürünler kask üzerinde hiçbir işe yaramıyor. Paranıza yazık etmeyin.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
Ucuz etin yahnisi olmasin
Ben honda serviste satılan ürün almıştım ve oldukça faydasını gördüm
Visor de damla yağmur kalmiyor
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Valla kafam şu vizörün dalga dalga olmasına takıldı. Hangi markaydı hocam kullandığınız? Kaskı yeni aldım, vizörü 30 lira. Durduk yere vizör masrafına :)) Buradaki Migros'ta bulamadım. Benzincilerde falan da vardır herhalde.

Kask scorpion exo 750 en ucuz vizoru 70 tl shoei xsprintte var onun ki kazada catlamsti ondada denedim ayni oldu kaplayi kaldirdi folyo gibi bisey yapistirmislar solventte cikiyor onu bugu olayina gelince benim iki kaskmda vizorlar bugulanmaz ekstra bisey kullanmadm o kaskin havalandrmasiyla dogrudan etkili bisey illankide bisey surcem derseniz sabunlu su flexi glasta ise yaradi buyuk ihtimalle vizordede ise yarar ama denemedim hic
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Ben benzinciden 7 tl'ye aldım. Dandik bir markada değildi. Ucuz etin yahnisinden çok kask için uygun olanlardan almak lazım. Camda gösterdiği etkiyi vizörde göstermiyor.
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
patates sürermiş babamlar bulgaristandayken. denemek lazım ama benim kask kros kaskı olduğundan deneyemedim :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst